quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:24 schreef Kimsomnia het volgende:
Ik zit al een tijdje ongeduldig te wiebelen tot mijn zus het zelf zou komen vertellen, maar dat zit er nog even niet in. Daarom doet deze trotse tante het nu maar: de tweeling van Smirre is dinsdagochtend 28 december geboren. Het zijn een jongentje en een meisje: Cas & Liz.
De kindjes zijn 5 weken te vroeg via de normale weg gekomen. Liz weegt 2000g en Cas 2600g. Ze maken het goed, zijn nog wel in het ziekenhuis om wat meer spekjes te kweken. Mijn zus is afgelopen maandag thuisgekomen en vult nu haar dagen met uitrusten en de kindjes bezoeken.
Bij deze dus: beschuit met roze en blauwe muisjes voor iedereen!
Nou 6 weken? Liever niet hoor!quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:07 schreef Jdee het volgende:
en ja Xanthe, ik weet het, onze kindjes moeten toch, vind ik, liefst nog iig 2 weken blijven zitten... maar liever nog 6, zullen we daar dan maar voor tekenen?
Gefeliciteerd! En Smirre heeft het vast te druk om naast die ziekenhuis bezoeken ook nog online te komen , dus wil je haar ook feleciteren?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:24 schreef Kimsomnia het volgende:
Ik zit al een tijdje ongeduldig te wiebelen tot mijn zus het zelf zou komen vertellen, maar dat zit er nog even niet in. Daarom doet deze trotse tante het nu maar: de tweeling van Smirre is dinsdagochtend 28 december geboren. Het zijn een jongentje en een meisje: Cas & Liz.
De kindjes zijn 5 weken te vroeg via de normale weg gekomen. Liz weegt 2000g en Cas 2600g. Ze maken het goed, zijn nog wel in het ziekenhuis om wat meer spekjes te kweken. Mijn zus is afgelopen maandag thuisgekomen en vult nu haar dagen met uitrusten en de kindjes bezoeken.
Bij deze dus: beschuit met roze en blauwe muisjes voor iedereen!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:24 schreef Kimsomnia het volgende:
Bron: Papa en zijn angsten.quote:Angst om te falen tijdens de bevalling
Studies wijzen uit de 80 procent van de vaders bezorgd zijn over het verloop van de bevalling. Angst om het te laten afweten: overgeven, flauwvallen, ... Deze angsten worden telkens opnieuw bevestigd in de vele films en sitcoms die vaders op die manier in beeld brengen tijdens de bevalling.
Laat je als vader hierdoor echter niet van de wijs brengen want diezelfde studies wijzen uit dat hoogstens 1 % van de vaders het moeilijk hebben tijdens de bevalling. Als je als vader echt niet tegen bloed kunt, dan is het toch beter om buiten te wachten.
Ontken deze angst niet, praat erover met andere vaders die het al hebben meegemaakt.
Ik zou gewoon nog wat eten. Voorlopig eet je nog voor twee en om nu al aan je figuur te denken is het nog een beetje te vroeg voor. Zodra de kleine er is is het vroeg genoeg om daar mee te beginnen . . .quote:Op zondag 9 januari 2005 16:29 schreef Xanthe het volgende:
Ik heb steeds na het eten zo'n leeg gevoel in mijn maagstreek , bijna misselijk makend...
En om nou steeds aan dat gevoel toe te moeten geven lijkt me niet echt verstandig aangezien ik al de slankste niet ben...
Herkenbaar? En wat kun je er tegen doen?
Dan zit je toch de hele dag eten, wat maakt het uit ?? Beebje heeft nu al honger en over kilo's hoef je geen zorgen te maken, die raakt je wel kwijt achter de wandelwagen met een hondje aan verbonden . . .quote:Op zondag 9 januari 2005 17:58 schreef Xanthe het volgende:
Het gaat ook niet alleen om mijn figuur , op zich maak ik me er niet al te druk daarom.
In het begin maakte ik me juist zorgen dat ik afvielOndertussen zijn er een heleboel kilo's bijgekomen en ben ik best erg zwaar
Maar om nou de gehele dag te zitten eten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |