Gokaïnequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:26 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dus jij gaat bij een "user" op bezoek? Een user van wat dan?
Nou, beide eigenlijk wel.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:28 schreef Greetings het volgende:
En kan je even zeggen..... weet je vast al wel.... zal de Lotto worden aangevallen of verdedigd in dat programma? Ik neem toch aan dat eerste?
Ja - VBL-user - ja.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:26 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dus jij gaat bij een "user" op bezoek? Een user van wat dan?
Jij werkt voor Radio 1 dus?
Dat mag ik hopen ja! SCH!quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:28 schreef Greetings het volgende:
En kan je even zeggen..... weet je vast al wel.... zal de Lotto worden aangevallen of verdedigd in dat programma? Ik neem toch aan dat eerste?
Hallo, luister nu eerst maar even. Er komen genoeg mensen aan het woord die een standpunt innemen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:33 schreef Greetings het volgende:
Een voetbal-user???? Wat bedoel je daar nu mee?
En je gaat de lotto verdedigen EN aanvallen? Is het dus zo'n nietszeggende uitzending waarin er geen standpunt gekozen durft te worden?
Hopen dat jouw reportage tot een nationale discussie leidt tot in de 2e kamer en wij van ons illegale imago afkomenquote:
Ja die zit heel diep jaquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:33 schreef SCH het volgende:Onafhankelijke betrouwbare journalistiek weten jullie nog.
Zit de weerzin tegen de Lotto zo diep? Ik ben gisteren in het hol van de leeuw geweest.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:36 schreef Greetings het volgende:
En je hebt toch wel meteen gedouched nadat je ervan terugkwam he?![]()
Ok, maar dit topic zit dus niet in VBL he... dus de voetbal users wedden meestal niet....quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo, luister nu eerst maar even. Er komen genoeg mensen aan het woord die een standpunt innemen.
Een voetbal user is een user die vooral in VBL post
Ja ik kan verdomme niet eens meer normaal over straat, mijn kinderen worden gepest op school...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:35 schreef Calella het volgende:
[..]
Hopen dat jouw reportage tot een nationale discussie leidt tot in de 2e kamer en wij van ons illegale imago afkomen![]()
Ik begrijp je niet. Het gaat over online wedden - vooral naar aanleiding van het schandaal in Duitsland. Er zijn ook voetbalusers die online wedden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:37 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, maar dit topic zit dus niet in VBL he... dus de voetbal users wedden meestal niet....
idd neem dan een persoon met meer verstand ervanquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:37 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, maar dit topic zit dus niet in VBL he... dus de voetbal users wedden meestal niet....
Kom je nou meequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
idd neem dan een persoon met meer verstand ervan
quote:
Dus geen mensen die online bij de lotto wedden he?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Het gaat over online wedden - vooral naar aanleiding van het schandaal in Duitsland. Er zijn ook voetbalusers die online wedden.
Er lopen hier genoeg rond.quote:
Succesquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
Ik ga nog even afmonteren - we praten morgen wel verder.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:55 schreef Greetings het volgende:
Wedden is iets waarbij je, als je beschikking hebt over meerdere online bookies, zeker winst mee kan maken op de lange termijn als je er een beetje kijk op hebt.
ja voor jou, maar dit geldt niet voor iedereen, ligt er ook aan hoeveel wedsrijden/samenvattingen je kijkt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:14 schreef Greetings het volgende:
Nee Hollandia.... dat heb ik bewust zo gezet.
Op de korte en midden-termijn KAN je winst maken en kan je verlies maken. Op de lange termijn moeten je inschattingen wel uitgaan komen en ZAL je winst maken. Ik tenminste....
Het is af, ik ga pleitos.quote:
De rel in Duitsland is de aanleiding, we beperken het bijna helemaal tot voetbal. Dit topic kwam ik via via op het spoor.quote:Maar de aanleiding was dus de rel in duitsland, maar kwam je naderhand op dit topic of wist je al dat dit topic bestond?
We verzinnen wekelijks onderwerpen met elkaar, ik werk hier gewoon - deze invalshoek kwam wel van mezelf ja.quote:En heb je een opdracht gehad om dit te doen of was deze reportage een idee van jezelf?
Leuk dat je het even meldt, SCH, ik ben erg benieuwd naar het resultaat!quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
Ik ga nog even afmonteren - we praten morgen wel verder.
Hak het nou maar de pan in als je het gehoord hebt, Greetings
Fijn dat je het afhebt, ik hoop alleen dat je deze dingen er in hebt verwerkt... andes eis ik een rectificatiequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:55 schreef Greetings het volgende:
Oja.... nog wat dingen die je in je reportage MOET verwerken:
- Als het "monopolie" er al is ter bescherming van de bevolking, waarom is er dan geen vergunning nodig voor het aanbieden van paardenrennen? Dat is toch zeker niet minder verslavend!!!
- Waarom moet er 40% van de opbrengsten van de lotto naar de staatskas gaan? Omdat dat zo in de wet staat is geen reden, want dat is te veranderen.....
- Is er in een open wed-land als Engeland zoveel wed-verslaving? Daar gaat het toch ook uitstekend zo?
En noem a.u.b. geen gokken in de uitzending, maar noem het "wedden" want het is iets heel anders.
Gokken is iets wat echt puur van geluk afhankelijk is en waar je echt op de lange termijn niet meer kan winnen.
Wedden is het vergelijken van je eigen kans-inschattingen van bepaalde uitkomsten en alleen als die positief uitvallen (je schat de kans hoger in dan de odd weergeeft: bijv. odds van 2,10 en je schat de kans op 50% dan is het rationeel voordelig) zal je inzetten.
Wedden is dus meer een behendigheidsspel. Wedden is iets waarbij je, als je beschikking hebt over meerdere online bookies, zeker winst mee zal maken op de lange termijn als je er een beetje kijk op hebt.
Oi..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:24 schreef Greetings het volgende:
Ik ben nog eens ver terug in deze topicreeks gegaan (oktober 2003) en toen vond ik deze quote van een lotto-medewerker
"Ik denk dat je voor je oproep tot het boycotten van de Lotto weinig voorstanders zult vinden, het is een initiatief wat zowiezo geen enkel effect zal hebben."
Nee, idd weinig succes mee gehad.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:52 schreef Greetings het volgende:
Dat is lekker..... dan wordt heel Nederland half geinformeerd![]()
Had hier eerder wat gevraagd i.p.v. alleen te observeren
Niet zo trappen joh. Het is een programma over online wedden, zoals ik het begrijp in de breedste zin van het woord, en niet beperkt tot de legale status en de morele verwerpelijkheid van het Nederlandse beleid. Details als de status aparte van de paardentotalisator zijn dan ook totaal niet relevant.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:52 schreef Greetings het volgende:
Dat is lekker..... dan wordt heel Nederland half geinformeerd![]()
Had hier eerder wat gevraagd i.p.v. alleen te observeren
Sommige bookies sturen gewoon inderdaad post op hoor... Heb nu al van 5 verschillende, passen, agenda's kaarten etc gekregenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:43 schreef Calella het volgende:
Hoop alleen niet dat ze die Belg ooit gaan opbellen of post sturen![]()
ik neem em op en zal em online zettenquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:45 schreef SCH het volgende:
Morgenmiddag tussen 14.00 en 14.30 op radio 1 een uitgebreid radio-item over online gokken en de monopoliepositie van de Lotto. Met uw eigen verSCHlaggever op bezoek bij 1 van de users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |