abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24763552
Spannend Githa , het is al zo lastig om te weten wat je nou wel en niet moet gaan voelen en dan ook nog deze extra onzekerheid...
Van het mensendieck kreeg ik te horen bij weeën juist te gaan lopen/wandelen en niet te gaan zitten , dit zou er voor zorgen dat als je weeën beginnen ze beter op gang zouden komen.
Maar ervaring heb ik er nog niet mee kunnen op doen zoals je weet

Dat van een kratje had ik zelf ook helemaal niet bedacht , stom eigenlijk...
Jeroen zat al te geinen dat ie nu extra snel moest gaan door drinken om zijn kratje (net afgelopen weekend gekocht) leeg moest gaan drinken

Ik heb vanmiddag nog even lekker op bed gelegen , kreeg het niet eens warm in bed.
Sinds ik ben opgestaan heb ik als ik sta zo onwijs veel buikpijn , vaag allemaal...
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 18:20:02 #152
81992 Githa
pi_24763655
dat wordt dus eerst vrijen en dan slapen
pi_24763730
Heel verhaal ingetypt en nu is het foetsie

Ik had er in elk geval niet aangedacht om een kratje te gebruiken als opstapje , maar een goed plan.
Jeroen zei al meteen dat ie nu een goed excuus had om zijn (afgelopen weekend gekochte) kratje extra snel leeg te drinken
Ach ja je kunt de flesjes er ook gewoon uit halen hoor

Githa wat spannend zeg! En wat een onzekerheid!
Exta goed uitkijken dus als je naar de wc moet omdat je denkt dat je moet poepen
Wat je het beste kunt doen? Ik weet het niet uit ervaring , maar bij mensendieck kreeg ik juist te horen goed in beweging te blijven en te gaan lopen/wandelen als je weeën beginnen , maar ja dan blijf je aan de gang volgens mij
Als je rustig ging zitten zouden de weeën minder snel heftiger worden.
Maar zoals je weet heb ik hier nog geen ervaring mee kunnen opdoen en lijkt yhet me ook lekker om nog af en toe even extra te proberen te rusten voor het geval de bevalling echt gaat beginnen.

Ik heb sinds 5 uur behoorlijk buikpijn , zodra ik sta is het echt een goede kramp in mijn onderbuik.
Verder is alles rustig hier.

Merk wel dat er nu ineens meer gebeld word met de vraag hoe het er hier voor staat.
Begin er wel wat geïriteerd door te worden als Jeroen daardoor soms uren aan de telefoon hangt met het gesprek op de handsfree.
Ik heb dus ook meteen gezegd dat ze het vanzelf wel horen als de kleine er is.
Mijn schoonmoeder verwacht dat we bellen als de echte weeën beginnen en was zelfs verontwaardigd dat we pas bellen als de kleine er straks is.
En zo zijn er dus meer mensen.
Jeroen heeft in elk geval wel gezegd dat er geen lijstjes dubbel gebeld gaan worden en dat er dus alleen gebeld gaat worden als de kleine er is en er geen uitzonderingen zijn.

Volgens mij is de telefoonlijn vandaag zeker zo'n 3 uur bezet geweest :S
Na 8 uur word ie automatisch doorgeschakeld naar het antwoordapparaat dus lekker rustig
pi_24764168
* Jonnetje gooit ook een idee'tje in de groep.. *

Even lekker onder de douche?
(op een krukje of stoel kun je éven relaxen en misschien dat de boel dan op gang komt?)
W ~ H ~ T
  woensdag 26 januari 2005 @ 21:14:14 #155
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_24766972
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:30 schreef bixister het volgende:

al hoop ik dat ik tot die tijd wat betere nachten heb dan de afgelopen nacht: heb echt úren liggen vechten tegen misselijkheid & maagzuur. als ik maar even anders ging liggen was 't weer raak, of eigenlijk mis. yak. zo komen we natuurlijk niet uitgerust aan de eindstreep!
Oow jah, herkenning. Ook lekker, wakker worden terwijl je een laatste heldhaftige poging doet om het zuur weg te slikken, wat natuurlijk niet helpt. En élke ochtend spugen, echt ongelofelijk, ik dacht dat dat alleen het eerste trimester was, nou, mooi niet, , het is minstens even erg in het derde trimester. (Voordeel is wel dat het aantal gewonnen kilo's lekker beperkt blijft op deze manier )

Rennies helpen wel tegen maagzuur trouwens.

Voor de statistieken, ik ben bijna 34 weken zwanger nu. Maar ik heb gelezen dat het ergens eind februari volle maan wordt, en hoop dan ontzettend mee te doen met de aanstaande babyboom
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_24772707
Goeie morgen.
Ik was al aardig vroeg wakker doordat ik iets voelde druppelen.
Ik heb nog steeds geen idee wat het geweest is.
2 uur eerder een volle blaas geleegd , dus ik dacht dat er wel wat vruchtwater kon druppelen , maar nu weet ik het al helemaal niet meer...
Zou ook wel afscheiding kunnen zijn...
Nadeel is dat ik helemaal niets meer kan ruiken op het moment.

Verder een vraagje , hoort het bij het einde van een zwangerschap om een behoorlijke buikpijn te hebben , wel iets krampachtig , maar absoluut geen menstruatie gevoel?
En hier heb ik dus af en toe maar last van als ik ga staan vanuit een stoel/bank/bed en daarna als ik dus loop en bv in bed stap.
Als ik eenmaal rustig weer zit/lig is het weer over.
Het is er ook niet continu.
  donderdag 27 januari 2005 @ 08:18:54 #157
1087 Merisse
broddeltante
pi_24772960
Xanthe how about the blaastest (blazen op hand : vochtverlies = vruchtwater?)
Ik heb absoluut ineens het gevoel dat er vandaag een babietje geboren gaat worden hier maar niet noodzakelijkerwijs van Xanthe
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_24773020
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Githa is en met Bixister, maar die gaf aan niet voor tienen te kunnen reageren ivm Piet.

En wat Merisse zegt Xanthe, probeer eens de blaastest
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 08:56:16 #159
81992 Githa
pi_24773245
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 06:58 schreef Xanthe het volgende:
Goeie morgen.
Ik was al aardig vroeg wakker doordat ik iets voelde druppelen.
Ik heb nog steeds geen idee wat het geweest is.
2 uur eerder een volle blaas geleegd , dus ik dacht dat er wel wat vruchtwater kon druppelen , maar nu weet ik het al helemaal niet meer...
Zou ook wel afscheiding kunnen zijn...
Nadeel is dat ik helemaal niets meer kan ruiken op het moment.

Verder een vraagje , hoort het bij het einde van een zwangerschap om een behoorlijke buikpijn te hebben , wel iets krampachtig , maar absoluut geen menstruatie gevoel?
En hier heb ik dus af en toe maar last van als ik ga staan vanuit een stoel/bank/bed en daarna als ik dus loop en bv in bed stap.
Als ik eenmaal rustig weer zit/lig is het weer over.
Het is er ook niet continu.
Dat druppelen kan erg goed urine zijn hoor Xanthe, 2 uur eerder je blaas legen zegt daar niks over ik heb dat zelfs na 10 sec alweer maar verwarrend kan het wel zijn idd.
Wat betreft de krampen. Voorweeen kenmerken zich o.a. dat ze toenemen bij inspanning en afnemen bij ontspanning, onregelmatig komen en dat ze niet heftiger worden.
Kan natuurlijk goed dat je ook al wat werk aan het verrichten bent Bij de volgende APK ook zeker even vermelden bij je VK hoor.
Als je het zelf nou niet vertrouwd dan gewoon eerder bellen.

Hier helemaal niks veranderd we gaan gewoon nog ff door. Al die voorweeen zijn iig niet voor niks en bij de laatste echo schreef de gyn dat er nog maar weinig vruchtwater was dus 3 weken zal het vast niet meer duren sprak zij zichzelf moed in
pi_24773247
Ik denk ook dat we vandaag weer een vers beebje krijgen ....
Dus ik kom ff virtueel meepuffen en jompelen voor de LLM's
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 08:57:16 #161
81992 Githa
pi_24773258
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 08:18 schreef Merisse het volgende:
Xanthe how about the blaastest (blazen op hand : vochtverlies = vruchtwater?)
Ik heb absoluut ineens het gevoel dat er vandaag een babietje geboren gaat worden hier maar niet noodzakelijkerwijs van Xanthe
we zitten allemaal netjes op Bix te wachten
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:01:12 #162
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24773288
Goedemorgen allemaal, lekker gesexed en geslapen?
Bixis, mijn zus is nu 2 weken en 2 dagen over tijd.
Het is net een diesel.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 09:03:49 #163
81992 Githa
pi_24773312
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:01 schreef dutchie het volgende:
Goedemorgen allemaal, lekker gesexed en geslapen?
Bixis, mijn zus is nu 2 weken en 2 dagen over tijd.
Het is net een diesel.
zo lang al .... jeetje, waar wacht ze op ?
pi_24773440
He ladybos mag van t lijstje.
En als Bixis nu ffGerrit eruit gooit. Dan staat Lentemeisje met Dop bovenaan. En dan word ik heeeel snel tante

Hou vol he meiden
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 09:15:11 #165
81992 Githa
pi_24773448
vriendje belde net hij is weer op weg naar huis Zijn baas vond dat hij ook best thuis kon werken in deze periode en dat gezien de omstandigheden het risico te groot is dat hij het zou missen. Ze hebben dus wat aangepast werk gezocht, laptopje mee en hij is onderweg
Fijn idee om hem in de buurt te hebben moet ik zeggen
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:23:02 #166
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24773546
Hè Githa, wat fijn voor jullie! Nu kan het beebje wel komen dus, papa is immers in de buurt.
Ja idd, zo lang al. Waar ze op wacht? Volgens mij op de zomer.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24773567
Dat is lekker Githa
vandaag is een mooie dag voor een vers babietje
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 09:48:15 #168
43556 miss_dynastie
pi_24773856
Githa, wat onwijs gaaf geregeld voor je! Pluim voor de baas van het vriendje van Githa
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:07:58 #169
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24774103
Githa goed geregeld zeg! Lijkt me een hele geruststelling. En wat spannend met al die (voor)weeën bij jou. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren, hoop niet te lang meer, voor je! Sterkte nog eventjes

Bix, het is al 10 uur geweest, waar ben je?

Vandaag is een mooie dag voor verse babietjes vind ik
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:16:00 #170
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24774199
wat fijn Githa dat vriendje thuis mag gaan werken
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 10:17:55 #171
43556 miss_dynastie
pi_24774224
Bix ???
pi_24774669
hier ben ik weer hoor. rond & gezond.

héérlijk geslapen! en Piet sliep ook lekker lang, dus het hele ochtendprogramma liep ook een beetje uit.
pi_24774693
* Jonnetje is het helemaal met miss_d eens. Puim voor de baas van het vriendje van Githa! *

Over die blaastest. Dat zegt ook niet altijd alles..

Ik had een scheurtje in mijn vliezen en verloor dus wel kleine beetjes vruchtwater. Maar die blaastest wees bij mij niks uit. Ik moest namelijk liggen (op bed) en dan hard op mijn hand blazen. Ik kon blazen tot ik een ons woog (kon lang duren met mijn gewicht ) er kwam geen water. Wat bleek nou? Als ik liep of zat verloor ik water (dan was er ruimte bij het scheurtje) als ik lag werd het scheurtje afgedicht dus dan was er niks te vinden.

Wat ik je aan kan raden is als je nog af en toe wat vocht verliest even een maandverbandje of inlegkruisje in je onderbroek te doen. Als je dan nog wat verliest komt het daarin en kan je VK (of eventueel iemand anders) even ruiken of het idd vruchtwater is.
W ~ H ~ T
pi_24774714
Githa, je haalt me vast in! en ga gerust je gang, ik benijd je niks met al die voorweeën.
en Jessie, ik houd Lentemeisje & Dop ook niet tegen hoor.
Xanthe, ik weet niet of dat normaal is die krampen, ik zou 't de VK maar even vragen als ik jou was.
pi_24774733
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:47 schreef bixister het volgende:
hier ben ik weer hoor. rond & gezond.
das het belangrijkste, maar ik word nu wel nieuwsgierig hoor

werd je vandaag niet gestript?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')