voor de PL ga ik voor Liverpool en Tottenham, beide een tientje. Verder zou je kunnen zetten op middlesborough die inmiddels nog geen enkele overwinning hebben geboekt in januari, maar ze hebben dan ook wat blessures. Ik wacht nog wel op teamnews trouwens op bbc.co.ukquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:40 schreef nostra het volgende:
Vanaf nu wat minder harde bedragen voor mij op het forum. Mini is beneden EUR 20, small EUR 20-50, medium 50-250, high 250-1.000
Ik heb medium stakes op Villarreal (-1) v. Santander @ 2,55.
Tevens ga ik voor het weekend voor Dickov to score @ > 3,50, small stakes op Roda to win with 2 goals or more @ 8,00 en low-medium stakes op Feyenoord to win by 2 goals or more @ 2,70.
Ik heb een mini-stake combo to win EUR 10.000 op AZ, Feyenoord, NEC en Roda, allen 2/2 HT/FT.
Voor de rest moet ik de Serie A, PL en Bundesliga nog eens goed doornemen, dat gaan we morgen doen.
ach ja, hij zet iig niet in op wedstrijden waarvan die nog geen enkele speler zou kunnen opnoemenquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
low medium stakes......de man wordt steeds gekker
Je blijft het anders bar interessant vinden. Dat je de ballen (en de centen) niet hebt om daadwerkelijk in te zetten, daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
low medium stakes......de man wordt steeds gekker
Ondanks mijn avatar (ik werd verliefd op Boro tijdens dequote:Op donderdag 3 februari 2005 20:58 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
voor de PL ga ik voor Liverpool en Tottenham, beide een tientje. Verder zou je kunnen zetten op middlesborough die inmiddels nog geen enkele overwinning hebben geboekt in januari, maar ze hebben dan ook wat blessures. Ik wacht nog wel op teamnews trouwens op bbc.co.uk
Dat jij nu undercover gaat vanwege de belastingdienst en dan deze benamingen verzint, vind ik ronduit briljant en pure humorquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef nostra het volgende:
Je blijft het anders bar interessant vinden. Dat je de ballen (en de centen) niet hebt om daadwerkelijk in te zetten, daar kan ik ook niets aan doen.
Op (midden)lange termijn kan het best misgaan, dat ben ik heus wel met je eens. Denken dat je veel slimmer dan de bookies bent is net zo dom als denken dat je dommer dan ze bent.quote:Denk trouwens niet dat ik je graag op je bek zie gaan, van mij mag je alle bookies blut spelen, ik denk alleen dat het op (midden)-lange termijn erg verkeerd afloopt. De factor verslaving maakt deel uit van mijn voorspelling, maar ook het ingebouwde voordeel wat de bookie in haar quotering meeneemt.
Ik poker nog wel eens ja, op MrBookmaker over het algemeen. Ken de regels van Omaha High niet, alleen die van Hold'Em, maar echt lastig zal dat verschil niet zijn. Wil wel eens een partijtje tegen je spelen hoor, tell me the rules & the time.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:36 schreef Notoire_Gek het volgende:
Mooi, weer een probleem de wereld uit........................poker je trouwens nog wel eens? en doe je dat dan op 1 van de tafels die MrBookmaker aanbiedt? En welke variant speel je dan? Zin om een keer met mij aan 1 tafel aan te schuiven om Omaha High te spelen? Gewoon ff een 0,10 / 0,20 tafel ..... 20 of 40 dollar meenemen en kijken wat er van terecht komt?.............of poker je niet meer?
De hoogste combinatie wint...........je moet de 3 van de 5 kaarten die uiteiundelijk op tafel kjomen, perse combineren met 2 van de 4 kaarten van jezelf.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik poker nog wel eens ja, op MrBookmaker over het algemeen. Ken de regels van Omaha High niet, alleen die van Hold'Em, maar echt lastig zal dat verschil niet zijn. Wil wel eens een partijtje tegen je spelen hoor, tell me the rules & the time.
Helaas...90'.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:13 schreef One_conundrum het volgende:
2005-02-02 22:39:59 N°13816746 1.50 11.76 ¤
03-02-2005 20:30:00 Genoa - Torino / 1X2 / Gelijkspel 2.80
03-02-2005 20:30:00 Treviso - Perugia / 1X2 / Gelijkspel 2.80
het gaat goed nog steeds 0-0 bij beide
Kun je het ook online zetten ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:45 schreef SCH het volgende:
Morgenmiddag tussen 14.00 en 14.30 op radio 1 een uitgebreid radio-item over online gokken en de monopoliepositie van de Lotto. Met uw eigen verSCHlaggever op bezoek bij 1 van de users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |