Dinsdag de 25 stequote:Op zondag 23 januari 2005 23:30 schreef Xanthe het volgende:
Wanneer is het weer volle maan? Misschien dat de beebjes daar op wachten?
Baby?quote:Op maandag 24 januari 2005 08:54 schreef Ladybos het volgende:
Bix, hoe gaat het met jou ? Ben je het al zat ? Al voorweeën, ontsluiting ?
Hmmmm, zie je mijn (bijna ex)schoonouders zijn niet de enige vreemde wezens op deze planeet....quote:Op maandag 24 januari 2005 00:03 schreef snakelady het volgende:
oe, dan wordt het misschien dinsdag wel babydag.
Gisteren nogal eeen rotopmerking gekregen van mijn schoonmoeder, ik wilde het voor me houden wat we krijgen i.v.m. misschien wel meelezers maar ik moet mijn hart even luchten.
Gisterenochtend was ik aan het werk, ik werk samen met mijn schoonmoeder en mijn schoonvader kwam even op de koffie.
Automatisch kwam het gesprek op de baby en ook naar het gokken van het geslacht.
Mijn schoonmoeder maakte toen de opmerking, ik denk een jongen en zo niet dan hebben we pech.
Je raad het al, ze heeft pech.
Mijn schoonvader heeft iets meer hersens en die riep erachter aan, of juist geluk.
Meer omdat hij denk ik een vermoeden heeft dat het een meisje is.
Wij zijn kei blij met onze kleine meid maar zoiets hakt er toch wel even in.
Nu weten jullie het dus toch, Frutselke is een meisje.
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:33 schreef Ladybos het volgende:
[..]
O ja, die optie was ik even vergeten![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:40 schreef Syrena het volgende:
Ik zou in staat zijn na de geboorte d'r te bellen en te roepen: Het is lekker een MEISJE!! HA HA! En dan vragen of ze de bon nog heeft van die rompertjesEn als ze op bezoek is steeds te zeggen als er anderen bij zijn: Ja ZIJ wilde graag een jongen, HA HA, heeft die even pech!
Ik heb zo'n oma. Alleen jongetjes zijn lief, bij meisjes ontbreekt duidelijk iets... Mijn ouders hebben 4 meidenquote:Op maandag 24 januari 2005 12:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Zou ik ook doen
Of een poosje weigeren om oma haar kleindochter te laten vasthouden. Niet eens als straf maar ik zou denk ik te kwaad zijn om haar een knuffelpartijtje te gunnen.
De doopnamen in de Kerk staan los van de burgerlijke stand, dus je kunt je kindje meerdere namen geven zonder het ooit te dopen. Ik weet niet of je het kindje net zoveel namen kunt geven als je wilt, weet wel dat er ergens in Amsterdam een jochie loopt met de 11 namen van de basisspelers van het succesvolle Ajax in de jaren negentig, dus misschien kun je daar wel mee uit de voetenquote:Op maandag 24 januari 2005 15:43 schreef Snowwww het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg. We willen onze kleine vernoemen naar zijn of haar grootouders, maar we willen hem of haar niet laten dopen. Kan je je kindje gewoon net zoveel namen geven als je zelf wilt, zijn daar regels aan verbonden of kan je kind alleen meerdere namen krijgen als het gedoopt wordt?
Ik heb geen last van hormonen (quote:Op maandag 24 januari 2005 16:21 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Nou als ik dan zo'n schoonmoeder had dan had ik echt ontploft zeg. Wat onbeschoft, om dus Daan wel een kus te willen geven en niet geinteresseerd te zijn in Judith. Of je accepteert ze allebei of je kunt ernaar fluiten. Maar ja dat zullen mijn mormonen wel zijn op dit moment![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 17:23 schreef snakelady het volgende:
ik heb net iedereen persoonlijk bedankt en ik wilde het plaatsen en fok! viel weg dus doe het nu even zo.
IEDEREEN BEDANKT VOOR DE REACTIES![]()
![]()
![]()
Men hoeft alleen maar het idee te hebben dat je het wel weet...quote:Op maandag 24 januari 2005 13:27 schreef Jdee het volgende:
Ik ben echt zo blij dat we dus niet weten wat het wordt (en dat geheim zouden willen houden), want dat zou echt moeilijk worden. Het is precies wat je zegt Mel; als mensen weten dat je het weet...
eh, ja ik ben ook zwanger, remember!quote:
nou, vertel?! ik ben heel benieuwd wat 't wordt!quote:Wat een eigenwijsje joh, die Gerrie van jou, ligt ie weer dwars, dat wordt straks.
Jij hebt nog veel te veel praatjes ..... dat duurt nog wel even dusquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:52 schreef bixister het volgende:
[..]
eh, ja ik ben ook zwanger, remember!(tsssk die dementie ook!)
[..]
nou, vertel?! ik ben heel benieuwd wat 't wordt!
Het wordt wàt straks! En het wordt een jochie, weer zo'n stoer eigenwijs knulletje!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:52 schreef bixister het volgende:
[..]
eh, ja ik ben ook zwanger, remember!(tsssk die dementie ook!)
[..]
nou, vertel?! ik ben heel benieuwd wat 't wordt!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:57 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jij hebt nog veel te veel praatjes ..... dat duurt nog wel even dus![]()
Euh...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:55 schreef bixister het volgende:
als 't op een keizersnede uit zou draaien, jammer maar helaas. het hoeft echter nog niet per se nodig te zijn hoor. als de vliezen maar niet breken terwijl Gerrie dwars ligt. als 't 'gewoon' met weeën begint kan Gerrie waarschijnlijk nog goed gedraaid worden. maar ik hoop dat ie zelf weer terugdraait vandaag, net als vorige week. toen heb jij hier zeker niet zo goed gelezen he?![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:03 schreef melonovy het volgende:
Whaaah, Githa, het ziet er naar uit dat je nog wel in januari gaat bevallen hoor, als ik zo vrij mag zijn dit te beoordelen![]()
![]()
![]()
SPANNEND !!!!
![]()
![]()
![]()
Ik had juist gehoord dat er veel bevallingen op gang kwamen tijdens de nacht van de volle maan.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:56 schreef Xanthe het volgende:
Vanavond is het volle maan en volgens het ziekenhuis betekend dat dat er donderdag meer baby's geboren zullen worden.
De bevalling start vaak de dag na volle maan.... Dus dames!!!!
Githa! Schrikken en slikken inderdaad meisje!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:26 schreef Githa het volgende:
Het ziekenhuis belde net, ik moet toch worden opgenomener was blijkbaar iets niet goed met de bloeduitslag en nu willen ze me even in de gaten houden, thuisbevallen zit er ook niet meer in
![]()
Even schrikken en slikken hoorwant vanmorgen leek alles nog in orde te zijn.
Bix en Ladybos heel veel sterkte met de laatste loodjes![]()
hopelijk tot heel snel weer
dit is wel het record he ?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Githa.... succes, hoop dat je snel weer thuis bent
Onzin snow ! het aantal weken doet niks af aan de bijzonderheid van een zwangerschapquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:33 schreef Snowwww het volgende:
Ut is natuurlijk niet zo bijzonder misschien naast alle harde buiken en oefenweeen die ik hier zie langskomen (zet um op dames!!!), maar wij waren natuurlijk superblij dat alles goed was!
![]()
Uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh...quote:
Maakt dat wat uit dan, je bent hier toch elke dag/de hele dag?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:32 schreef Xanthe het volgende:
Vanaf wanneer heb je hier eigen meld plicht??
Tja....volgens mij niet!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:19 schreef LadyS het volgende:
Gerrie wordt een meid, hoor!!
Bix, Githa en Xanthe.. veel sterkte met de laatste loodjes!!!![]()
Heeft verder iedereen zich gemeld vandaag?
Ow dat luchtbedje heb ik alleen gister ochtend op liggen pitten nadat ik niet langer in bed kon blijven liggen omdat alles zo zeer deed.quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:04 schreef Githa het volgende:
Xanthe hoe heb je geslapen op je luchtbedje ? kun je nog wel omhoog komen vanaf dat ding ?
Ik moet er niet aan denken, ik kom nooit meer omhoogdat wordt dan een takelwagen huren ....
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:16 schreef GHaven het volgende:
Gerrie wacht nog even tot de volgende volle maan..
Oei, vroeg gevalletje puberteit dusquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:16 schreef GHaven het volgende:
Gerrie wacht nog even tot de volgende volle maan..
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:41 schreef snakelady het volgende:
yes hehe, eindelijk een verse beeb.
Over de Volle Maan, dat is dus geen fabel maar ook echt bewezen dat het zo is, niet alleen bevallen er meer vrouwen maar ook aan de dieren en gewassen merk je het.
Ook gebeuren er met volle maan meer ongelukken, in het ziekenhuis is het dan een stuk drukker.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:30 schreef bixister het volgende:
zou goed kunnen belana!
al hoop ik dat ik tot die tijd wat betere nachten heb dan de afgelopen nacht: heb echt úren liggen vechten tegen misselijkheid & maagzuur. als ik maar even anders ging liggen was 't weer raak, of eigenlijk mis.yak. zo komen we natuurlijk niet uitgerust aan de eindstreep!
De Vk zei dat het vanavond kon maar ook pas over 2 wekenquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:42 schreef bixister het volgende:
nou githa ik vind 't toch wel spannend klinken hoor, en behoorlijk regelmatig. zijn ze erg pijnlijk die weeën? hoe lang doet je vriend erover om thuis te zijn? lastig hoor die onduidelijkheid. en nee, 't begint laaang niet altijd met vliezen breken. de vorige keer bij mij ook niet. die hebben ze in 't ziekenhuis op 't laatst pas gebroken.
Oow jah, herkenning. Ook lekker, wakker worden terwijl je een laatste heldhaftige poging doet om het zuur weg te slikken, wat natuurlijk niet helpt. En élke ochtend spugen, echt ongelofelijk, ik dacht dat dat alleen het eerste trimester was, nou, mooi niet,quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:30 schreef bixister het volgende:
al hoop ik dat ik tot die tijd wat betere nachten heb dan de afgelopen nacht: heb echt úren liggen vechten tegen misselijkheid & maagzuur. als ik maar even anders ging liggen was 't weer raak, of eigenlijk mis.yak. zo komen we natuurlijk niet uitgerust aan de eindstreep!
Dat druppelen kan erg goed urine zijn hoor Xanthe, 2 uur eerder je blaas legen zegt daar niks overquote:Op donderdag 27 januari 2005 06:58 schreef Xanthe het volgende:
Goeie morgen.
Ik was al aardig vroeg wakker doordat ik iets voelde druppelen.
Ik heb nog steeds geen idee wat het geweest is.
2 uur eerder een volle blaas geleegd , dus ik dacht dat er wel wat vruchtwater kon druppelen , maar nu weet ik het al helemaal niet meer...
Zou ook wel afscheiding kunnen zijn...
Nadeel is dat ik helemaal niets meer kan ruiken op het moment.
Verder een vraagje , hoort het bij het einde van een zwangerschap om een behoorlijke buikpijn te hebben , wel iets krampachtig , maar absoluut geen menstruatie gevoel?
En hier heb ik dus af en toe maar last van als ik ga staan vanuit een stoel/bank/bed en daarna als ik dus loop en bv in bed stap.
Als ik eenmaal rustig weer zit/lig is het weer over.
Het is er ook niet continu.
we zitten allemaal netjes op Bix te wachtenquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:18 schreef Merisse het volgende:
Xanthe![]()
how about the blaastest (blazen op hand : vochtverlies = vruchtwater?)
Ik heb absoluut ineens het gevoel dat er vandaag een babietje geboren gaat worden hier maar niet noodzakelijkerwijs van Xanthe
quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:01 schreef dutchie het volgende:
Goedemorgen allemaal, lekker gesexed en geslapen?![]()
Bixis, mijn zus is nu 2 weken en 2 dagen over tijd.
Het is net een diesel.![]()
das het belangrijkste, maar ik word nu wel nieuwsgierig hoorquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:47 schreef bixister het volgende:hier ben ik weer hoor. rond & gezond.
![]()
Ik zou ook gestript worden en zag dat dus ook niet zitten. Ben gelukkig een dag ervoor bevallen. In ieder geval veel succesquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:54 schreef bixister het volgende:
nou ja als ik 't echt niet zou willen kan ik 't vast wel tegenhouden, maar zoveel bezwaren heb ik ook niet hoor.
lily, dat jij alweer achter de pc zit zeg, gaat 't een beetje? en lukt 't ook om uit te rusten tussendoor?
Nou... uuuuh... als je lekker wezenloos en verdwaasd op je werk rond gaat lopen en meer mensen tot last ben dan gemak, dan sturen ze je zo naar huis hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Githa, wat onwijs gaaf geregeld voor je! Pluim voor de baas van het vriendje van Githa
het schiet ook niet opquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:56 schreef melonovy het volgende:
Sjonge jonge, wat zijn die LLM stil zeg...![]()
![]()
![]()
Tis nu al een lastig kindquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:57 schreef bixister het volgende:
githa & xanthe, wat zijn jullie toch aan 't druppelen meiden.zal mij benieuwen! hier alles nog hoog & droog. veel meer valt er niet over te zeggen, sorry melonovy!
![]()
nou niet veel want er was niet veel op te vangenquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:12 schreef Xanthe het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze over jou gaan zeggen zometeen Githa...
Dan heb ik waarschijnlijk een probleem.........quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:19 schreef Xanthe het volgende:
Mijn buurman die op het consultatie bureau heeft gewerkt vroeg of ik al melk gaf , meestal als je melk begint te geven (gaat niet voor elke vrouw op helaas) kun je de bevalling binnen 24 uur gaan verwachten...
Dat word dus tiet kijken
Jammer Githa , nog geen duidelijkheid.
Hier ook te weinig om iets op te kunnen vangen en ondertussen aan onderbroek nummer 5 toe
???? Dit is geen besloten clubje hoor... Iedereen is hier even welkom...quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef Icaä het volgende:
O sorry, oprechte excuses, het was mij niet bekend dat dit een besloten clubje was.
Ik kruip wel weer nederig terug onder mijn steentje.
jupz heb ik ook, zwaar irritant moet ik eerlijk toegeven, maar ach t wentquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef Xanthe het volgende:
Ook heb ik steeds als ik een reactie plaats dat ik een lege pagina krijg met alleen het snel reageren vakje. Ik moet dan op vernieuwen klikken om de pagina weer te kunnen openen.
Hebben meer mensen dit?
Harder klagen, Icaa, harder klagenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef Icaä het volgende:
O sorry, oprechte excuses, het was mij niet bekend dat dit een besloten clubje was.
nau nau nauquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef Icaä het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef Icaä het volgende:
Xanthe en Martineke! Kijk even hier: [bug]IE XP SP2quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:33 schreef Martineke het volgende:
[..]
jupz heb ik ook, zwaar irritant moet ik eerlijk toegeven, maar ach t went
Ja hoor, gaat lekker!quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:01 schreef melonovy het volgende:
[..]
Alles goed verder, trek jij het nog een beetje met zoonlief en en baby?
githa: probeer je er bij neer te leggen dat het niet anders is. Ga er maar gewoon vanuit dat je het echt weet wanneer het echt begint (ook al kan dit pas laat tot je doordringen) en je genoeg tijd hebt om je vriend te bellen en de laatste zaken te regelen. Ik heb 15wkn en 5 dagen weeen gehad om de 5 minuten, om de 2 minuten om weer terug te zakken naar om het kwartier en toen het opeens wel doorzette wist ik het gewoon, net of je lichaam dan de wee anders registreerd (had toen wel al heerlijk 7 cm weggewerkt in al die weken).quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:18 schreef Githa het volgende:
[..]
De Vk zei dat het vanavond kon maar ook pas over 2 wekenzolang dat half uur er tussen blijft zal dat niet veranderen zei ze.
Pijnlijk zijn ze wel maar ook wel goed te houden hoor... de onderrug komt steeds als een golf opzetten die van achter naar de zijkant over mijn heupen naar de buik trekt, niet zo van auw auw maar wel dat je je akelig voelt, beetje ziekerig en dan natuurlijk de steken ertussen door.
Mijn vriend doet er ruim een half uur over dus dat gaat hij wel halen alleen moet ik wel weten wanneer te bellenklinkt wat sullig maar zoals ik het nu bekijk moet ik pas gaan bellen als ik al zo wat kan gaan persen .... wil ik eerder bellen heb ik geen idee hoe ik verschil met nu moet herkennen. Snappen jullie hem nog ? beetje spanning spreekt hier
Ik probeer het allemaal maar te laten gebeuren en bel gewoon wanneer het echt niet meer te houden is maar je zult zien dat het 42 weken gaan wordenecht weer iets voor mij om gewoon 3 weken onduidelijkheid te scheppen alom
![]()
Ik probeer op Inet al te zoeken op voorweeen maar ik kom nou nergens een vergelijkbaar verhaal tegen, dat iemand 4 dagen zowat continue voorweeen heeft alleen er geen echte regelmaat in krijgt.....
wat helpt het beste om weeen op te wekken ? ...springen, huppelen of juist slapen
Vriendlief kwam al met een tang en zeef aaneen zeef ? ..... jah om het kindje op te vangen
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:21 schreef Knorretje het volgende:
[..]
githa: probeer je er bij neer te leggen dat het niet anders is. Ga er maar gewoon vanuit dat je het echt weet wanneer het echt begint (ook al kan dit pas laat tot je doordringen) en je genoeg tijd hebt om je vriend te bellen en de laatste zaken te regelen. Ik heb 15wkn en 5 dagen weeen gehad om de 5 minuten, om de 2 minuten om weer terug te zakken naar om het kwartier en toen het opeens wel doorzette wist ik het gewoon, net of je lichaam dan de wee anders registreerd (had toen wel al heerlijk 7 cm weggewerkt in al die weken).
geniet nog maar van de middagslaapjes zolang dat gaatquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:19 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat lekker!
Nog maar 2 daagjes werken (waarvan 1 vrijwillig), en dan....... verlof!!!
Al wordt dat ook hard werken hoor, want ja, het huis moet schoon, de kamers aan kant, de kleren gewassen, de geboortekaartjes besteld, en ga zo maar door
Mmmmm, verheug me nu al op de middagslaapjes, lekker bijtanken!
ik heb een tijdje weeenremmers en bedrust gehad en tig aftelkalenders gemaakt met dochterlief. En tja volhouden, wanneer is iets volhouden of knap als je geen keuze hebt ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:27 schreef Githa het volgende:
[..]
jemig knor ....dat is een positief vooruitzicht
ik hoop dat het er iig niet meer als 3 weken gaan worden hoor
![]()
Ergens weet ik ook wel dat al die middeltjes uit grootmoeders tijd niet werken maar je blijft er mee bezig he.
We gaan er dan ook maar vanuit dat we het net zoals je zegt wel merken wanneer het echt raak is maar omdat het allemaal zo nieuw is vraag je je dat bij elke voorwee afonzekerheid speelt een grote rol..... Heb jij het allemaal wel vol kunnen houden toen ? 15 weken lang !
Ik had juist begrepen dat juist vanwege die tegenstrijdigheden ze nu zeggen dat je helemaal geen alcohol moet drinken. Sommige artsen enzow zeggen dat één drankje per dag zou kunnen, en andere menen dat ook dat al schade kan veroorzaken, of dat ze niet weten of dat chade en zo ja hoeveel schade het zou kunnen veroorzaken. Daarom dus maar beter helemaal niets, dan kan het sowieso geen schade doen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:36 schreef Ma-Maatje het volgende:
Ik heb nu begrepen dat het onthoudingsadvies van vandaag geldt voor mensen die zwanger willen worden, voor zwangeren en voor vrouwen die borstvoeding geven. Nogal tegenstrijdig. Toch maar eens navragen bij de vk...
Dat klinkt toch wel een beetje zoals het bij mij ook ging... 9 uur ;s avonds verloor ik steeds een heel klein beetje en twijfelde ik ook heel erg wat het nou was. Na 1 uur 's nachts verloor ik opeens een hele plens en toen was het voor mij wel duidelijk eigenlijk...quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:55 schreef Xanthe het volgende:
Aaaarggghhhhhh.....
Nu was het echt natte boel!
Jeroen had gedouched vanavond en was vergeten de wc bril te drogen , dus ik zat op een beslagen wc bril![]()
Maar normaal is dat dus nooit onwijs nat tussen mijn benen en nu stond ik op en was het gewoon een natte vlek op dat punt....
Rook niet naar urine en weer anders dan vanmorgen volgens hem , ik rook alleen wc papier.
Dus nog een papiertje van onderen erdoor gehaald en dat rook net zo , dacht eerst nog even dat het dan toch echt water moest zijn geweest....
Het rook iets wat zoetig in elk geval volgens Jeroen.
De blaastest gedaan met een potje eronder , maar dan komt er dus niets....
We gaan het maar gewoon extra in de gaten houden en anders bellen we morgen wel.
Tegen mij zeiden ze dat bij een eerste bevalling een uur persen normaal is. Dus 9 minuten lijkt me vrij rapquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:10 schreef dutchie het volgende:
Alles goed gegaan. Ze heeft slechts 9 minuten geperst en toen was Luc eral.Of is dat normaal voor persen?
Ja, ik heb geen idee joh, ik kreeg een ritssluiting destijds dus ging heel anders.![]()
Gefeli dutch!!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:10 schreef dutchie het volgende:
Alles goed gegaan. Ze heeft slechts 9 minuten geperst en toen was Luc eral.Of is dat normaal voor persen?
Ja, ik heb geen idee joh, ik kreeg een ritssluiting destijds dus ging heel anders.![]()
heel veel succes Xanthe....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:55 schreef Xanthe het volgende:
En toen werd het weer vochtig en ze moeten we toch voor controle naar het ziekenhuis.
Krijgen een CTG en ze gaan kijken of de vliezen misschien toch gebroken zijn scheurtje of een scheurtje erin zit...
Tot laters!
Ik weet het beaker...dat ze maar is opschietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:32 schreef Beaker het volgende:
[afbeelding] Van harte met
Githa, jij moet nog even wachten, Bix moet eerst![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 06:16 schreef DaanBanaantje het volgende:
is wel mooi want we gaan aankomende dinsdag nog verhuizen en dan mag EINDELIJK het kamertje in elkaar.. *zucht*
Goed zoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:22 schreef Xanthe het volgende:
Mijn temperatuur is weer mooi gedaalt zit nu weer onder de 37.
ja wel goed, ik durf niet meer in te schatten wanneer hij zou kunnen komenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:22 schreef Xanthe het volgende:
Githa hoe is het bij jou?
En Bix natuurlijk.... vertel alles goed daar?
Tis weekend dus misschien is het dan 11.00u i.p.v. 10.00u meldenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Bix???????????????????? Zou het dan, zou het dan, zou het dan??![]()
![]()
Groot gelijk heb je Bixquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:11 schreef bixister het volgende:
hihi heb even gewacht tot Danosa zich gemeld had![]()
maar hier ben ik weer hoor. nog nix bij bix, of misschien beter gezegd: álles zit nog bij/in bix...
deze moeder mocht lekker uitslapen vanochtend, dus daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. en net nog even lekker met Piet in 't grote bad geweest, ik denk bij al die dingen 'dat zou voorlopig wel eens de laatste keer kunnen zijn' dus ik geniet er extra van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |