Wat dacht je van de stelling die geopperd werd dat bookies die accounts in Euros aanbieden zich op Nederland blijken te richtenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Het is niet illegaal (vooralsnog) om Nederlanders te accepteren. Het is wel illegaal om je te richten op de Nederlandse markt. Het aanbieden van Nederlands competitievoetbal wordt als zodanig gezien, om redenen die ook totaal langs mij heen gaan. Betfair is daar al eerder voor op het matje geroepen en biedt om die reden geen HCE aan (wel Jupiler League). Het is zelfs zo, dat het schrijven in de Nederlandse taal wordt gezien als je richten op de Nederlandse markt. Dat geldt ook als je je richt op Belgie, Suriname of de Antillen.![]()
Ja, het is me een practig staaltje slangenkronkelen, dat wil je niet weten....
Ja, Dortmund is echt slecht.................ik zie ze die voorsprong nog verprutsen ook.quote:
Eentje tegelijk .............. zit nu op Bedchamberquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:08 schreef MuseMuse het volgende:
NG gaat wel lekker he met je poker weer, op wat voor hoeveelheid tafels speel je ?
Ja?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Middlesbrough 1-0 voor.
nee sorry, ik bedoel met hoeveel inzet ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Eentje tegelijk .............. zit nu op Bedchamber
Als ik thuis ben zal ik ff kijken. Ben nu geld aan het verdienen @ tiscali helpdesk...een lousy 8 euro in het uur.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:16 schreef nostra het volgende:
Maar even op IRC verder praten anders?join # online-gokken allen!
0,10 / 0,20 .......... Max Bet, POT LIMITquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:16 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
nee sorry, ik bedoel met hoeveel inzet ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:45 schreef TimmyAsd het volgende:
15:30 59 Hannover 0 : 3 Borussia D. GOAL!!!
Was toch best gezelligquote:
Was best leuk hoor, maar inderdaad een stuk anders dan Hold'Em. Congrats met die winst i.i.g., had hem niet gezien, moet even wat te eten klaarmaken en dan om zeven uur belastingaangiftes gaan doen, howdy fuckin' harquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Was toch best gezellig...........het is even wennen. Je moet alleen even doorhebben hoe de kansen liggen met zoveel kaarten inhand/op tafel. Heel veschil met Hold'em......maar went wel.
die ene gosert huilt denk ik nog steeds, straight king high tegen straight ace high voor 180 dollar
Alleen op minitables no limit. Geweldig spel vind ik 't.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:27 schreef PyTh het volgende:
Iemand hier die hold 'm speelt?
We shall seequote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:30 schreef SCH het volgende:
Heerenveen AZ gelijkspel zeggen is wel erg dom
Ik vind het online na verloop van tijd ook erg saai worden, voornamelijk als je vrij tight speelt. Meestal zie ik ~ 20% van de flops, dat wordt dan wel een beetje saai.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:37 schreef PyTh het volgende:
Net voor het eerst gespeeld via Mrbooky.
Is wel aardig online maar in het echt vind ik het leuker
Ach ja ik zal zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik vind het online na verloop van tijd ook erg saai worden, voornamelijk als je vrij tight speelt. Meestal zie ik ~ 20% van de flops, dat wordt dan wel een beetje saai.
Waar doe jij het IRL? Het schijnt in de HC's Amsterdam te kunnen toch? Wat zijn daar de limieten? Ik durf er nog niet echt aan te schuiven, aangezien ik een beginnelingetje ben.
Lijkt me wel eens grappig om zo'n toernooitje bij te wonen.... is er een site waar dat wordt bijgehouden? Poker"clubs" misschien zelfs?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:44 schreef PyTh het volgende:
IRL speel ik het met een vaste groep vrienden 1x per week.
Soms wat tournooitjes door het land afgaan.
Weet dat het in HC Adam mogelijk is, maar heb er zelf nog nooit gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |