Oow jah, herkenning. Ook lekker, wakker worden terwijl je een laatste heldhaftige poging doet om het zuur weg te slikken, wat natuurlijk niet helpt. En élke ochtend spugen, echt ongelofelijk, ik dacht dat dat alleen het eerste trimester was, nou, mooi niet,quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:30 schreef bixister het volgende:
al hoop ik dat ik tot die tijd wat betere nachten heb dan de afgelopen nacht: heb echt úren liggen vechten tegen misselijkheid & maagzuur. als ik maar even anders ging liggen was 't weer raak, of eigenlijk mis.yak. zo komen we natuurlijk niet uitgerust aan de eindstreep!
Dat druppelen kan erg goed urine zijn hoor Xanthe, 2 uur eerder je blaas legen zegt daar niks overquote:Op donderdag 27 januari 2005 06:58 schreef Xanthe het volgende:
Goeie morgen.
Ik was al aardig vroeg wakker doordat ik iets voelde druppelen.
Ik heb nog steeds geen idee wat het geweest is.
2 uur eerder een volle blaas geleegd , dus ik dacht dat er wel wat vruchtwater kon druppelen , maar nu weet ik het al helemaal niet meer...
Zou ook wel afscheiding kunnen zijn...
Nadeel is dat ik helemaal niets meer kan ruiken op het moment.
Verder een vraagje , hoort het bij het einde van een zwangerschap om een behoorlijke buikpijn te hebben , wel iets krampachtig , maar absoluut geen menstruatie gevoel?
En hier heb ik dus af en toe maar last van als ik ga staan vanuit een stoel/bank/bed en daarna als ik dus loop en bv in bed stap.
Als ik eenmaal rustig weer zit/lig is het weer over.
Het is er ook niet continu.
we zitten allemaal netjes op Bix te wachtenquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:18 schreef Merisse het volgende:
Xanthe![]()
how about the blaastest (blazen op hand : vochtverlies = vruchtwater?)
Ik heb absoluut ineens het gevoel dat er vandaag een babietje geboren gaat worden hier maar niet noodzakelijkerwijs van Xanthe
quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:01 schreef dutchie het volgende:
Goedemorgen allemaal, lekker gesexed en geslapen?![]()
Bixis, mijn zus is nu 2 weken en 2 dagen over tijd.
Het is net een diesel.![]()
das het belangrijkste, maar ik word nu wel nieuwsgierig hoorquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:47 schreef bixister het volgende:hier ben ik weer hoor. rond & gezond.
![]()
Ik zou ook gestript worden en zag dat dus ook niet zitten. Ben gelukkig een dag ervoor bevallen. In ieder geval veel succesquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:54 schreef bixister het volgende:
nou ja als ik 't echt niet zou willen kan ik 't vast wel tegenhouden, maar zoveel bezwaren heb ik ook niet hoor.
lily, dat jij alweer achter de pc zit zeg, gaat 't een beetje? en lukt 't ook om uit te rusten tussendoor?
Nou... uuuuh... als je lekker wezenloos en verdwaasd op je werk rond gaat lopen en meer mensen tot last ben dan gemak, dan sturen ze je zo naar huis hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Githa, wat onwijs gaaf geregeld voor je! Pluim voor de baas van het vriendje van Githa
het schiet ook niet opquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:56 schreef melonovy het volgende:
Sjonge jonge, wat zijn die LLM stil zeg...![]()
![]()
![]()
Tis nu al een lastig kindquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:57 schreef bixister het volgende:
githa & xanthe, wat zijn jullie toch aan 't druppelen meiden.zal mij benieuwen! hier alles nog hoog & droog. veel meer valt er niet over te zeggen, sorry melonovy!
![]()
nou niet veel want er was niet veel op te vangenquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:12 schreef Xanthe het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze over jou gaan zeggen zometeen Githa...
Dan heb ik waarschijnlijk een probleem.........quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:19 schreef Xanthe het volgende:
Mijn buurman die op het consultatie bureau heeft gewerkt vroeg of ik al melk gaf , meestal als je melk begint te geven (gaat niet voor elke vrouw op helaas) kun je de bevalling binnen 24 uur gaan verwachten...
Dat word dus tiet kijken
Jammer Githa , nog geen duidelijkheid.
Hier ook te weinig om iets op te kunnen vangen en ondertussen aan onderbroek nummer 5 toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |