abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24783823
Behoorlijk irritant al die signalen en je weet niet wat ze betekenen.
Ik heb nu in elk geval een hele harde "bobbel" op mijn buik waar een paar voetjes/knietjes oid onder verscholen zit en die heel hard aan mijn huid trekt...
Hoe leg je zoiets nou uit hahaha???
Zaterdag ben ik 38 weken heen , dus ja het kan nog ff duren hier....
Al hoop ik dat het niet zo lang duren gaat , tenzij ik minder pijn aan mijn heupen/bekken krijg.
Ik kan soms echt niet meer omdraaien en uit bed komen van de pijn , het lijken wel 2 los zittende botten in mijn bekken die bij het draaien achter elkaar en over elkaar heen schuiven...
Tja zal wel bij het week worden voor de bevalling horen.

Jammer dat die melk-signalen niet echt te vertrouwen zijn... was anders ook wel handig geweest als richt lijn....
pi_24783878
Oftopic , maar ik zie soms mijn pas geposte berichten niet meer terug en dan denk ik dat ze er niet zijn en blijken ze later toch online te staan....
Ook heb ik steeds als ik een reactie plaats dat ik een lege pagina krijg met alleen het snel reageren vakje. Ik moet dan op vernieuwen klikken om de pagina weer te kunnen openen.
Hebben meer mensen dit?
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:03:49 #203
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_24783888
O sorry, oprechte excuses, het was mij niet bekend dat dit een besloten clubje was.

Ik kruip wel weer nederig terug onder mijn steentje.

I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_24783918
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef Icaä het volgende:
O sorry, oprechte excuses, het was mij niet bekend dat dit een besloten clubje was.

???? Dit is geen besloten clubje hoor... Iedereen is hier even welkom...
pi_24783941
Wat een natte boel hier! Ik kan het bijna niet meer droog houden

Zeg Bix, ligt Gerrie nog dwars?

Ik word dik meiden, echt niet normaal, het is natuurlijk heel normaal dat een zwangere vrouw dikker wordt, maar na die groeispurt lijkt het wel enorm geworden En ik moet nog 3 maanden!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:33:39 #206
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24784519
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:03 schreef Xanthe het volgende:

Ook heb ik steeds als ik een reactie plaats dat ik een lege pagina krijg met alleen het snel reageren vakje. Ik moet dan op vernieuwen klikken om de pagina weer te kunnen openen.
Hebben meer mensen dit?
jupz heb ik ook, zwaar irritant moet ik eerlijk toegeven, maar ach t went
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:34:04 #207
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24784529
quote:

Harder klagen, Icaa, harder klagen
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 20:36:03 #208
81992 Githa
pi_24784582
idd icaa, helemaal geen besloten clubje dus voel je welkom hier.... Je treft ons alleen ff in een drukke periode waarin veel gebeurd en dan wil het nog wel eens gebeuren dat zo'n post als bijv. die van jou er tussendoor glipt

maaruh leuk dat je meekletst ...ook een kopje thee tijdens het wachten ?

Xanthe, eigenlijk is niks een echte maatstaaf en is het bij iedereen anders om het makkelijk te houden. De enige zekerheden zijn wanneer de vliezen breken, je zowat persweeen hebt of je over de 43 weken bent
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 20:37:21 #209
81992 Githa
pi_24784609
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:34 schreef Leah het volgende:

[..]

klagen mag ook zijn we goed in hier .....kopje thee ?
pi_24784997
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:34 schreef Leah het volgende:

[..]

Nog harder klagen meid, nog veel harder!
pi_24785176
quote:

nau nau nau

Alsof je stelselmatig genegeerd word, doe ff normaal zeg!
Ik heb laatst nog naar je gevraagd, en daar kreeg ik geen reactie op... Beetje triest om zo te reageren hoor! Maar goed, zullen wel de hormonen zijn!

Alles goed verder, trek jij het nog een beetje met zoonlief en en baby?
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:06:50 #212
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24785260
Ow, maar er worden genoeg mensen hier stelselmatig genegeerd hoor , ik zie ze tenminste regelmatig voorbij komen
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_24785311
quote:

pas jij daar nog onder dan
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:14:27 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24785405
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:33 schreef Martineke het volgende:

[..]

jupz heb ik ook, zwaar irritant moet ik eerlijk toegeven, maar ach t went
Xanthe en Martineke! Kijk even hier: [bug]IE XP SP2
Daar staat de oplossing voor jullie probleem!
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:17:51 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24785493
Even een andere toon...
Het komt er allemaal zo stug uit...

Maar wat ik dus wilde zeggen is dat deze discussie niet hier thuis hoort. Als hij al gevoerd moet worden dan in het mod-topic.

Gaan we het hier gewoon hebben over lekkend vruchtwater, oefenweeen en vooral echte weeen natuurlijk.

[ Bericht 74% gewijzigd door BE op 27-01-2005 21:42:21 ]
pi_24786289
Het nieuwe VK advies, we mogen nu helemaal niet meer drinken
Nu dronk ik haast geen alcohol, het aantal alcoholische consumpties in deze zwangerschap kan ik op 1 hand tellen, maar nu dus het advies om helemaal geen alcoholische consumpties meer te nuttigen, omdat ze niet weten welke gevolgen dat kan hebben...
Bij Chiara dronk ik op zaterdag wel eens een biertje, 1tje maar. Gewoon omdat ik het lekker vond, maar daar heb ik niet eens zo veel trek in, dit keer... We houden ons netjes aan de adviezen
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24786391
Ik denk inderdaad dat je sowieso al zo "netjes" mogelijk leef tijdens een zwangerschap. Maar als t advies uitdrukkelijk komt je je er nog bewuster van bent.

Die smileys!!!! Waar haal je ze toch vandaan. Leuk!

Als ik al die zwangerschapsperikelen lees krijg ik bijna heimwee Ook al is het zeker niet allemaal rozegeur en maneschijn. Het is toch wel t bijzonderste wat er is vind ik
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:19:21 #218
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_24786840
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:01 schreef melonovy het volgende:

[..]

Alles goed verder, trek jij het nog een beetje met zoonlief en en baby?
Ja hoor, gaat lekker!
Nog maar 2 daagjes werken (waarvan 1 vrijwillig), en dan....... verlof!!!

Al wordt dat ook hard werken hoor, want ja, het huis moet schoon, de kamers aan kant, de kleren gewassen, de geboortekaartjes besteld, en ga zo maar door

Mmmmm, verheug me nu al op de middagslaapjes, lekker bijtanken!
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_24786887
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:18 schreef Githa het volgende:

[..]

De Vk zei dat het vanavond kon maar ook pas over 2 weken zolang dat half uur er tussen blijft zal dat niet veranderen zei ze.
Pijnlijk zijn ze wel maar ook wel goed te houden hoor... de onderrug komt steeds als een golf opzetten die van achter naar de zijkant over mijn heupen naar de buik trekt, niet zo van auw auw maar wel dat je je akelig voelt, beetje ziekerig en dan natuurlijk de steken ertussen door.
Mijn vriend doet er ruim een half uur over dus dat gaat hij wel halen alleen moet ik wel weten wanneer te bellen klinkt wat sullig maar zoals ik het nu bekijk moet ik pas gaan bellen als ik al zo wat kan gaan persen .... wil ik eerder bellen heb ik geen idee hoe ik verschil met nu moet herkennen. Snappen jullie hem nog ? beetje spanning spreekt hier
Ik probeer het allemaal maar te laten gebeuren en bel gewoon wanneer het echt niet meer te houden is maar je zult zien dat het 42 weken gaan worden echt weer iets voor mij om gewoon 3 weken onduidelijkheid te scheppen alom

Ik probeer op Inet al te zoeken op voorweeen maar ik kom nou nergens een vergelijkbaar verhaal tegen, dat iemand 4 dagen zowat continue voorweeen heeft alleen er geen echte regelmaat in krijgt.....

wat helpt het beste om weeen op te wekken ? ...springen, huppelen of juist slapen
Vriendlief kwam al met een tang en zeef aan een zeef ? ..... jah om het kindje op te vangen
githa: probeer je er bij neer te leggen dat het niet anders is. Ga er maar gewoon vanuit dat je het echt weet wanneer het echt begint (ook al kan dit pas laat tot je doordringen) en je genoeg tijd hebt om je vriend te bellen en de laatste zaken te regelen. Ik heb 15wkn en 5 dagen weeen gehad om de 5 minuten, om de 2 minuten om weer terug te zakken naar om het kwartier en toen het opeens wel doorzette wist ik het gewoon, net of je lichaam dan de wee anders registreerd (had toen wel al heerlijk 7 cm weggewerkt in al die weken).

weeen opwekken er is genoeg te vinden wat zou kunnen werken, maar ik geloof er niet meer in na Jayden. Ik had genoeg activiteit van mezelf, heb alles geprobeerd wat er te vinden viel. Zelfs een half flesje wonderolie naar binnen gedronken, maar vergeet het maar niets orgde voor dat laatste zetje.
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 22:27:45 #220
81992 Githa
pi_24787043
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:21 schreef Knorretje het volgende:

[..]

githa: probeer je er bij neer te leggen dat het niet anders is. Ga er maar gewoon vanuit dat je het echt weet wanneer het echt begint (ook al kan dit pas laat tot je doordringen) en je genoeg tijd hebt om je vriend te bellen en de laatste zaken te regelen. Ik heb 15wkn en 5 dagen weeen gehad om de 5 minuten, om de 2 minuten om weer terug te zakken naar om het kwartier en toen het opeens wel doorzette wist ik het gewoon, net of je lichaam dan de wee anders registreerd (had toen wel al heerlijk 7 cm weggewerkt in al die weken).
jemig knor ....dat is een positief vooruitzicht ik hoop dat het er iig niet meer als 3 weken gaan worden hoor
Ergens weet ik ook wel dat al die middeltjes uit grootmoeders tijd niet werken maar je blijft er mee bezig he.
We gaan er dan ook maar vanuit dat we het net zoals je zegt wel merken wanneer het echt raak is maar omdat het allemaal zo nieuw is vraag je je dat bij elke voorwee af onzekerheid speelt een grote rol..... Heb jij het allemaal wel vol kunnen houden toen ? 15 weken lang !
  † In Memoriam † donderdag 27 januari 2005 @ 22:30:02 #221
81992 Githa
pi_24787104
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:19 schreef Icaä het volgende:

[..]

Ja hoor, gaat lekker!
Nog maar 2 daagjes werken (waarvan 1 vrijwillig), en dan....... verlof!!!

Al wordt dat ook hard werken hoor, want ja, het huis moet schoon, de kamers aan kant, de kleren gewassen, de geboortekaartjes besteld, en ga zo maar door

Mmmmm, verheug me nu al op de middagslaapjes, lekker bijtanken!
geniet nog maar van de middagslaapjes zolang dat gaat Ik ben al blij wanneer ik niet hoef te liggen want zodra ik ga liggen of maar nijg schuin naar achter te gaan komt alles al omhoog daar gaat de droom van lekker lang in bed liggen .......
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:33:54 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24787227
Githa, mijn zus haat ananas en zij heeft dus zo'n heel ding weg zitten eten tot kapotte tong aan toe maar mooi niets hoor. En dat was op de dag dat ze 2 weken over tijd was... 3 dagen later was Kyra er pas...
pi_24787239
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:27 schreef Githa het volgende:

[..]

jemig knor ....dat is een positief vooruitzicht ik hoop dat het er iig niet meer als 3 weken gaan worden hoor
Ergens weet ik ook wel dat al die middeltjes uit grootmoeders tijd niet werken maar je blijft er mee bezig he.
We gaan er dan ook maar vanuit dat we het net zoals je zegt wel merken wanneer het echt raak is maar omdat het allemaal zo nieuw is vraag je je dat bij elke voorwee af onzekerheid speelt een grote rol..... Heb jij het allemaal wel vol kunnen houden toen ? 15 weken lang !
ik heb een tijdje weeenremmers en bedrust gehad en tig aftelkalenders gemaakt met dochterlief. En tja volhouden, wanneer is iets volhouden of knap als je geen keuze hebt ?

Maar komt vast goed,joh
pi_24787305
Hoi meiden!

Wat een voorwerk-verhalen lees ik hier zeg (bijna 16 weken weeën bij Knorretje!). Sterkte met volhouden meiden!

Even over dat alcoholverbod dat Melonovy al noemde:
ik ben er zo een die tijdens mijn zwangerschap zelfs geen kersenbonbons eet vanwege de alcohol, maar na de geboorte van onze oudste heb ik wel regelmatig donker bier (oud-bruin) gedronken, omdat dat zo goed zou zijn voor de borstvoeding. Ik heb nu begrepen dat het onthoudingsadvies van vandaag geldt voor mensen die zwanger willen worden, voor zwangeren en voor vrouwen die borstvoeding geven. Nogal tegenstrijdig. Toch maar eens navragen bij de vk...

Groetjes van Ma-Maatje!
pi_24787877
Aaaarggghhhhhh.....
Nu was het echt natte boel!
Jeroen had gedouched vanavond en was vergeten de wc bril te drogen , dus ik zat op een beslagen wc bril
Maar normaal is dat dus nooit onwijs nat tussen mijn benen en nu stond ik op en was het gewoon een natte vlek op dat punt....
Rook niet naar urine en weer anders dan vanmorgen volgens hem , ik rook alleen wc papier.
Dus nog een papiertje van onderen erdoor gehaald en dat rook net zo , dacht eerst nog even dat het dan toch echt water moest zijn geweest....
Het rook iets wat zoetig in elk geval volgens Jeroen.
De blaastest gedaan met een potje eronder , maar dan komt er dus niets....
We gaan het maar gewoon extra in de gaten houden en anders bellen we morgen wel.
  donderdag 27 januari 2005 @ 23:02:28 #226
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24788073
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:36 schreef Ma-Maatje het volgende:
Ik heb nu begrepen dat het onthoudingsadvies van vandaag geldt voor mensen die zwanger willen worden, voor zwangeren en voor vrouwen die borstvoeding geven. Nogal tegenstrijdig. Toch maar eens navragen bij de vk...
Ik had juist begrepen dat juist vanwege die tegenstrijdigheden ze nu zeggen dat je helemaal geen alcohol moet drinken. Sommige artsen enzow zeggen dat één drankje per dag zou kunnen, en andere menen dat ook dat al schade kan veroorzaken, of dat ze niet weten of dat chade en zo ja hoeveel schade het zou kunnen veroorzaken. Daarom dus maar beter helemaal niets, dan kan het sowieso geen schade doen.

Ik heb trouwens ook wel af en toe één drankje gedronken, of een slokje van Micha. Ook gewoon voor het lekekr. Maar heb het verder niet echt gemist eigenlijk Al vind ik het wel lekker dat het nu weer gewoon mag

Oh en Xanthe en Githa, toen mijn vliezen gebroken waren kwam er ook zo weinig in het begin dat ik het onduidelijk vond, en het rook idd ook nergens naar. Dus dat hoeft niets te zeggen, maar jah dan heb je ook nog steeds geen duidelijkheid he... Sterkte allebei!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 27 januari 2005 @ 23:05:41 #227
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24788152
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:55 schreef Xanthe het volgende:
Aaaarggghhhhhh.....
Nu was het echt natte boel!
Jeroen had gedouched vanavond en was vergeten de wc bril te drogen , dus ik zat op een beslagen wc bril
Maar normaal is dat dus nooit onwijs nat tussen mijn benen en nu stond ik op en was het gewoon een natte vlek op dat punt....
Rook niet naar urine en weer anders dan vanmorgen volgens hem , ik rook alleen wc papier.
Dus nog een papiertje van onderen erdoor gehaald en dat rook net zo , dacht eerst nog even dat het dan toch echt water moest zijn geweest....
Het rook iets wat zoetig in elk geval volgens Jeroen.
De blaastest gedaan met een potje eronder , maar dan komt er dus niets....
We gaan het maar gewoon extra in de gaten houden en anders bellen we morgen wel.
Dat klinkt toch wel een beetje zoals het bij mij ook ging... 9 uur ;s avonds verloor ik steeds een heel klein beetje en twijfelde ik ook heel erg wat het nou was. Na 1 uur 's nachts verloor ik opeens een hele plens en toen was het voor mij wel duidelijk eigenlijk...

Nou zei mijn verloskundige dat ik pas 's ochtends hoefde te bellen, maar als het bij jou ook echt vruchtwater is, dan loop je waarschijnlijk al wel iets langer ermee rond...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_24788317
Ik heb niets gedronken , had echt zoiets van zolang men niet zeker weet of het schadelijk is of niet is het voor mij een kleine moeite om niet te drinken.

Texelonia je had wel mogen vertellen dat je een site had gemaakt ( www.babylonia.be )
Tja die duidelijkheid komt uiteindelijk vanzelf , we wachten in spanning af en ondertussen vreten we ons op bij elke verandering en staan er ook bij elke gebeurtenis extra stil....
Uiteindelijk komt die kleine er toch wel uit , alleen de anloop tijd erheen is best spannend , omdat je niet zo goed weet wat je nou allemaal wel en niet voelen moet.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 07:59:36 #229
81992 Githa
pi_24792211
morgen allemaal ......

Xanthe, als je zoveel vocht blijft verliezen en je bent niet zeker van wat het is kun je beter even bellen hoor. Want mocht het toch vruchtwater zijn dan is het van belang dat je niet te veel verliest of dat de kleine snel komt..... iig succes

Bix is het vandaag dan de dag ? Hoe voel je je ? Duren de dagen steeds langer of is het allemaal nog te overzien.....

Dutchie al Tante ondertussen ? ....
  vrijdag 28 januari 2005 @ 08:56:19 #230
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24792538
*brutaal inbreekt en over alle zwangeren heen walst*
mijn nifje is onderweg! mijn nifje is onderweg! mijn nifje is onderweg!
Zuslief is eindelijk na 2 weken en 3 dagen tijd vanmorgen om 05.30 opgenomen in het ziekenhuis met weëen. Het ging allemaal heel voorspoedig en ze verwachten dat de kleine er uiterlijk vanmiddag is.
mijn nifje is onderweg! mijn nifje is onderweg! mijn nifje is onderweg!
Nu gaat deze tante sporten! Ff afleiding.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 09:04:09 #231
43556 miss_dynastie
pi_24792613
Dutchie
Even een paar voor je zus!!!
Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiixxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, voor jou ook maar een paar , het wordt nu wel een keertje tijd
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 09:39:17 #232
81992 Githa
pi_24793031
ooohw Dutchie wat spannend
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:48:22 #233
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24793162
Dutsjie wat gaaf!
Oeh!
Ik wil ook een nifje!!!! (18 maart, 18 maart, 18 maart)

Ik hoop dat ie heeeeeel snel komt, Dutsj!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24793414
Dutchie wat spannend!!!!!

Andere LLM veel sterkte met wachten!!!!!
pi_24793480
Dutchie spannend
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:13:42 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_24793522
dutchie, wat leuk!!

Bix, u daar? Ik zit hier iedere ochtend rond 10 uur af te wachten of je binnen komt wandelen hoor
stormy waters...
sailin'
pi_24793582
dutchieeee! spannend!

hier nog geen veranderingen te melden. vanmorgen weer bij de verloskundige geweest: bloeddruk nog ok, kind lag goed, maar nog steeds verre van ingedaald. ze heeft me toch maar niet gestript, omdat ze het risico te groot vond dat ze per ongeluk de vliezen zou breken (en omdat het kind nog niet ingedaald is we dan allerlei extra risico's lopen). bovendien was er een grote kans dat ze er nog niet goed bij zou kunnen. maandagmiddag ga ik er weer heen, dan maken we ook een afspraak bij de gynaecoloog, mocht de bevalling niet voor 't eind van de 42 weken begonnen zijn. het komt hoe dan ook dichtbij nu, spannend.

oja knor, je noemde wonderolie, maar ik wil even benadrukken dat dat toch echt niet gezond is. niet alleen de moeder maar ook het kind wordt daardoor namelijk gestimuleerd tot poepen, en dat is voor die kleine juist nog niet de bedoeling zolang hij/zij in de buik zit. dus wanhopige LLM--ers: niet aan de wonderolie gaan!
ook ananashart & tonic zou ik afraden, omdat de werkzame stof (kinine) in feite vergif is. en om je kind nou met gif uit te drijven...

en over die alcohol, heb ik me beide zwangerschappen braaf geheel van onthouden. het is niet echt aangetoond dat het schadelijk is, maar wel is nu duidelijk dat de foetus een tijdje helemaal stopt met activiteit zodra je alcohol genuttigd hebt, begreep ik. is vast niet zo goed, dus beter het zekere voor het onzekere nemen.
pi_24793780
oja en melonovy: nog gefeliciteerd met 't ingaan van je 3e trimester! wat gaat dat toch hard he.

en icaa: ik heb je bericht wel gelezen maar had er niet zoveel op te zeggen. balen dat maagzuur, maar ja dat had ik al geschreven. ik dacht ook eigenlijk dat je je al eerder een keer hier gemeld had, maar blijkbaar niet dus? was niet zo duidelijk, sorry. gewoon mee blijven schrijven hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 10:45:46 #239
81992 Githa
pi_24794127
snakelady wanneer krijgen we een uodate van dat kamertje waar zo hard aan gewerkt wordt

* Githa is wel nieuwsgierig
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:15:17 #240
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24794611
Whaaah, is Dutchie al tante??

En alle LLM hebben zich weer gemeld, hmmmzzz... Die kleintjes van jullie hebben het gewoon nog reuze naar hun zin in die baarmoeder, en das ook een goed teken hoor!

Zondag komt er een fokdrieling! Let op mijn woorden
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:26:45 #241
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24794839
Dutchie, spannend zeg, mijn nichtje kan ook elk moment geboren worden, mijn schoonzus had al weeën gisterenavond.

Githa, zodra we geschilderd hebben maak ik weer foto's.
Er moet nog 1 muur en het plafon afgesmeerd worden en dan kan ik gaan schilderen.

LLM, kom op joh, wordt tijd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:53:09 #242
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24795364
LLM de baby's hebben het goed bij jullie
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:11:21 #243
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24795762
Oe Snakelady, dus voor jou is ook zo spannend aan de zijlijn!
Hier nog geen nieuws, zit nu gespannen te wachten op het verlossende telefoontje. Voor hetzelfde geld wordt die kleine pas vannacht geboren.
Ben zo benieuwd;
Is het een jongentje of meisje
Hoe zal hij of zij heten?
pi_24796860
Dutchie en Snakelady, spannend meiden!!!!!!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24797364
Snake en Dutchie
Spannend ....!!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:49:02 #246
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24797592
En Snake wordt ook tante, wat leuk! 2 meisjes dicht op elkaar, super cute!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:58:01 #247
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24797730
Ik heb een neefje Luc
Ik zit hier te snotteren, erger dan bij mijn eigen bevalling volgens mij.
3890 gram en 51 cm lang.
pi_24797753
ow wat snel!!! gefeliciteerd Tante Dutchie
Alles goed gegaan?
pi_24797787
Dutch! Gefeliciteerd!!!!!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:10:03 #250
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24797930