Wat dacht je van de stelling die geopperd werd dat bookies die accounts in Euros aanbieden zich op Nederland blijken te richtenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Het is niet illegaal (vooralsnog) om Nederlanders te accepteren. Het is wel illegaal om je te richten op de Nederlandse markt. Het aanbieden van Nederlands competitievoetbal wordt als zodanig gezien, om redenen die ook totaal langs mij heen gaan. Betfair is daar al eerder voor op het matje geroepen en biedt om die reden geen HCE aan (wel Jupiler League). Het is zelfs zo, dat het schrijven in de Nederlandse taal wordt gezien als je richten op de Nederlandse markt. Dat geldt ook als je je richt op Belgie, Suriname of de Antillen.![]()
Ja, het is me een practig staaltje slangenkronkelen, dat wil je niet weten....
Ja, Dortmund is echt slecht.................ik zie ze die voorsprong nog verprutsen ook.quote:
Eentje tegelijk .............. zit nu op Bedchamberquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:08 schreef MuseMuse het volgende:
NG gaat wel lekker he met je poker weer, op wat voor hoeveelheid tafels speel je ?
Ja?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Middlesbrough 1-0 voor.
nee sorry, ik bedoel met hoeveel inzet ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Eentje tegelijk .............. zit nu op Bedchamber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |