wat fijn ladybos dat je ouders er weer zijn
en wat raar dat dat niet eerder had gekunt met bespreking thuisbevalling e.d. ik heb er een nacht op zitten phieuww
ik dacht misschien dat ik thuis een uurtje meer kon pakken dan in het zkh, nou mooi niet dus
![]()
3 u en 3 kwartier geslapen bij elkaar opgeteld. half 10 tot half 11 geslapen, toen kwam robbie naar boven met maxim die hoognodig moest eten, maxim gegeten en op bed gelegd, wij op bed, ik sliep om half 2 weer tot half 3, toen kwam maxim weer, schone luier gegeven en weer aan de borst, meneer zo gefrustreerd dat we uiteindelijk nutrilon gepakt hebben, had ook het idee dat hij weinig krijgt en aangezien ik nog niet kan voorzien in die enorme behoefte die hij heeft, dacht ik het zo maar beter te doen. meneer dronk 40 ml (is dat veel voor eerste keer fles??) en toen weer in bed, om vervolgens een uur later echt liggen te krijsen in zn bedje, ik weer eruit (zo goed en kwaad als dat kan)...dacht al die kan geen honger hebben, luier gecheckt, niks mis mee, meneer wou gewoon erg graag een beetje bij denk ik, voedingskussen om me heen gevouwen in bed, ik rechtop zitten, maxim op dat kussen en slapen maar, dat was van half 5 tot 06.15 waarvan ik de laatste 3 kwartier geslapen heb en daarvoor geknikkebold heb (goed systeem trouwens
![]()
zogauw ik omknikkebol schrik ik weer wakker omdat ik rechtop zit, kan nooit op maxim komen). toen heb ik em even in zn bedje gelegd omdat ik naar de wc moest, meneer weer huilen en zoeken allemaal...denk die heeft honger, borst geprobeerd, zelfde verhaal als wat ik eerder schreef, en niet rustig te krijgen
![]()
wat een driftkikkertje heb ik op de wereld gezet
en zo lief als hij zo boos is uiteindelijk maar 20 ml nutrilon gegeven en nu ligt hij tevreden te slapen in de box
![]()
en wij zijn zo gaar als iets
![]()
straks maar ffies terug als kraamverzorgster er is
![]()
en hoe gaat het met de hoogzwangeren??