abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:10:37 #251
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24797941
Alles goed gegaan. Ze heeft slechts 9 minuten geperst en toen was Luc eral. Of is dat normaal voor persen?
Ja, ik heb geen idee joh, ik kreeg een ritssluiting destijds dus ging heel anders.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24797957
wow tante dutch, van harte! alles ok met Luc & je zus?
pi_24797961
Gefeliciteerd Dutchie
pi_24798007
Wow Dutchie!! Gefeliciteerd zeg!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 14:17:23 #255
81992 Githa
pi_24798053
Tante Dutchie gefeliciteerd een neefje

Luc leuke naam
pi_24798094
Zo das snel zeg!!! 9 minuten!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:38:48 #257
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24798431
Gefeli tante Dutch, wat leuk!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:39:48 #258
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24798447
Bixis, alles goed met moeder en zoon. Ookal dacht ze zelf altijd dat ze 2 meiden zou krijgen. Nu heeft ze er 1 van allebei. Ik zal haar nog wel waarschuwen over de stand van het piemeltjes als de luier af is.
Hoe is het met jou nu? Nog geen gerommel?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:40:05 #259
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24798451
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:10 schreef dutchie het volgende:
Alles goed gegaan. Ze heeft slechts 9 minuten geperst en toen was Luc eral. Of is dat normaal voor persen?
Ja, ik heb geen idee joh, ik kreeg een ritssluiting destijds dus ging heel anders.
Tegen mij zeiden ze dat bij een eerste bevalling een uur persen normaal is. Dus 9 minuten lijkt me vrij rap

Gefeliciteerd met je neefje!!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:43:52 #260
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24798516
Gefeliciteerd Dutsj! Wat leuk, een jochie!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:48:22 #261
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_24798586
Tante Dutch gefeliciteerd met je neefje

* Jambo wacht ook heel (on)geduldig op haar nifje, welke omstreeks 6 februari verwacht wordt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_24798827
Dutchie gefeliciteerd!

Hier niets bijzonders op het moment.
Buikje is rustig , weinig harde buiken en al helemaal geen oefenweeën meer gehad.
Voor de rest ook weinig nattigheid...
Heb wel wat lichte buikpijn aan de zijkanten , maar dat zegt volgens mij helemaal niets.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:04:09 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24798848
Dutch! Gefeliciteerd!
Leuk he! Speciaal he!
pi_24799074
Dutchie van harte met je neefje Luc
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:29:41 #265
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24799233
Dutchie, van harte gefeliciteerd met je neefje, helemaal super!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  FOK!fossiel vrijdag 28 januari 2005 @ 15:43:43 #266
2628 Karin
pi_24799443
Tante Dutchie van harte gefeliciteerd!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 17:51:40 #267
81992 Githa
pi_24801704
Xanthe, fijn dat het weer wat rustiger is....al die voorweeen zonder echte actie is ook niet alles

Snakelady, dan wacht ik met spanning af

Hier nog niks veranderd, jah misschien dat het allemaal wat pijnlijker wordt maar dat kan natuurlijk ook komen omdat mijn buik gewoon helemaal beurs is/voelt van al dat voorwerk.
Zusje van mijn zwager die 3 weken later is uitgerekend is net naar het ziekenhuis gegaan, haar vliezen waren gebroken dus mijn zus belde net nog ff of het allemaal toch nog wel rustig bleef Ik mag dus vandaag niet
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:53:33 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_24802699
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:10 schreef dutchie het volgende:
Gefeli dutch!!

9 minuten normaal? bij mij duurde het 1,5 uur (maar dat was niet normaal lieve zwangere meiden hier )
stormy waters...
sailin'
pi_24802746
En toen werd het weer vochtig en ze moeten we toch voor controle naar het ziekenhuis.
Krijgen een CTG en ze gaan kijken of de vliezen misschien toch gebroken zijn scheurtje of een scheurtje erin zit...
Tot laters!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 19:13:23 #270
81992 Githa
pi_24803037
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:55 schreef Xanthe het volgende:
En toen werd het weer vochtig en ze moeten we toch voor controle naar het ziekenhuis.
Krijgen een CTG en ze gaan kijken of de vliezen misschien toch gebroken zijn scheurtje of een scheurtje erin zit...
Tot laters!
heel veel succes Xanthe....
  Jubileum moderator vrijdag 28 januari 2005 @ 19:35:59 #271
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24803414
Dutch gefeliciteerd met je neefje

Xanthe, spannend!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24803813
Dutchie Gefeliciteerd

Oe Xanthe .... spannend!!!

Bix, hoe voel je je, is het nog een beetje te doen??? (jaja, ik weet dat je geen keus hebt )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:14:37 #273
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24804168
Oeh, Xan, wat spannend allemaal!
Githa, jij ook veel sterkte dit weekend!
En BikkelBix, je hebt hier al een paar uur niets meer van je laten horen grapje!
Ik verheug me gewoon op jullie kindertjes
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:56:07 #274
43556 miss_dynastie
pi_24805201
Xanthe, spannundddddd....

Tante Dutsj, van harte
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:00:22 #275
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24805279
Xante spannend hoor

githa en bix
succes dit weekend
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:18:49 #276
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24805717
Xanthe, het blijft verdacht stil nu.

We zijn net terug van het bezoekje aan mijn zus en zwager en Maudje met haar kleine broertje Luc. Toen Maudje Luc in de maxicosi zag toen mijn zus en zwager thuis kwamen van het ziekenhuis, riep ze: "Neon! Neon mee!" (Neon = Léon)
Ze was nog wel een beetje in de war over Luc of Léon. Maar als ze het doorhad was het niet zomaar Luc, maar "mijn Luc".

Luc is een lief klein schatje (wat is Léon dan al weer groot zeg ) en hij lag lekker te slapen in het rode shirtje van zijn 'grote' neef. Ze dachten nl. echt dat ze weer een meisje zouden krijgen. Gelukkig had ik laatst alle kleertjes 50/56 van Léon doorgeschoven. Fotootje plaats ik binnenkort nog wel even.
pi_24806022
Van harte met je neefje Luc Dutchie

Xanthe, Spannend hoor Succes!!

Githa, jij moet nog even wachten, Bix moet eerst
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 22:36:33 #278
81992 Githa
pi_24806118
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:32 schreef Beaker het volgende:
[afbeelding] Van harte met

Githa, jij moet nog even wachten, Bix moet eerst
Ik weet het beaker...dat ze maar is opschiet

Xanthe, tis idd verdacht stil rondom uwus

Dutchie, ik ben benieuwd naar de foto's
pi_24806181
Go Bix Go Bix

Succes Githa met de laatste loodjes
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24806977
Ben ik weer....
Ik moest op een po gaan zitten om te kijken of er dan ook iets uit zou komen....
Niet dus , maar dat had ik al gemeld aangezien dit thuis ook steeds niet het geval was.
Vruchtwater verklikkertjes hebben ze ook niet meer , waarom? Zou ik niet weten.
Dus moest ik maar een tijdje met een maandverbandje gaan rond huppelen enzo.
Het was allemaal te weinig om te kunnen controleren
Misschien een hoog scheurtje maar daar doen ze dan niets aan voorlopig.

Wel weer een tijd aan de CTG gelegen , hartje begon over de 190 , dus wel erg hoog.
Dat hield ook best een tijd aan.
Buik was een heel stuk zachter dan "normaal" kwamen we achter...Druk was normaal rond de 18/20 en nu lag de druk eerst rond de 17 en later rond de 10/12.
Weet niet of die dingen jullie iets zeggen.
Op het laatst schoot het wel weer omhoog en voelde hij weer zoals het normaal voor mij aanvoelt , nadat ik dus een flinke hardebuik kreeg maar zat ie tussen de 33 en 56.
Na een tijdje was de hartslag van de kleine weer normaal tussen de 150/160 en dat bleef een tijdje mooi stabiel.
Kindje zelf was rustiger dan anders vond ik , maar in het ziekenhuis vonden ze hem nog beweegelijk... Het zal zo zijn ik heb er geen verstand van en die apparaten geven het toch wel goed aan.
Hartslag ging uit eindelijk weer flink op en neer tussen de 132 en 192.
Mijn temperatuur moest gemeten worden en deze was wel wat verhoogd 37.9 , voor mijn doen normaal erg hoog.
Mijn normale temperatuur voordat ik zwanger was ligt altijd rond de 36.3.
Ik moet nu mijn temperatuur goed in de gaten gaan houden en als deze boven de 38,5 uit komt moet ik direct kontakt opnemen met ze.
Voor nu mag ik dus rustig thuis blijven en is alles volgens het ziekenhuis in orde...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 23:28:29 #281
62233 Jelief
ikke lief!
pi_24807233
Xante wat een hoop cijfertjes, het zegt mij allemaal weinig tot niets maar ik hoop wel dat het idd goed is, maar dat zullen ze inhet ziekenhuis toch echt wel weten. Voor vannacht dan maar lekker slapen en morgen vroeg weer netjes melden hier . knuf van mij...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_24809094
Die lage temperatuur die ik normaal gesproken heb kijken ze niet naar.
Ik ga zo voor het slapen gaan dus nog maar eens tempen en dan morgen gewoon weer.
Ondertussen heb ik een vaag gevoel onderin mijn buik alsof de kleine ergens heel hard in loopt te knijpen , kan natuurlijk helemaal niet haha.
Ga nu nog even douchen , want word hier ineens helemaal bibberig alsof ik het ijskoud heb , terwijl ik me niet koud voel en dan lekker naar bed.
Morgen weer een dag...
pi_24809269
Dutchie gefeliciteerd met je neefje
9 minuten ze lijkt mijn schoonzus wel Dat is heel snel hoor met Djen heb ik van ruim 3 uur bezig geweest met persen, even voor de LLM dit kwam omdat de weeen weg gevallen waren en er dus op gevoel geperst moest worden en datis best uitzonderlijk Met Djulian had ik ook een ritssluiting en dat was helemaal zo gedaan
pi_24810903
blegh.. maagzuur is niks zo smorgens vroeg waardoor je niet meer kunt slapen Kwam er net achter door de banner op mn desktop dat ik nog 9 daagjes moet wachten! nou heb ik het idee dat ie vast te laat gaat komen dus waarschijnlijk nog iets meer! Zit nu maar aan de warme melk, hoop dat dat wat helpt!

meiden wat een verhalen toch weer allemaal.. ik post dan wel niet regelmatig maar ik hou jullie elke dag in de gaten hoor! hihi! Hier eigenlijk nog helemaal geen natte bedoeling.. zeer weinig harde buiken en heel af en toe een beetje voorweeen.. dus ik denk dat het hier nog wel even gaat duren! is wel mooi want we gaan aankomende dinsdag nog verhuizen en dan mag EINDELIJK het kamertje in elkaar.. *zucht*

Meiden heel veel succes de laatste paar dagen/weekjes/maandjes! en ik blijf jullie volgen

liefs.. Danielle
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 09:02:15 #285
81992 Githa
pi_24811065
verhuizen jemig, waar haal je de energie vandaan Daanbanaantje!

Xanthe, let je wel goed op jezelf.... die hoge hartslag van je kleintje is niet zo raar hoor, de mijne had dat ook en dat wil eigenlijk zeggen dat hij vol actie is daarbinnen hier ging het ook tussen de 120 en 190 op en neer.
die harde buiken ligt aan de instelling van het apparaat, zoals ze het mij hebben uitgelegd tenminste. Als het goed is moet hij op 0 staan als jij een ontspannen buik hebt. bij harde buiken gaat hij omhoog en je kunt pas echt spreken van een wee ( en dan nog een lichte) wanneer hij boven de 60/70 komt.
Vervelende is wel dat heel veel vrouwen rug/ been weeen hebben en dat kan niet geregistreerd worden om te weten of er al wat actie is of is geweest daarbinnen dan is toucheren nog de beste oplossing.
Doe het lekker rustig aan vandaag en hou ons vooral op de hoogte

Bix, hoe gaat ie vandaag bij jou ?
Hoe is het eigenlijk met die bija chronische verkoudheid waar jij zo'n last van had? is dat nu wel een beetje over....
pi_24811509
Mijn temperatuur is weer mooi gedaalt zit nu weer onder de 37.
Wel weer onwijs veel last van mijn heup , maar goed daarin ben ik niet de enige...
Het valt me wel op dat mijn buik thuis veel harder voelt constant dan in het ziekenhuis , maar ook dit zal wel erg weinig betekenen en is alleen erg lastig bij het slapen.
Verder voel ik me niet al te lekker en verwacht ik de komende dagen de kleine nog niet.
Ik merk dat ik meer harde buiken en voorweeën heb gehad in de vrije dagen van Jeroen en zodra er visites komen en hij druk bezig is of aan het werk deze erg afzakken tot zelfs geen 1.
Dus de wie weet na dinsdag.....

Daan jeetje ik schrok ervan verhuizen.....
Moet er zelf niet aan denken , von de verhuizing met 20 weken zwangerschap al erg en zwaar en daardoor zijn nog steeds niet alle dozen uitgepakt en opgeruimd (ook door het ruimte gebrek).
Ik hoop dus dat je veel hulp hebt.

Githa hoe is het bij jou?

En Bix natuurlijk.... vertel alles goed daar?
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 10:34:23 #287
43556 miss_dynastie
pi_24811599
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 06:16 schreef DaanBanaantje het volgende:
is wel mooi want we gaan aankomende dinsdag nog verhuizen en dan mag EINDELIJK het kamertje in elkaar.. *zucht*

Heb je wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hulp ingeschakeld zodat je zelf alleen orders hoeft uit te delen??
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 10:35:22 #288
43556 miss_dynastie
pi_24811613
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:22 schreef Xanthe het volgende:
Mijn temperatuur is weer mooi gedaalt zit nu weer onder de 37.
Goed zo

Bix???????????????????? Zou het dan, zou het dan, zou het dan??
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 10:41:04 #289
81992 Githa
pi_24811672
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:22 schreef Xanthe het volgende:

Githa hoe is het bij jou?

En Bix natuurlijk.... vertel alles goed daar?
ja wel goed, ik durf niet meer in te schatten wanneer hij zou kunnen komen soms denk ik wel eens dat hij nog lekker 6 weken blijft zitten maar dat kan natuurlijk helemaal niet.
Gistermiddag/avond/nacht weer erg veel voorweeen gehad, waarvan de meeste stukken pijnlijker als daarvoor en dan wacht je af of er regelmaat in gaat komen.....dat doet het dus niet en vervolgens zwakt het na heel wat uren weer af om vervolgens na 3 uurtjes rust weer langzaam aan opnieuw op te starten.
We wachten dus lekker verder op DE doorbraak vriendje is erg gespannen en vraagt bij elke mimiek die ik maak of het erger wordt
Heb gister nog wel ff alles wat nog niet voor de 4de x gepoetst was, gepoetst ik heb gewoon de afleiding nodig.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 10:42:13 #290
81992 Githa
pi_24811683
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Goed zo

Bix???????????????????? Zou het dan, zou het dan, zou het dan??
Tis weekend dus misschien is het dan 11.00u i.p.v. 10.00u melden
Bix je maakt het wel spannend hoor
pi_24811727
Dat heb ik ook , zodra ik even mijn ogen sluit of met mijn hande op mijn buik ga liggen of iets aders waaruit hij opmaakt dat er iets gebeurd in mijn buik of met mij dan zit hij ook meteen "gaat het?"
Hij word op het moment nog erger dan mij , loopt als een zenuwpees door het huis heen en heeft op zijn manier nesteldrang
Is nog vergeetachtiger dan mij en maakt nu zelfs lijstjes met wat hij gedaan moet hebben...
Heerlijk zoals hij mee kan leven , maar soms ook wel frustrerend dat ik het gevoel heb dat ik m weer met beide benen op de grond moet plaatsen odat het nog wel weken kan duren.
Hij word in elk geval nu al heen en weer geschud door emoties , dat word nog wat als de kleine straks eindelijke geboren word hahaha....
En hij slaapt volgens mij nog slechter dan mij door al die zenuwen , rare is dat ik dat van hem niet gewend ben , hij was tot op heden altijd degene die zo ontspannen kon blijven in onze relatie en mij eerder met de beentjes op de vloer hield

Ik hoop dat de regelmaat snel mag komen voor je Githa , want het lijkt mij in elk geval erg zwaar zoals het nu gaat...
pi_24811775
Mag ik toch heel stiekum zeggen dat ik vind dat zwanger zijn iets moois is?
Ik zou erg blij voor je zijn Xanthe als je kleine geboren is! Jij wordt zo langzamerhand paranoia van je lichaam heb ik het idee. Ervaar je hetzelf ook zo?

Enne...Bix-lief alles goed in Maarssen-City???

Oei Githa lekker aan de poets? Heb nog wel wat klusjes voor je hier

Dutchie gefeliciteerd met je kleine neefje

Danielle succes met het verhuizen, zwangeren kunnen erg goed delegeren hè?
pi_24811935
Zeker weten Danosa, komt ook door de angsten die ik maar niet weg kan krijgen.
Het voelt alsof je elke kriebel , elke druppel elke wat dan ook zo duidelijk voelt en er uiteindelijk nu de datum zo dichtbij gaat komen (en het nog wel weken kan gaan duren) je het extra voelt.
Ik vraag meestal ook maar aan Jeroen of sommige dingen wel zo zijn zoals ik ze ervaar.
Maar zoals bv. die hardheid van mijn buik , maar daar waren we het dan ook echt samen over eens.
pi_24811964
hihi heb even gewacht tot Danosa zich gemeld had maar hier ben ik weer hoor. nog nix bij bix, of misschien beter gezegd: álles zit nog bij/in bix...
deze moeder mocht lekker uitslapen vanochtend, dus daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. en net nog even lekker met Piet in 't grote bad geweest, ik denk bij al die dingen 'dat zou voorlopig wel eens de laatste keer kunnen zijn' dus ik geniet er extra van.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 11:13:53 #295
81992 Githa
pi_24811988
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:11 schreef bixister het volgende:
hihi heb even gewacht tot Danosa zich gemeld had maar hier ben ik weer hoor. nog nix bij bix, of misschien beter gezegd: álles zit nog bij/in bix...
deze moeder mocht lekker uitslapen vanochtend, dus daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. en net nog even lekker met Piet in 't grote bad geweest, ik denk bij al die dingen 'dat zou voorlopig wel eens de laatste keer kunnen zijn' dus ik geniet er extra van.
Groot gelijk heb je Bix lekker van genieten.
pi_24812037
xanthe, wat vervelend die angst & onzekerheid. hopelijk hoef je niet al te lang meer in spanning te zitten en lukt het om als 't echt begint je er toch zoveel mogelijk aan over te geven, en heb je een soepele bevalling. en als we het hartslagregeltje op jouw kindje mogen toepassen wordt het vast een meisje!

githa, ook nog geen nieuws? en van het zusje van je zwager? die is er wel heel vroeg bij geloof ik dan he? heb wel lekker geslapen met je beurse buik? ik wel ( ) en heb ook nog een heel mooi boek uitgelezen: het leven van Pi, van Yann Martel. bizar maar prachtig, dus een aanrader!
oja je vroeg nog naar mijn verkoudheid: die is nog heel lichtjes aanwezig, maar niet meer echt storend. alleen dat maagzuur houdt ook een vervelend kriebelhoestje in stand heb ik 't idee, en vice versa. maar op zich valt 't wel mee nu hoor.

daanbanaantje wat een onderneming joh, nu nog verhuizen. heel veel succes ermee!

easy-going, ik voel me best ok, zeker na weer een goede nachtrust. ik vind 't wel spannend hoor, zeker weer na opmerkingen van de VK dat als de vliezen breken en de baby dwars ligt, dat ik dan moet voelen of er niet een handje uitsteekt ofzo! en als de navelstreng er dan uitzakt, dat ik 'm dan terug moet stoppen ivm risico dat die teveel afkoelt. allemaal scenario's die hopelijk geen werkelijkheid zullen worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door bixister op 29-01-2005 11:33:35 ]
  zaterdag 29 januari 2005 @ 11:24:01 #297
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24812085
Bix, ga jij G 'ns ff flink verleiden vanavond..
"t wachten duurt nu wel lang hoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 11:33:59 #298
81992 Githa
pi_24812202
Bix, van dat hoesten zouden je vliezen toch moeten breken hoor, zo braken ze gister bij het zusje van mijn zwager iig wel
Ze is nog niet bevallen, ze hopen dat ze weer wat nieuw vruchtwater aanmaakt want ze was nog niet alles verloren maar als je het mij vraagt kan dat nooit lang meer duren 2 weken terug ofzo had ze ook al weeen en haar eerste kindje is ook met 36 weken al geboren.
Zul je zien dat zij en ik beide 10 februari bevallen want dan is het dochtertje van mijn zus jarig ....Leuk! 3 verjaardagen op 1 dag
pi_24812596
Onzekerheden horen denk ik ook wel bij een zwangerschap en zeker als je zo op het laatst loopt , je weet niet wat je verwachten moet , al lees je er 100.000 boeken over.
De komende 3 dagen verwacht ik in elk geval nog geen baby hier

En nog een nieuwtje aangezien ik hier toch lekker niemand ken irl...
We hebben plannen om te trouwen , kwam nogal out of the blue , maar om een aantal zaakjes toch iets beter geregeld te hebben , hebben we hier toe besloten.
Als alles lukt gaan we zelfs nog op korte termijn trouwen maar dat is afhankelijk van onze gemeente aangezien die moeilijk doen over het geboorteakte van Jeroen.
Dat krijgen we in elk geval maandag te horen of ze er wel of niet mee akkoord gaan.
Als ze er wel mee akkoord gaan is de kans aanwezig dat we over 2 weken dus gaan trouwen.
In zeer besloten kring , zonder feest en hopenlijk nog met dikke buik
Behalve onze ouders en zwager weet niemand hier vanaf op het moment en dat vinden we wel prima zo.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 12:18:31 #300
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24812671
Job lag ook dwars en daar kreeg ik ook allemaal enge adviezen voor als de vliezen zouden breken. Het kwam er eigenlijk op neer dat ik in dat geval in vliegende vaart naar het ziekenhuis moest komen.
Als ik niet direct een auto kon charteren dan mocht ik het ziekenhuis bellen en dan zouden zij het regelen. Ik vond het wel angstig, maar uiteindelijk zijn mijn vliezen helemaal niet gebroken.

De gyn schatte die kans ook niet zo heel hoog in omdat met Katja de vliezen ook niet waren gebroken. Hoe zat dat met de geboorte van Piet? Zijn bij jou toen vooraf de vliezen gebroken, Bix?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')