Heel verhaal ingetypt en nu is het foetsie
![]()
Ik had er in elk geval niet aangedacht om een kratje te gebruiken als opstapje , maar een goed plan.
Jeroen zei al meteen dat ie nu een goed excuus had om zijn (afgelopen weekend gekochte) kratje extra snel leeg te drinken
![]()
Ach ja je kunt de flesjes er ook gewoon uit halen hoor
![]()
Githa wat spannend zeg! En wat een onzekerheid!
Exta goed uitkijken dus als je naar de wc moet omdat je denkt dat je moet poepen
![]()
Wat je het beste kunt doen? Ik weet het niet uit ervaring , maar bij mensendieck kreeg ik juist te horen goed in beweging te blijven en te gaan lopen/wandelen als je weeën beginnen , maar ja dan blijf je aan de gang volgens mij
![]()
Als je rustig ging zitten zouden de weeën minder snel heftiger worden.
Maar zoals je weet heb ik hier nog geen ervaring mee kunnen opdoen en lijkt yhet me ook lekker om nog af en toe even extra te proberen te rusten voor het geval de bevalling echt gaat beginnen.
Ik heb sinds 5 uur behoorlijk buikpijn , zodra ik sta is het echt een goede kramp in mijn onderbuik.
Verder is alles rustig hier.
Merk wel dat er nu ineens meer gebeld word met de vraag hoe het er hier voor staat.
Begin er wel wat geïriteerd door te worden als Jeroen daardoor soms uren aan de telefoon hangt met het gesprek op de handsfree.
Ik heb dus ook meteen gezegd dat ze het vanzelf wel horen als de kleine er is.
Mijn schoonmoeder verwacht dat we bellen als de echte weeën beginnen en was zelfs verontwaardigd dat we pas bellen als de kleine er straks is.
En zo zijn er dus meer mensen.
Jeroen heeft in elk geval wel gezegd dat er geen lijstjes dubbel gebeld gaan worden en dat er dus alleen gebeld gaat worden als de kleine er is en er geen uitzonderingen zijn.
Volgens mij is de telefoonlijn vandaag zeker zo'n 3 uur bezet geweest :S
Na 8 uur word ie automatisch doorgeschakeld naar het antwoordapparaat dus lekker rustig