???? Dit is geen besloten clubje hoor... Iedereen is hier even welkom...quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef Icaä het volgende:
O sorry, oprechte excuses, het was mij niet bekend dat dit een besloten clubje was.
Ik kruip wel weer nederig terug onder mijn steentje.
jupz heb ik ook, zwaar irritant moet ik eerlijk toegeven, maar ach t wentquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef Xanthe het volgende:
Ook heb ik steeds als ik een reactie plaats dat ik een lege pagina krijg met alleen het snel reageren vakje. Ik moet dan op vernieuwen klikken om de pagina weer te kunnen openen.
Hebben meer mensen dit?
Harder klagen, Icaa, harder klagenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef Icaä het volgende:
O sorry, oprechte excuses, het was mij niet bekend dat dit een besloten clubje was.
nau nau nauquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef Icaä het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef Icaä het volgende:
Xanthe en Martineke! Kijk even hier: [bug]IE XP SP2quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:33 schreef Martineke het volgende:
[..]
jupz heb ik ook, zwaar irritant moet ik eerlijk toegeven, maar ach t went
Ja hoor, gaat lekker!quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:01 schreef melonovy het volgende:
[..]
Alles goed verder, trek jij het nog een beetje met zoonlief en en baby?
githa: probeer je er bij neer te leggen dat het niet anders is. Ga er maar gewoon vanuit dat je het echt weet wanneer het echt begint (ook al kan dit pas laat tot je doordringen) en je genoeg tijd hebt om je vriend te bellen en de laatste zaken te regelen. Ik heb 15wkn en 5 dagen weeen gehad om de 5 minuten, om de 2 minuten om weer terug te zakken naar om het kwartier en toen het opeens wel doorzette wist ik het gewoon, net of je lichaam dan de wee anders registreerd (had toen wel al heerlijk 7 cm weggewerkt in al die weken).quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:18 schreef Githa het volgende:
[..]
De Vk zei dat het vanavond kon maar ook pas over 2 wekenzolang dat half uur er tussen blijft zal dat niet veranderen zei ze.
Pijnlijk zijn ze wel maar ook wel goed te houden hoor... de onderrug komt steeds als een golf opzetten die van achter naar de zijkant over mijn heupen naar de buik trekt, niet zo van auw auw maar wel dat je je akelig voelt, beetje ziekerig en dan natuurlijk de steken ertussen door.
Mijn vriend doet er ruim een half uur over dus dat gaat hij wel halen alleen moet ik wel weten wanneer te bellenklinkt wat sullig maar zoals ik het nu bekijk moet ik pas gaan bellen als ik al zo wat kan gaan persen .... wil ik eerder bellen heb ik geen idee hoe ik verschil met nu moet herkennen. Snappen jullie hem nog ? beetje spanning spreekt hier
Ik probeer het allemaal maar te laten gebeuren en bel gewoon wanneer het echt niet meer te houden is maar je zult zien dat het 42 weken gaan wordenecht weer iets voor mij om gewoon 3 weken onduidelijkheid te scheppen alom
![]()
Ik probeer op Inet al te zoeken op voorweeen maar ik kom nou nergens een vergelijkbaar verhaal tegen, dat iemand 4 dagen zowat continue voorweeen heeft alleen er geen echte regelmaat in krijgt.....
wat helpt het beste om weeen op te wekken ? ...springen, huppelen of juist slapen
Vriendlief kwam al met een tang en zeef aaneen zeef ? ..... jah om het kindje op te vangen
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:21 schreef Knorretje het volgende:
[..]
githa: probeer je er bij neer te leggen dat het niet anders is. Ga er maar gewoon vanuit dat je het echt weet wanneer het echt begint (ook al kan dit pas laat tot je doordringen) en je genoeg tijd hebt om je vriend te bellen en de laatste zaken te regelen. Ik heb 15wkn en 5 dagen weeen gehad om de 5 minuten, om de 2 minuten om weer terug te zakken naar om het kwartier en toen het opeens wel doorzette wist ik het gewoon, net of je lichaam dan de wee anders registreerd (had toen wel al heerlijk 7 cm weggewerkt in al die weken).
geniet nog maar van de middagslaapjes zolang dat gaatquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:19 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat lekker!
Nog maar 2 daagjes werken (waarvan 1 vrijwillig), en dan....... verlof!!!
Al wordt dat ook hard werken hoor, want ja, het huis moet schoon, de kamers aan kant, de kleren gewassen, de geboortekaartjes besteld, en ga zo maar door
Mmmmm, verheug me nu al op de middagslaapjes, lekker bijtanken!
ik heb een tijdje weeenremmers en bedrust gehad en tig aftelkalenders gemaakt met dochterlief. En tja volhouden, wanneer is iets volhouden of knap als je geen keuze hebt ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:27 schreef Githa het volgende:
[..]
jemig knor ....dat is een positief vooruitzicht
ik hoop dat het er iig niet meer als 3 weken gaan worden hoor
![]()
Ergens weet ik ook wel dat al die middeltjes uit grootmoeders tijd niet werken maar je blijft er mee bezig he.
We gaan er dan ook maar vanuit dat we het net zoals je zegt wel merken wanneer het echt raak is maar omdat het allemaal zo nieuw is vraag je je dat bij elke voorwee afonzekerheid speelt een grote rol..... Heb jij het allemaal wel vol kunnen houden toen ? 15 weken lang !
Ik had juist begrepen dat juist vanwege die tegenstrijdigheden ze nu zeggen dat je helemaal geen alcohol moet drinken. Sommige artsen enzow zeggen dat één drankje per dag zou kunnen, en andere menen dat ook dat al schade kan veroorzaken, of dat ze niet weten of dat chade en zo ja hoeveel schade het zou kunnen veroorzaken. Daarom dus maar beter helemaal niets, dan kan het sowieso geen schade doen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:36 schreef Ma-Maatje het volgende:
Ik heb nu begrepen dat het onthoudingsadvies van vandaag geldt voor mensen die zwanger willen worden, voor zwangeren en voor vrouwen die borstvoeding geven. Nogal tegenstrijdig. Toch maar eens navragen bij de vk...
Dat klinkt toch wel een beetje zoals het bij mij ook ging... 9 uur ;s avonds verloor ik steeds een heel klein beetje en twijfelde ik ook heel erg wat het nou was. Na 1 uur 's nachts verloor ik opeens een hele plens en toen was het voor mij wel duidelijk eigenlijk...quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:55 schreef Xanthe het volgende:
Aaaarggghhhhhh.....
Nu was het echt natte boel!
Jeroen had gedouched vanavond en was vergeten de wc bril te drogen , dus ik zat op een beslagen wc bril![]()
Maar normaal is dat dus nooit onwijs nat tussen mijn benen en nu stond ik op en was het gewoon een natte vlek op dat punt....
Rook niet naar urine en weer anders dan vanmorgen volgens hem , ik rook alleen wc papier.
Dus nog een papiertje van onderen erdoor gehaald en dat rook net zo , dacht eerst nog even dat het dan toch echt water moest zijn geweest....
Het rook iets wat zoetig in elk geval volgens Jeroen.
De blaastest gedaan met een potje eronder , maar dan komt er dus niets....
We gaan het maar gewoon extra in de gaten houden en anders bellen we morgen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |