darn ik sta dus NET niet in de top 10
![]()
Hup
sanne72! hup
Lily/b]! ![]()
[b]Igraine wat een apart mens had je daar te pakken zeg. Niet echt sociaal vaardig ofzo. Succes met de komende 2 weken, wanneer hoor je het eigenlijk als ze de nekplooimeting gedaan hebben, meteen of duurt het even (ik heb werkelijk geen idee, sorry).
Githa, ja hielp wel,
maar mag ik ff zeuren? Toch beetje stomme dag verder want
kijk uit! lang verhaal waarin hormonen de hoofdrol spelen, ik beken! ik had dus echt al tijjjjjden stoofpeertjes in huis gehaald en die moesten zo lang mogelijk stoven, vond ik (nog nooit eerder gedaan, dus netjes volgens het boekje dat het lekker lang moest). Neelix houdt er niet van, maar ik had er echt zin in. En die stoofpeertjes moesten maar eens gegeten worden, vond ik.
Maar ik moest echt ff plat, dus ik vroeg of hij er dan om de 20 mins even naar wilde kijken en water bij wilde voegen (tegen droogkoken), maar Neelix had niet helemaal door dat hoge bubbels betekent dat het waterpeil bijna nul is, en het niet nog 20 mins kan zonder water bijgevuld, dus na 1,5 uur ga ik naar beneden omdat ik aangebrande caramel ruik. Neelix had het niet geroken omdat ie in de huiskamer met de deur dicht (voor de warmte) aan het xboxen was Grrrrr. Ik geschrokken(wat als..), kwaad, Neelix onschuldig kijkend "ja maar 20 mins geleden zaten de bubbels nog zo hoog!", grrrrr... Lekker SLIM vriendje van me, grrrr. Die hormormels zorgden er ook vanzelfsprekend voor (want zo ben ik in het echt eeeeecccchhht niet hoor
![]()
)dat ik me ONTZETTEND onbegrepen en zielig voelde, dus ik boven op bed effe lekker liggen janken, in slaap gevallen, maakt ie me wakker na 2,5 uur, ik ruik stoofpeertjes en het eerste wat ik denk is "god die lucht gaat ook niet weg, wat naar!".
heeft ie stoofpeertjes gemaakt, maar dan gekookt ("ik hoefde helemaal geen water toe te voegen, heb ze gewoon onder gezet!" zucht), wat dan wel weer erg aandoenlijk was, en ik kan dan ook niet boos blijven omdat ie het wel geprobeerd heeft, en speciaal voor mij stoofpeertjes is gaan kopen. maar ergens denk ik weleens dat ie met een cursusje common sense (en klussen!) niet slecht af zou zijn.
en dat vind ik dan weer onaardig van me zo dat lucht lekker op zeg
maar om op je vraag terug te komen, kindje bewoog wel minder vaak, maar niet minder hard of enthousiast, en nu ook weer 'op verzoek'. En heb alleen maar de klimgordel hoeven noemen, was genoeg
![]()
Zolang vooral de bewegingen nog zo heftig zijn en ook op 'verzoek' worden gedaan, is het ok. Zeker omdat ik ook wat steken had boven mn schaambot gisternacht en ik dus vermoed dat t wat meer is ingedaald wat de mindere beweging goed zou verklaren. Wel stom hoor, want t moet er maandag echt weer on-ingedaald uitge'schept' worden, dus t zou fijn zijn als t niet verder zou indalen. maar komt wel goed.
zelfs al lukt t draaien niet[ Bericht 15% gewijzigd door Jdee op 15-01-2005 20:59:53 ]