* nostra 's bets voor het weekend
Villarreal v. Racing SantanderDit is een inkopper van jewelste, en dat is dan ook direct het gevaar - het wordt bijna de verwachting dat deze wedstrijd de uitzondering op de regel wordt.
Villarreal is in een supervorm en ik denk dat je kan zeggen dat het het beste team van de Primera Division van het moment is - in ieder geval niet veel verwijderd van Barca. Voor het kalenderjaar 2005 staat Villarreal op de eerste plek van de fictieve ranglijst met gemiddeld drie doelpunten gescoord per wedstrijd. Racing is uit uiterst belabberd, en staat van de laatst gespeelde zes uitwedstrijden op een gedeelde laatste plek.
Bets:Villarreal by 2 goals or more @ 2,55
More than 2,5 goals @ 2,16
De Graafschap v. FeyenoordNatuurlijk, het is drie keer niks bij Feyenoord op het moment. Een vervelende bijkomstigheid van die situaties is dat je als aangeschoten wild door het leven gaat. Kleine teams, die niets te verliezen hebben, schakelen nog een extra tandje bij - nu is het de kans om punten van Feyenoord te pakken. Een leuk voorbeeld van een situatie die je dan krijgt is de manier waarop RBC vorige week Vitesse versloeg.
Ik denk dat het deze wedstrijd allemaal niet zo'n vaart zal lopen, omdat ik nog steeds vertrouwen heb in de veerkracht van Feyenoord, en omdat ik denk dat een open wedstrijd tegen een kwalitatief toch veel minder ploeg juist erg in het voordeel van Feyenoord werkt. Feyenoord moet het immers van de aanval hebben en dat loopt nu eenmaal lekkerder in de open ruimte. Volgende week komt de ultieme kans om tegen Feyenoord in te zetten, uit tegen Sporting met odds voor Sporting ruim boven de 2,00. Nu nog niet. De onderstaande quotes reflecteren goede value.
Bets:Feyenoord to win by 2 goals or more @ 2,70.
The Road to ten grandHeheheh. Een funbet op AZ, NEC, Feyenoord en Roda, HT/FT 2/2. Quote rond de 500.
Middlesbrough v. Blackburn RoversIk was erg gecharmeerd van Blackburn de vorige wedstrijd tegen Chelsea. Een gelijkspel was verdiend geweest, al liep het in de tweede helft toch een stuk minder dan de uiterst vermakelijke eerste. Savage speelde een dijk van een wedstrijd, en Dickov is weer terug.
Middlesbrough daarentegen is aan een ongelooflijk treurige serie wedstrijden bezig. Als zes wedstrijden lang werd niet gewonnen. Toch staan ze nog op een zesde plek. Blackburn is de slechtst scorende ploeg van de Premier League.
Ik zie kansen voor Blackburn, maar ben bovendien ervan overtuigd dat de slechte doelpuntenproductie nu wel eens tot een einde komt, gezien het dwingende spel dat Rovers speelt.
Bets:Blackburn to score a goal @ 1,63
Lierse v. BruggeNiet veel over te melden. Home record van Lierse is leuk, maar Brugge gaat hier overheen wandelen.
Bets:Brugge by 2 goals or more @ 2,70
Oostende v. BergenIk was eerder al geneigd op Bergen in te zetten, tot tweemaal toe, en dat bleek gerechtigd. Tegen de nummer laatst, met rode kaarten en blessures alom, laat ik het nu niet liggen.
Bets:1X2 Bergen @ 2,62
Verder nog wat op Athletic, Volandri en Roda by 2 goals or more.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna