abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24911334
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:26 schreef Greetings het volgende:

[..]

Dus jij gaat bij een "user" op bezoek? Een user van wat dan?
Gokaïne
pi_24911409
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:28 schreef Greetings het volgende:
En kan je even zeggen..... weet je vast al wel.... zal de Lotto worden aangevallen of verdedigd in dat programma? Ik neem toch aan dat eerste?
Nou, beide eigenlijk wel.
pi_24911422
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:26 schreef Greetings het volgende:

[..]

Dus jij gaat bij een "user" op bezoek? Een user van wat dan?
Jij werkt voor Radio 1 dus?
Ja - VBL-user - ja.
pi_24911435
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:28 schreef Greetings het volgende:
En kan je even zeggen..... weet je vast al wel.... zal de Lotto worden aangevallen of verdedigd in dat programma? Ik neem toch aan dat eerste?
Dat mag ik hopen ja! SCH!

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_24911485
Een voetbal-user???? Wat bedoel je daar nu mee?

En je gaat de lotto verdedigen EN aanvallen? Is het dus zo'n nietszeggende uitzending waarin er geen standpunt gekozen durft te worden?
pi_24911505
Onafhankelijke betrouwbare journalistiek weten jullie nog.

Zit de weerzin tegen de Lotto zo diep? Ik ben gisteren in het hol van de leeuw geweest.
pi_24911540
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:33 schreef Greetings het volgende:
Een voetbal-user???? Wat bedoel je daar nu mee?

En je gaat de lotto verdedigen EN aanvallen? Is het dus zo'n nietszeggende uitzending waarin er geen standpunt gekozen durft te worden?
Hallo, luister nu eerst maar even. Er komen genoeg mensen aan het woord die een standpunt innemen.

Een voetbal user is een user die vooral in VBL post
pi_24911550
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou, beide eigenlijk wel.
Hopen dat jouw reportage tot een nationale discussie leidt tot in de 2e kamer en wij van ons illegale imago afkomen
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_24911575
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
Onafhankelijke betrouwbare journalistiek weten jullie nog.

Zit de weerzin tegen de Lotto zo diep? Ik ben gisteren in het hol van de leeuw geweest.
Ja die zit heel diep ja

Ik haat ze meer dan Bin Laden

En je hebt toch wel meteen gedouched nadat je ervan terugkwam he?
pi_24911603
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:36 schreef Greetings het volgende:
En je hebt toch wel meteen gedouched nadat je ervan terugkwam he?
Vooral mijn (lotto) balletjes
pi_24911613
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Hallo, luister nu eerst maar even. Er komen genoeg mensen aan het woord die een standpunt innemen.

Een voetbal user is een user die vooral in VBL post
Ok, maar dit topic zit dus niet in VBL he... dus de voetbal users wedden meestal niet....
pi_24911623
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:35 schreef Calella het volgende:

[..]

Hopen dat jouw reportage tot een nationale discussie leidt tot in de 2e kamer en wij van ons illegale imago afkomen
Ja ik kan verdomme niet eens meer normaal over straat, mijn kinderen worden gepest op school...

DOE ER VERDOMME WAT AAN!!!!!
pi_24911684
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:37 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ok, maar dit topic zit dus niet in VBL he... dus de voetbal users wedden meestal niet....
Ik begrijp je niet. Het gaat over online wedden - vooral naar aanleiding van het schandaal in Duitsland. Er zijn ook voetbalusers die online wedden.
pi_24911700
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:37 schreef Greetings het volgende:

[..]

idd neem dan een persoon met meer verstand ervan
pi_24911735
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:40 schreef Poepoog het volgende:

[..]

idd neem dan een persoon met meer verstand ervan
Kom je nou mee
pi_24911753
Maar ter geruststelling: dit topic is uitgebreid gebruikt in de voorbereiding en ook kamerleden hebben er kennis van genomen.
pi_24911773
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Vooral mijn (lotto) balletjes

Heb je het ook over de belachelijkheid dat als je 500 euro tegen een quote van 1,05 inzet, je dan 500*1.05= 525 euro terugkrijgt,

maar je daar dan 20 procent belasting over betaalt,?

dus 525 *0.20= 105 euro belasting

525-105= 420 euro over van je 500, terwijl je het goed had

Anders misschien iets voor een volgende reportage
pi_24911806
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet. Het gaat over online wedden - vooral naar aanleiding van het schandaal in Duitsland. Er zijn ook voetbalusers die online wedden.
Dus geen mensen die online bij de lotto wedden he?

Ik vrees voor zeer eenzijdige berichtgeving in het voordeel de lotto met bijv. de volgende aannames:
- online bookies zijn niet betrouwbaar
- online bookies doen niets tegen gokverslaving
- wedden=wedden en hoe hoog de odds zijn maakt dan niet uit
- je kan nooit winst maken met wedden op de lange termijn
pi_24911820
Ik ga nog even afmonteren - we praten morgen wel verder.
Hak het nou maar de pan in als je het gehoord hebt, Greetings
pi_24911836
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom je nou mee
Er lopen hier genoeg rond.

Ikzelf niet, maar genoeg anderen. Ik ben benieuwd wie je bereid hebt gevonden om mee te doen...
pi_24911873
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
Succes

Maar de aanleiding was dus de rel in duitsland, maar kwam je naderhand op dit topic of wist je al dat dit topic bestond?

En heb je een opdracht gehad om dit te doen of was deze reportage een idee van jezelf?
pi_24911933
Is er trouwens iemand op een echt paardenrencircuit geweest?

Ik ben tegenwoordig helemaal into paardenrennen

Maar vroeg mij af of het op bv duinzigt ook zo is als op de tv
pi_24912062
Oja.... nog wat dingen die je in je reportage MOET verwerken:

- Als het "monopolie" er al is ter bescherming van de bevolking, waarom is er dan geen vergunning nodig voor het aanbieden van paardenrennen? Dat is toch zeker niet minder verslavend!!!
- Waarom moet er 40% van de opbrengsten van de lotto naar de staatskas gaan? Omdat dat zo in de wet staat is geen reden, want dat is te veranderen.....
- Is er in een open wed-land als Engeland zoveel wed-verslaving? Daar gaat het toch ook uitstekend zo?

En noem a.u.b. geen gokken in de uitzending, maar noem het "wedden" want het is iets heel anders.
Gokken is iets wat echt puur van geluk afhankelijk is en waar je echt op de lange termijn niet meer kan winnen.
Wedden is het vergelijken van je eigen kans-inschattingen van bepaalde uitkomsten en alleen als die positief uitvallen (je schat de kans hoger in dan de odd weergeeft: bijv. odds van 2,10 en je schat de kans op 50% dan is het rationeel voordelig) zal je inzetten.
Wedden is dus meer een behendigheidsspel. Wedden is iets waarbij je, als je beschikking hebt over meerdere online bookies, zeker winst mee zal maken op de lange termijn als je er een beetje kijk op hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Greetings op 04-02-2005 00:06:20 ]
pi_24912428
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:55 schreef Greetings het volgende:
Wedden is iets waarbij je, als je beschikking hebt over meerdere online bookies, zeker winst mee kan maken op de lange termijn als je er een beetje kijk op hebt.
Chasing after currency and accumulating green
pi_24912471
Nee Hollandia.... dat heb ik bewust zo gezet.
Op de korte en midden-termijn KAN je winst maken en kan je verlies maken. Op de lange termijn moeten je inschattingen wel uitgaan komen en ZAL je winst maken. Ik tenminste....
pi_24912601
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:14 schreef Greetings het volgende:
Nee Hollandia.... dat heb ik bewust zo gezet.
Op de korte en midden-termijn KAN je winst maken en kan je verlies maken. Op de lange termijn moeten je inschattingen wel uitgaan komen en ZAL je winst maken. Ik tenminste....
ja voor jou, maar dit geldt niet voor iedereen, ligt er ook aan hoeveel wedsrijden/samenvattingen je kijkt.

ik ben nog maar een paar maanden bezig, dus voor mezelf kan ik er niet veel over zeggen (alleen dat ik geen verlies sta ). Zelf wed ik bijna alleen op de Premier League en de HCE, andere wedstrijden zie ik niet, soms doe ik wel een dubbele kans in een combo nemen icm met een PL of HCE wedstrijd.

www.co-adriaanse.nl (zal inmiddels al wel oud zijn, vond de link in VBL )
Chasing after currency and accumulating green
pi_24912640
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:46 schreef Calella het volgende:

[..]

Succes
Het is af, ik ga pleitos.
quote:
Maar de aanleiding was dus de rel in duitsland, maar kwam je naderhand op dit topic of wist je al dat dit topic bestond?
De rel in Duitsland is de aanleiding, we beperken het bijna helemaal tot voetbal. Dit topic kwam ik via via op het spoor.
quote:
En heb je een opdracht gehad om dit te doen of was deze reportage een idee van jezelf?
We verzinnen wekelijks onderwerpen met elkaar, ik werk hier gewoon - deze invalshoek kwam wel van mezelf ja.
pi_24912818
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
Hak het nou maar de pan in als je het gehoord hebt, Greetings
Leuk dat je het even meldt, SCH, ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

De reden dat mensen zo fel op de Lotto reageren ligt simpelweg in liberalisme. Ik vrees dat de publieke omroepen nooit tot het fel verdedigen van een liberaal standpunt zullen komen, en dat ligt niet aan de perceptie van hoor en wederhoor. Toch ben ik benieuwd en ga zeker luisteren wat je er van hebt gebakken. Helaas (voor jou, en anderen) is het wel een rot-tijdstip, het is dat ik vrij ben morgen.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_24912908
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 23:55 schreef Greetings het volgende:
Oja.... nog wat dingen die je in je reportage MOET verwerken:

- Als het "monopolie" er al is ter bescherming van de bevolking, waarom is er dan geen vergunning nodig voor het aanbieden van paardenrennen? Dat is toch zeker niet minder verslavend!!!
- Waarom moet er 40% van de opbrengsten van de lotto naar de staatskas gaan? Omdat dat zo in de wet staat is geen reden, want dat is te veranderen.....
- Is er in een open wed-land als Engeland zoveel wed-verslaving? Daar gaat het toch ook uitstekend zo?

En noem a.u.b. geen gokken in de uitzending, maar noem het "wedden" want het is iets heel anders.
Gokken is iets wat echt puur van geluk afhankelijk is en waar je echt op de lange termijn niet meer kan winnen.
Wedden is het vergelijken van je eigen kans-inschattingen van bepaalde uitkomsten en alleen als die positief uitvallen (je schat de kans hoger in dan de odd weergeeft: bijv. odds van 2,10 en je schat de kans op 50% dan is het rationeel voordelig) zal je inzetten.
Wedden is dus meer een behendigheidsspel. Wedden is iets waarbij je, als je beschikking hebt over meerdere online bookies, zeker winst mee zal maken op de lange termijn als je er een beetje kijk op hebt.
Fijn dat je het afhebt, ik hoop alleen dat je deze dingen er in hebt verwerkt... andes eis ik een rectificatie
pi_24913894
Ik ben nog eens ver terug in deze topicreeks gegaan (oktober 2003) en toen vond ik deze quote van een lotto-medewerker

"Ik denk dat je voor je oproep tot het boycotten van de Lotto weinig voorstanders zult vinden, het is een initiatief wat zowiezo geen enkel effect zal hebben."

Nee, idd weinig succes mee gehad.
pi_24913988
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 01:24 schreef Greetings het volgende:
Ik ben nog eens ver terug in deze topicreeks gegaan (oktober 2003) en toen vond ik deze quote van een lotto-medewerker

"Ik denk dat je voor je oproep tot het boycotten van de Lotto weinig voorstanders zult vinden, het is een initiatief wat zowiezo geen enkel effect zal hebben."

Nee, idd weinig succes mee gehad.
Oi..

wist niet dat er ooit een lotto medewerker heeft meegelezen
pi_24914282
-knip-

[ Bericht 18% gewijzigd door Calella op 04-02-2005 19:31:19 ]
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:31:45 #193
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_24916677
Ik ga vanmiddag ook zeker ff luisteren, ben erg benieuwd.
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
pi_24916812
Gezellig - jullie zijn echte kenners merk ik - dus jullie zullen vast het een en ander missen.
(nee ik denk me helemaal niet in )
pi_24919669
Dat is lekker..... dan wordt heel Nederland half geinformeerd
Had hier eerder wat gevraagd i.p.v. alleen te observeren
pi_24919770
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:52 schreef Greetings het volgende:
Wat een zeur ben jij zeg.
pi_24920050
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:52 schreef Greetings het volgende:
Niet zo trappen joh. Het is een programma over online wedden, zoals ik het begrijp in de breedste zin van het woord, en niet beperkt tot de legale status en de morele verwerpelijkheid van het Nederlandse beleid. Details als de status aparte van de paardentotalisator zijn dan ook totaal niet relevant.

Bovendien vind ik dat alleen maar prettig. Wat er nou bepaald niet moet gaan gebeuren is een uitgebreide mediatoeloop op online wedden en de verankering van het voorkomen van de negatieve kanten daarvan in de Nederlandse wetgeving. De combinatie wedschandaal-Duitsland + winning streak van De Lotto c.s. in de rechtszalen + het vestigen van veel aandacht + het vormen van een mening door nitwits, dat is een dodelijke, die gemakkelijk kan leiden tot te snelle en te zware beslissingen.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_24920449
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 01:43 schreef Calella het volgende:

Hoop alleen niet dat ze die Belg ooit gaan opbellen of post sturen
Sommige bookies sturen gewoon inderdaad post op hoor... Heb nu al van 5 verschillende, passen, agenda's kaarten etc gekregen
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:01:09 #199
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_24920786
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:45 schreef SCH het volgende:
Morgenmiddag tussen 14.00 en 14.30 op radio 1 een uitgebreid radio-item over online gokken en de monopoliepositie van de Lotto. Met uw eigen verSCHlaggever op bezoek bij 1 van de users.
ik neem em op en zal em online zetten

-edit
kut, het programma dat ik gebruik is de licentie van verlopen en ik kan zo gauw geen nieuwe vinden..

[ Bericht 12% gewijzigd door azaroth op 04-02-2005 14:08:25 ]
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:12:59 #200
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_24920977
whahahaha die vent van de toto lult echt stront.........wel interessant tot nu toe, zowel de toto als iemand van ladbrokes aan het woord.
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')