Ben ik weer....
Ik moest op een po gaan zitten om te kijken of er dan ook iets uit zou komen....
Niet dus , maar dat had ik al gemeld aangezien dit thuis ook steeds niet het geval was.
Vruchtwater verklikkertjes hebben ze ook niet meer , waarom? Zou ik niet weten.
Dus moest ik maar een tijdje met een maandverbandje gaan rond huppelen enzo.
Het was allemaal te weinig om te kunnen controleren
![]()
Misschien een hoog scheurtje maar daar doen ze dan niets aan voorlopig.
Wel weer een tijd aan de CTG gelegen , hartje begon over de 190 , dus wel erg hoog.
Dat hield ook best een tijd aan.
Buik was een heel stuk zachter dan "normaal" kwamen we achter...Druk was normaal rond de 18/20 en nu lag de druk eerst rond de 17 en later rond de 10/12.
Weet niet of die dingen jullie iets zeggen.
Op het laatst schoot het wel weer omhoog en voelde hij weer zoals het normaal voor mij aanvoelt , nadat ik dus een flinke hardebuik kreeg maar zat ie tussen de 33 en 56.
Na een tijdje was de hartslag van de kleine weer normaal tussen de 150/160 en dat bleef een tijdje mooi stabiel.
Kindje zelf was rustiger dan anders vond ik , maar in het ziekenhuis vonden ze hem nog beweegelijk... Het zal zo zijn ik heb er geen verstand van en die apparaten geven het toch wel goed aan.
Hartslag ging uit eindelijk weer flink op en neer tussen de 132 en 192.
Mijn temperatuur moest gemeten worden en deze was wel wat verhoogd 37.9 , voor mijn doen normaal erg hoog.
Mijn normale temperatuur voordat ik zwanger was ligt altijd rond de 36.3.
Ik moet nu mijn temperatuur goed in de gaten gaan houden en als deze boven de 38,5 uit komt moet ik direct kontakt opnemen met ze.
Voor nu mag ik dus rustig thuis blijven en is alles volgens het ziekenhuis in orde...