abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 11:03:22 #1
81992 Githa
pi_24428865
Zwangerschap en geboorte deel 121

2005
3 januari 2005: Sanne72
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
3 februari 2005: Edje34 (papa)
7 februari 2005: DaanBanaantje
8 februari 2005: Githa
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
18 maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
2 april 2005: Superted (papa)
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
19 juli 2005: Snowwww
2 augustus 2005: Igraine

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 14-01-2005 20:10:02 ]
pi_24428901
Hoe is het eigenlijk met Sanne72 en Biertjuh?
Heb ik al een tijdje niet meer gezien volgens mij...
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 11:09:57 #3
81992 Githa
pi_24428975
en hoe gaat het met smirre en de tweeling ? ......

Ladybos, dat zou idd een verklaring zijn van dat gevoel .... voelt erg raar.
Hoe gaat het met jou ?
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:07:48 #4
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24430956
ik vroeg me net af hoe het met de bovenste 2 dames ging inderdaad... en Lily, das al dichterbij dan ik dacht! spannend hoor...

en ja Xanthe, ik weet het, onze kindjes moeten toch, vind ik, liefst nog iig 2 weken blijven zitten... maar liever nog 6, zullen we daar dan maar voor tekenen?
..en laat gaan...
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:26:34 #5
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24431237
Was ook al nieuwsgierig geworden naar de tweeling , of

Xanthe zelfs tot aan het pijnlijke aan toe blijft het voorwerk

En natuurlijk niet te vergeten de uitgerekenden in Januari hoe staat het ermee
pi_24432112
Hier gaat het goed hoor, het vocht vasthouden is iets minder, heb mijn voeteneind van het bed wat omhoog gezet en ik denk dat dat helpt. Niet dat het over is maar ik ben een kilo lichter dan van de week dus het scheelt toch een liter Vandaag komen mijn ouders weer thuis (als het goed is zijn ze net geland) en zometeen moeten we naar de gyn, dus ff duimen allemaal dat ik toch gewoon lekker thuis mag bevallen !! De ontwerper van de geboortekaartjes gaat proberen uit. maandag een proefdruk klaar te hebben dus ook dat is op de rails. Nu nog de bekleding van de wieg afmaken dan ben ik er helemaal klaar voor
pi_24432215
Ik zit al een tijdje ongeduldig te wiebelen tot mijn zus het zelf zou komen vertellen, maar dat zit er nog even niet in. Daarom doet deze trotse tante het nu maar: de tweeling van Smirre is dinsdagochtend 28 december geboren. Het zijn een jongentje en een meisje: Cas & Liz.

De kindjes zijn 5 weken te vroeg via de normale weg gekomen. Liz weegt 2000g en Cas 2600g. Ze maken het goed, zijn nog wel in het ziekenhuis om wat meer spekjes te kweken. Mijn zus is afgelopen maandag thuisgekomen en vult nu haar dagen met uitrusten en de kindjes bezoeken.

Bij deze dus: beschuit met roze en blauwe muisjes voor iedereen!
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 14:25:38 #8
81992 Githa
pi_24432243
Ik duim voor je mee dat je lekker thuis mag bevallen
wij kunnen vanmiddag ook de proefdruk van het geboortekaartje ophalen
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 14:27:36 #9
81992 Githa
pi_24432270
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:24 schreef Kimsomnia het volgende:
Ik zit al een tijdje ongeduldig te wiebelen tot mijn zus het zelf zou komen vertellen, maar dat zit er nog even niet in. Daarom doet deze trotse tante het nu maar: de tweeling van Smirre is dinsdagochtend 28 december geboren. Het zijn een jongentje en een meisje: Cas & Liz.

De kindjes zijn 5 weken te vroeg via de normale weg gekomen. Liz weegt 2000g en Cas 2600g. Ze maken het goed, zijn nog wel in het ziekenhuis om wat meer spekjes te kweken. Mijn zus is afgelopen maandag thuisgekomen en vult nu haar dagen met uitrusten en de kindjes bezoeken.

JOH !
smirre, smirreman en natuurlijk ook de trotse tante gefeliciteerd een jongen en een meid geweldig
pi_24432312
Hoera voor Cas & Liz (die blauwe jompel weet ik niet sorry)
Wat een leuke namen

Ladybos, ik ga voor je duimen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 14:53:05 #11
43556 miss_dynastie
pi_24432697
Liz
Cas
Van harte gefeliciteerd smirre
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:00:18 #12
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24432817
smirre en fam van harte geneit ervan
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:01:36 #13
61800 Rottdog
pi_24432837
Cool

Een jongen en een meisje

Cas
Liz

Smirre en hubbie van harte en geniet ervan

Kimsomnia van harte met je dubbele tanteschap
pi_24432981
Smirre gefeliciteeeeerd!!

Maarre, dit is wel een eigen topic waard toch? of twee topics eigenlijk, aangezien het een tweeling is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_24433038
Van harte gefeliciteerd met de kleine Cas en Liz !!!
The waves you made will always be
pi_24433222
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:07 schreef Jdee het volgende:
en ja Xanthe, ik weet het, onze kindjes moeten toch, vind ik, liefst nog iig 2 weken blijven zitten... maar liever nog 6, zullen we daar dan maar voor tekenen?
Nou 6 weken? Liever niet hoor!
Dan ben ik al over de 40 weken heen...
Eind januari/ begin februari vind ik wel een leuke periode
pi_24433264
quote:

Gefeliciteerd! En Smirre heeft het vast te druk om naast die ziekenhuis bezoeken ook nog online te komen , dus wil je haar ook feleciteren?
pi_24433355
Smirre en Smirreman van harte!!!

Cas

&

Liz

Liefs, Beaker
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  FOK!fossiel donderdag 6 januari 2005 @ 15:36:59 #19
2628 Karin
pi_24433438
Smirre en husb/vriend van harte gefeliciteerd met de geboorte van Cas en Liz Wat ontzettend leuk een jongen en een meisje! Ik hoop dat ze snel naar huis toe mogen.

FOK!fossiel donderdag 6 januari 2005 @ 15:40:30 #20
2628 Karin
pi_24433505
Kimsomnia jij ook van harte gefeliciteerd en bedankt voor het doorgeven!!
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:45:09 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24433599
Smirre en man, gefeliciteerd met de geboorte van Cas en Liz!
En Kimsomnia, jij als trotse tante natuurlijk ook!
pi_24434444
ah wat een goed nieuws over Smirre en haar beebs! Smirre, man & zus heel hartelijk gefeliciteerd met Liz & Cas!
pi_24434612
en iiieeks wat staan we al hoog in de lijst. vandaag alweer 38 weken zwanger. vanmorgen ben ik eindelijk de geboortekaartjes gaan regelen, pfff weer iets van 't lijstje af te strepen. nu die duowagen nog, de babykamer nog een beetje fatsoeneren en dan zijn we er wel ongeveer klaar voor. (jaja rottdog dan zal ik er ook weer eens foto's van maken ).
pi_24434727
Ladybos, hoe is het? Mag je thuis?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 16:54:00 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_24434744
Gefeliciteerd met Cas & Liz

Leuke namen ook
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_24435110
Smirre en hubsie hartstikke gefeliciteerd!!! En erg leuke namen! Ben zelf eentje van een tweeling, als ik af ga op de verhalen van mn ouders breekt er een erg drukke maar o zo leuke periode aan. Geniet ervan!

Tante Kimsomnia natuurlijk ook gefeliciteerd!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24436058
quote:
Gefeliciteerd
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24436197
Ik vond het al verdacht stil rond Smirre

Van harte Gefeliciteerd met de tweeling
  donderdag 6 januari 2005 @ 18:18:15 #29
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24436203
Smirre gefeliciteerd!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24436415
Wat leuk Smirre, gefeliciteerd! Leuke namen ook!
  donderdag 6 januari 2005 @ 18:38:14 #31
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24436552
Smirre van harte gefeliciteerd met de tweeling.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 6 januari 2005 @ 19:09:13 #32
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24437058
Smirre .... stiekumerd !!!
Van harte hoor met jullie 2 wondertjes
En wat een onwijs leuke namen !!

Kom maar gauw met die foto's (uiteraard nadat je een beetje bijgekomen bent)
  Jubileum moderator donderdag 6 januari 2005 @ 19:09:18 #33
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24437064
Smirre en mr Smirre, gefeliciteerd met de geboorte van Cas en Liz
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24437784
Smirre gefeliciteerd met je dochter en je zoon
Leuke namen!! Hopelijk mogen ze snel naar huis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 20:29:40 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24438544
Smirre, van harte gefeliciteerd met Cas en Liz! En natuurlijk meneer en tante Smirre ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:50:42 #36
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24438986
Smirre en smirre man van harte gefeliciteerd met Cas en Liz en tante ook natuurlijk
wat leuk zeg een jongen en een meisje hele mooie namen ook
pi_24439638
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24441569
Nou hier dan even wat van mij.
Ik lees nog wel met jullie mee hoor alleen heb ik zelf eigenlijk niet zoveel te vertellen ... alles gaat super, nog geen signalen van een aankomende bevalling. Voel me perfect heb niet echt last van vocht, zoals sommige dames hier.
Tja en verder euhm.... thats all eigenlijk
tis allemaal wat
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:11:34 #39
61800 Rottdog
pi_24441768
Wat saai bietjuh

Geniet er van meid
pi_24441835
Nou zeg was weer een beetje een aanfluiting.. De gyn moest het gaan overleggen met de kinderarts, dus ze zou het 'meteen' even regelen, belde de kinderarts, die ging het uitzoeken, en die zou terugbellen, horen we morgen of anders dinsdag. Hadden ze dus drie weken geleden ook al uit kunnen zoeken, en hiervoor hadden we echt niet naar het ziekenhuis gehoeven, had prima telefonisch gekund (en dan hadden we dus mijn ouders van schiphol af kunnen halen). Maar goed, nog geen uitsluitsel dus, hopelijk morgen en anders dinsdag. Mocht ik in de tussentijd weeën krijgen dan mag de verloskundige zelf beslissen of ze het risico wil nemen (vind ik dan weer een beetje raar maar goed). Maar paps en mams zijn weer veilig thuis in ieder geval Hadden mijn buik ook zes weken niet gezien dus ik kon flink pronken en Kruimeltje was extra druk dus ze hebben ook nog even lekker kunnen voelen allebei Ze hadden voor Kruimeltje een hele lieve pinguinknuffel meegenomen, en een t-shirtje, en een setje met een mutsje, slabbetje en slofjes. Lief he..
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:31:27 #41
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24442220
Lekker dom weer allemaal Ladybos Maar goed er is dus een kans dat je thuis mag bevallen Nog even afwachten maar ik heb er goede hoop op!!! Ik duim iig nog even verder
Lekker verwend door je ouders, altijd leuk he die ienemieniekleertjes?!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 07:56:49 #42
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24447396
wat fijn ladybos dat je ouders er weer zijn en wat raar dat dat niet eerder had gekunt met bespreking thuisbevalling e.d.

ik heb er een nacht op zitten phieuww
ik dacht misschien dat ik thuis een uurtje meer kon pakken dan in het zkh, nou mooi niet dus 3 u en 3 kwartier geslapen bij elkaar opgeteld. half 10 tot half 11 geslapen, toen kwam robbie naar boven met maxim die hoognodig moest eten, maxim gegeten en op bed gelegd, wij op bed, ik sliep om half 2 weer tot half 3, toen kwam maxim weer, schone luier gegeven en weer aan de borst, meneer zo gefrustreerd dat we uiteindelijk nutrilon gepakt hebben, had ook het idee dat hij weinig krijgt en aangezien ik nog niet kan voorzien in die enorme behoefte die hij heeft, dacht ik het zo maar beter te doen. meneer dronk 40 ml (is dat veel voor eerste keer fles??) en toen weer in bed, om vervolgens een uur later echt liggen te krijsen in zn bedje, ik weer eruit (zo goed en kwaad als dat kan)...dacht al die kan geen honger hebben, luier gecheckt, niks mis mee, meneer wou gewoon erg graag een beetje bij denk ik, voedingskussen om me heen gevouwen in bed, ik rechtop zitten, maxim op dat kussen en slapen maar, dat was van half 5 tot 06.15 waarvan ik de laatste 3 kwartier geslapen heb en daarvoor geknikkebold heb (goed systeem trouwens zogauw ik omknikkebol schrik ik weer wakker omdat ik rechtop zit, kan nooit op maxim komen). toen heb ik em even in zn bedje gelegd omdat ik naar de wc moest, meneer weer huilen en zoeken allemaal...denk die heeft honger, borst geprobeerd, zelfde verhaal als wat ik eerder schreef, en niet rustig te krijgen wat een driftkikkertje heb ik op de wereld gezet en zo lief als hij zo boos is uiteindelijk maar 20 ml nutrilon gegeven en nu ligt hij tevreden te slapen in de box en wij zijn zo gaar als iets straks maar ffies terug als kraamverzorgster er is

en hoe gaat het met de hoogzwangeren??
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2005 @ 09:27:47 #43
81992 Githa
pi_24447935
ohw Martineke toch Maxim heeft er zin in... Ik kan je helaas helemaal geen tips geven maar het lijkt me wel geweldig om eindelijk naar je kleintje te kunnen kijken Ik kan haast niet wachten
Probeer straks maar lekker te gaan slapen idd als de kraamzorg er is want die rust heb je zo hard nodig en laat je lekker verwennen

Hier net zo'n vreselijke nacht achter de rug 4x in een uur naar de wc en mijn handen die helemaal zeer deden en tintelen, ik kreeg mijn vingers niet meer krom en da's best lastig als je steeds naar de wc moet en je pyama broek uit wil doen
Ik heb wel het idee dat de misselijkheid een beetje gezakt is maar dat zou goed kunnen komen omdat mijn hummeltje al flink ingedaald is....je ziet hem echt per dag zakken zijn bewegingen voel ik nu ineens ook echt tegen mijn schaambot en dat branderige steken in de baarmoedermond voel ik nu bijna continue spannend allemaal hoor.

Ladybos, wat leuk dat je ouders weer thuis zijn ....toch weer een beetje een steun en toeverlaat denk ik zo
pi_24449771
Ik kan helemaal niet goed meer tegen die druk op mijn buik van een (onder) broek , dus ik zit overdag en s'avonds het liefst lekker in mijn nachthemd met een badjas.
Voordat ik zwanger was sliep ik altijd naakt , maar dat vind ik nu ineens niet lekker meer dus nu ook een t-shirt of nachthemd.

Tintelende vingers word ik regelmatig wakker van.
En op mijn rechterzij liggen doet zeer in mijn boven been / heup , het voelt dan behoorlijk beurs aan van binnen.
Lopen voelt niet lekker aan , dan krijg ik een soort drukkend gevoel van onderen wat ik niet goed kan beschrijven en waar ik vervolgens vaak een soort weeën van krijg , doe ik weer rustiger aan dan is dat ook weer over.

Ladybos fijn dat je ouders er weer zijn en rot dat je nog geen uitsluitsel hebt wat betreft het thuis bevallen , ik hoop dat ze je snel op de hoogte brengen en dat de uitslag voor jou gunstig uitvalt en je gewoon lekker thuis mag bevallen.

Martineke vervelend dat je je zo brak voelt , maar volgens mij is het helemaal niet erg als je dat kleintje zo ziet liggen.
Misschien kun je wat uurtjes inhalen zodra Maxim wel slaapt.

Vanaf welke week mag je je eigenlijk tot de hoogzwangere rekenen?
pi_24450167
Nog niets gehoord van het ziekenhuis, dus het blijft nog even spannend. Maar zolang ik niets hoor ga ik er van uit dat ik thuis kan bevallen.

Buikfoto's zijn EINDELIJK binnen dus het kaartje kan gemaakt/ontworpen worden !! Zat me toch wel echt dwars, stomme hormonen, ik wil het gewoon allemaal geregeld hebben

Eergisteren maar weer eens alle kleertjes gewassen Had van Luchtbel weer een doos vol schetige kleertjes gekregen dus alles moest natuurlijk weer opnieuw gesorteerd en op stapeltjes gelegd worden Kwam erachter dat ik best wel weinig in maat 50 heb, meeste is 50/56, zou dat erg zijn ? Of is dat eigenlijk hetzelfde als 50 ?

Ben heeeel blij dat mijn ouders weer thuis zijn, mijn buik ging meteen aan het rommelen gisteren Niet dat ik verwacht dat ik binnenkort al zal gaan bevallen want verder is het nog erg rustig en zit ze volgens mij ook nog niet zo diep ingedaald. Vandaag wil ik wel de bekleding van de wieg af gaan maken, dan zijn we volgende week klaar met alle voorbereidingen enzo, geeft toch wat meer rust.

Nog even een vraagje voor de ervaren moeders.. Hoeveel luiers heb ik nodig ?? Zowel papier als katoen.. Ik wil papieren luiers gaan gebruiken en heb er een stuk of 20 op voorraad in de kleinste maat, is dat genoeg of moet ik nog wat bijkopen ? En hoeveel katoenen/hydrofiel/molton luiers heb je nou eigenlijk nodig ? De lijstjes variéren van 6 stuks tot 24 en dat is nogal een verschil :-) Ik heb 3 hydrofiel luiers, 3 'wafeltjes' wat volgens mij ook hydrofiel luiers zijn, en 6 'molton'achtige luiers, zou dat genoeg zijn ?
pi_24450206
Heeeee Martineke is er al weer !! Jammer van je gebroken nacht, maar het schijnt erbij te horen he Tips heb ik niet voor je maar de meer ervaren moeders misschien wel

Xanthe en Githa het wordt zwaar nu he, nog ff doorbijten, straks hebben we onze kindjes en zijn we alles weer vergeten
pi_24450576
Die laatste weekjes komen we vast wel goed door.
Ik merk wel dat Jeroen nu weer wat meer dingen van me overneemt , gelukkig.
Het staan voelt niet echt fijn , dus ik heb al wat makkelijkere maaltijden in huis , scheelt weer.
Maar gelukkig neemt Jeroen het nu ook weer meer van me over.

Ik heb ook weinig kleertjes in maat 50 , maar ik moest uitgaan van een baby rond de 3700gram en dat zou een maatje 56 zijn.
Verder maakt het voor broekjes erg weinig uit want die kun je makkelijk even omvouwen en ze groeien toch erg hard die eerste weken.
Mijn kraamzorg vond 6 rompertjes en 4 tot 6 setjes kleertjes in maatje 56 voldoende.
Wat betreft de hydrofiel luiers ik heb er 12 , aangezien je ze goed kunt gebruiken als handdoekjes hoor ik van alle kanten.
Als je van plan bent om katoenen luiers te gaan gebruiken stond op het lijstje van de kraamzorg dat je er 24 nodig hebt.
Wat betreft die wegwerp luiers...
2 pakjes stond er op mijn lijstje , ondertussen heb ik er wel meer
3 pakjes en een heleboel losse van mijn schoonzusje , mocht je in de buurt wonen...kun je wel een paar van me krijgen want volgens mij heb ik er nu veeeeel te veeeeel.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:50:59 #48
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24450649
Ik had 24 hydrofiel luiers, en dat was echt niet teveel... Je gebruikt ze als sloop in bed en kinderwagen, als handdoek, ik gooide er nog weleens 1 over mijn schouder na het voeden ivm spugen en ik legde er ook nog wel eens 1 in de box als mijn zoon daar lag te slapen.

Nadat de kraamhulp weg is heb je ook wel iets anders te doen als wassen dus dan is wat voorraad best handig.
Die moltonluiers gebruikte ik in de wieg, onder het onderlakentje, had er 3 en dat was genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leah op 07-01-2005 12:57:11 ]
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2005 @ 13:01:02 #49
81992 Githa
pi_24450771
ladybos, je vriend heeft anders toch zo wat luiers bijgehaald mocht het nu erg hard gaan die eerste dagen. Ik heb ook gewoon 1 pak hoor en dan zie ik wel of ik meer nodig heb.
Hydrofiele luiers heb ik wel 30 ofzo maar dat komt omdat ik er zelf een aantal had gekocht, mijn schoonmoeder en mijn zus kwam er nog een stel tegen in de kast dan gaat het hard he !
maar op zich wel makkelijk want ik ga ze gebruiken voor in de kinderwagen, in het bedje en om af te drogen steeds 2 dus dan heb je er al snel veel nodig.

Wanneer je officieel hoogzwanger bent Xanthe ? ik vind dat iedereen dat persoonlijk aanvoelt maaruh als je het gemiddelde vraagt zou ik zeggen 37 weken omdat je dan thuis mag bevallen

Ik heb veeeeeeeeeeel meer als 4 pakjes maat 50/56 hoor ook weer veel gekregen. Ik heb ook al een aantal pakjes maat 62 gekocht omdat overal de zomerkleding al binnen begint te komen en dadelijk als mijn hummeltje in 62 zit kan ik nergens aan iets warms kan komen ik zag al hele rampen gebeuren dus maar snel wat gekocht
Ik ga der ook vanuit dat hij niet lang in maatje 50 zal zitten mocht hij het uberhaubt ooit aan kunnen
  vrijdag 7 januari 2005 @ 13:08:53 #50
61800 Rottdog
pi_24450869
Zou niet meer maatje 50 gaan kopen Ladybos, ze zijn er echt zo uit. Het is dan gewoon zonde en helemaal als je ook nog 50/56 hebt liggen meer als genoeg. Hydrofiel luiers heb ik ook best veel ingeslagen erg prettig, in de box, kinderwagen, bedje en natuurlijk als handdoek, gebruikte er dan twee per keer. Je kan dus niet genoeg hydrofiel luiers in slaan . Zou je niet zo druk maken om gewone luiers, het is zo bijgekocht en ook niet alleen new born of mini kopen iets groter is ook erg fijn als ze veel produceren. bij de zeeman waren 6 hydrofiel luiers voor 4.99 geloof ik

Martineke ja je bent nu echt moeder slapeloze nachten

Jaaaaa Bix babykamertjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')