quote:Op zondag 16 januari 2005 14:06 schreef Eilanden het volgende:
Waarom moet bij elke leuke gebeurtenis die irritante cheerleader-smiley erbij gehaald worden??
Niks, dat doen we nu toch ook?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:23 schreef Eilanden het volgende:
Wat is er tegenwoordig mis met gewoon lekker ouwehoeren in Hools?
Ben je nou naakt aan het sjoelen?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:44 schreef Bluezz het volgende:
Hoe krijg je die sjoelstenen vooruit?
Met mijn muis lukt het niet
quote:Op zondag 16 januari 2005 13:52 schreef VoreG het volgende:
Tong, Rubber, Mitt, Zjroentje en Golfer gefeliciteerd met jullie awards
Gefeliciteerd he net zoals de andere winnaars.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]k was nog neit zover gekomen m daar te gaan kijken, dus k lees t hier voor t eerst
mn eerst award op Fok!
Jammer hequote:Op zondag 16 januari 2005 16:11 schreef DutchGooner het volgende:
DiegoArmandoMaradona, beledigingen, off topic zeuren en posts opkrikken. Doorgaan na waarschuwing. Maar nu dus niet meer; 48 uur weg. Daarna wellicht nog een extended TRV-bannetje
ach gut
Ontwenningskliniekje.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:11 schreef DutchGooner het volgende:
DiegoArmandoMaradona, beledigingen, off topic zeuren en posts opkrikken. Doorgaan na waarschuwing. Maar nu dus niet meer; 48 uur weg. Daarna wellicht nog een extended TRV-bannetje
ach gut
en dat gaat je niet goed afquote:Op zondag 16 januari 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Kan er geen traan om laten eigenlijk, al had ik me voorgenomen hem te negeren.
Inderdaad een leuk interview. Erg open ook.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:18 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij lagen we er ff af. ben nu aan t genieten avn t interview met boogerd
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk interview. Erg open ook.
Maar die gasten maken ook leuke programma's!
Heb je Wilders' interview met FOX gemist?quote:
Popo hoe staat het er inmiddels voor met al je verhuizingzooi?quote:Op zondag 16 januari 2005 19:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb je Wilders' interview met FOX gemist?
Alle papieren (en dat waren er echt héél veel) zijn eindelijk de deur uit.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Popo hoe staat het er inmiddels voor met al je verhuizingzooi?
Interview?quote:Op zondag 16 januari 2005 19:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Alle papieren (en dat waren er echt héél veel) zijn eindelijk de deur uit.
'We' zijn belandt in Nederland, VS consulaat, (De aanvraag was in december al 'approved') en ik wacht op een uitnodiging voor een interview en de medische test.
Als dat achter de rug is hoop ik mijn stempel (lees: visum) te krijgen.
m.a.w. ik moet alwéér wachten
Nou als dat niet meer werkt... maar langer haar valt beter in de smaak dan kort haarquote:Op zondag 16 januari 2005 19:17 schreef Spideyman het volgende:
Oké, even serieus.. een vriendin is wat ik wil!
Ja zo noemen ze datquote:Op zondag 16 januari 2005 19:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Interview?. Moet je een hele sollicitatie afwerken?
wie wat waar wanneer welk programma?quote:Op zondag 16 januari 2005 19:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb je Wilders' interview met FOX gemist?
Ah niet al te lastigquote:Op zondag 16 januari 2005 19:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja zo noemen ze dat
Meer een gesprek van:
Wat moet ik daar
Kan je verloofde je onderhoude financieel gezien.
Begrijp je de Engelse taal
etc.
Tja, dat is in the eye of the beholder natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nou als dat niet meer werkt... maar langer haar valt beter in de smaak dan kort haar.
Radio 1.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
wie wat waar wanneer welk programma?
hoe laat, welk programma?quote:
Zij werkt als 'supervisor' (sorry voor de term) op een adoptieburo.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah niet al te lastig. En word je daar onderhouden?
.
Ik kom ook niet op het Nederlandse woord....quote:Op zondag 16 januari 2005 19:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Zij werkt als 'supervisor' (sorry voor de term) op een adoptieburo.
Ik wist dat ik het niet had moeten zeggenquote:Op zondag 16 januari 2005 19:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Tja, dat is in the eye of the beholder natuurlijk.
jij valt dus meer op langharige mannen?![]()
meneer spinnemans heeft ook een keertje gespoten hoorquote:Op zondag 16 januari 2005 19:17 schreef Spideyman het volgende:
Oké, even serieus.. een vriendin is wat ik wil!
Krijg je praatjes vanquote:Op zondag 16 januari 2005 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meneer spinnemans heeft ook een keertje gespoten hoor
hehe, daar had ik nog niet eens zo over nagedacht. feit blijft wel dat iemand die gast eens hard moet aanpakken.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meneer spinnemans heeft ook een keertje gespoten hoor
praatjes vullen geen gaatjesquote:
jij bent liefquote:
Terug naar vroegerquote:Op zondag 16 januari 2005 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lekkere onderwerpen weer hier.
geweldig idd, zitten echt van die "niet met een volle maag kijken" stukken inquote:Op zondag 16 januari 2005 20:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hehe, daar had ik nog niet eens zo over nagedacht. feit blijft wel dat iemand die gast eens hard moet aanpakken.
trouwens, geweldige film die Oldboy. Ik dacht dat de 'californian curb kick' uit american history x de meest brute scene was die er bestond, maar die sene in Oldboy waarin de tanden van zo'n gast er een voor een eruit worden getrokken met een hamer.... djeez.
Kom er aan maar de server is steeds weer volquote:
Cool that's the shit that's the stuff I dig, chil outquote:Op zondag 16 januari 2005 20:26 schreef SCH het volgende:
Kom maar Tong, gaan wij samen cd's van Ali B. draaien en een beetje freestylen
Wat een zuur wijf zegquote:Op zondag 16 januari 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk programma op RTL-4.
Twee families moeten 2 weken met elkaar op vakantie.
De één vetkleppen die alleen zuipen roken en patat eten.
De ander macrobiotische vegetariërs die de omgeving willen leren kennen.
leuk hequote:Op zondag 16 januari 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
Leuk programma nu op BBC2 ik zou alleen niet weten wat het is.
Rome: Total Warquote:
We nemen het weer op om later lekker snel te bekijken met doorspoelen van gemiddeld 20 minuten reclame per aflevering.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:54 schreef pascalheister het volgende:
Zo dadelijk op Yorin genieten van 2 afleveringen van 24
Incl. de standaard overlevingsgrappen die iedereen altijd maakt, maar ze waren goedquote:Op zondag 16 januari 2005 21:19 schreef rubbereend het volgende:
Top Gearmet een Landrover tegen een van Schotlands hoogste bergen oprijden en bovenkomen
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Incl. de standaard overlevingsgrappen die iedereen altijd maakt, maar ze waren goed.
Geweldig programma en dat terwijl ik een hekel heb aan dat oeverloze gelul over auto's.
da's ook niet leuk. alle pecht achter elkaarquote:Op zondag 16 januari 2005 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik mot het ff kwijt hoor ;
Vanmiddag brak in de auto gesprongen voor een reis om de wereld om mijn zussie weer eens te zien en op ziekenhuisbezoek bij mijn moedertje, die na haar onderbroken heupoperatie heeft gehoord dat ze opnieuw opereren niet eens meer aandurven.
Arme moedertje ligt nu dus met 1 goeie heup, een pracht van een gloednieuwe knie en kan nooit meer lopen, naar huis etc ...
Dus back to the nursinghome dan maar weer....
Ze zat al in het revalidatie/verpleeghuis na een herseninfarct en knie-OK, toen ze weer lekker naar huis mocht.
Het ging prima allemaal, tot ze met borduren een schaartje wilde pakken.
Ze viel, brak haar heup en dat werd geopereerd met pennen en schroeven.
Dat is binnen een week verschoven , vandaar j.l. woensdag nieuwe OK, waarbij ze een mooie nieuwe heup zou krijgen.
Echter tijdens de OK, de pennen/schroeven waren er net uit, ging het met vliegende vaart achteruit met haar, bloed stolde niet meer en hart deed steeds minder zijn bestje...... OK gestaakt, en nu blijkt dat ze het niet meer aandurven met het broze besje
Dus nu maar terug naar het verpleeghuis in een permanente comfortabele rolstoel, en zoveel mogelijk aansterken om de rest van haar leven op nog een volwaardige manier te kunnen leven.
*Biertjes uitdeelt, en proost op haar*
Oeh.. das niet zo mooi. Wel alle pech achtermekaar...quote:Op zondag 16 januari 2005 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Vanmiddag brak in de auto gesprongen voor een reis om de wereld om mijn zussie weer eens te zien en op ziekenhuisbezoek bij mijn moedertje, die na haar onderbroken heupoperatie heeft gehoord dat ze opnieuw opereren niet eens meer aandurven.
Arme moedertje ligt nu dus met 1 goeie heup, een pracht van een gloednieuwe knie en kan nooit meer lopen, naar huis etc ...
Ze zat al in het revalidatie/verpleeghuis na een herseninfarct en knie-OK, toen ze weer lekker naar huis mocht.
Dat is binnen een week verschoven , vandaar j.l. woensdag nieuwe OK, waarbij ze een mooie nieuwe heup zou krijgen.
Echter tijdens de OK, de pennen/schroeven waren er net uit, ging het met vliegende vaart achteruit met haar, bloed stolde niet meer en hart deed steeds minder zijn bestje...... OK gestaakt, en nu blijkt dat ze het niet meer aandurven met het broze besje
Dus nu maar terug naar het verpleeghuis in een permanente comfortabele rolstoel, en zoveel mogelijk aansterken om de rest van haar leven op nog een volwaardige manier te kunnen leven.
Proost. Ik hoop voor je dat ze niet verder achteruit gaat. Is ze na het herseninfarct geestelijk al weer ok? (kun je normaal met haar praten zeg maar?)quote:Op zondag 16 januari 2005 21:55 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:56 schreef manny het volgende:
Top Gear roels
absoluut,ik geef niets om auto's maar dat programmaquote:Op zondag 16 januari 2005 21:56 schreef manny het volgende:
Top Gear roels
ai dat is klotequote:Op zondag 16 januari 2005 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Inderdaad, ik heb bijna een hekel aan auto's maar dit is gewoon geweldigquote:Op zondag 16 januari 2005 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
absoluut,ik geef niets om auto's maar dat programma
ze doen tenminste ook niet van die belegen testjes maar raggen gewoon met die auto's of doen wat origineel.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
absoluut,ik geef niets om auto's maar dat programma
In de eerste aflevering die ik zag schoten ze met een katapult sloopauto's op een caravan,schitterend om te zienquote:Op zondag 16 januari 2005 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze doen tenminste ook niet van die belegen testjes maar raggen gewoon met die auto's of doen wat origineel.
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In de eerste aflevering die ik zag schoten ze met een katapult sloopauto's op een caravan,schitterend om te zien
Ja, ze is geestelijk sterk.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:04 schreef Spideyman het volgende:
Proost. Ik hoop voor je dat ze niet verder achteruit gaat. Is ze na het herseninfarct geestelijk al weer ok? (kun je normaal met haar praten zeg maar?)
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:02 schreef pascalheister het volgende:
straks nog genieten van de laatste stukjes dakar
ook gezienquote:Op zondag 16 januari 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nar de sportverkiezing van het jaar op de Belg sorry
In ieder geval veel leuker dan Ali B.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:21 schreef Noca het volgende:
Ali G was erg leuk ja!
Zijn Nederlands is in ieder geval beter dan het jouwe: ik word is zonder t.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:40 schreef fanneke het volgende:
In ieder geval veel leuker dan Ali B.
Die wordt de laatste tijd gewoon doodgeknuffeld, krijgt de ene onterechte prijs na de andere. Nu weer de Popprijs.
'Goh kijk ons eens tolerant zijn mensen. Jullie Marokkanen zijn hetzelfde als wij Nederlanders...'
Ik wordt er kotsmisselijk van.
yep. maar goed, liever de prijs naar hem dan naar Trutje Oosterhuis.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
In ieder geval veel leuker dan Ali B.
Die wordt de laatste tijd gewoon doodgeknuffeld, krijgt de ene onterechte prijs na de andere. Nu weer de Popprijs.
'Goh kijk ons eens tolerant zijn mensen. Jullie Marokkanen zijn hetzelfde als wij Nederlanders...'
Ik wordt er kotsmisselijk van.
ah, ik heb hem net binnen op de computer. de recensies zeggen hetzelfde, gewoon een lekkere actiefilm a la indiana jones, heelrijk ongecompiceerd.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net terug van National Treasure in de Cinestar. Best leuke, vermakelijke film als je door de ietwat ongeloofwaardige bovenlaag heenkijktEen 7
![]()
je bent ook niets gewent ook he?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:
nou het grootste coureurs tournament is gelukkig achter de rug, t was werk zat
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je bent ook niets gewent ook he?
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:21 schreef DutchGooner het volgende:
Sportweek en leuk?
Verlaag jij je trouwens al tot de frontpage?
Tuuk nog wakker.quote:Op maandag 17 januari 2005 01:26 schreef Spideyman het volgende:
Nog steeds wakker?
Dan gaan we ook gelijk aan het bier, geen halve maatregelen.
leuk he, Fok!quote:
ja t niveau op de FP is over het algemeen verbazend laagquote:Op maandag 17 januari 2005 01:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,je moet wat tijdens downtime
Wat een reacties weer op de FP
Ik hou altijd op bij de laatste regel van het berichtquote:Op maandag 17 januari 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja t niveau op de FP is over het algemeen verbazend laag
het klinkt ook vrij grappig hoor. helemaal als je zoiets gaat visualiserenquote:Op maandag 17 januari 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
Ik probeer wat user-icons aan te passen, maar het luktme niet en roep spontaan, geheel onschuldig hier "krijg een tyfus-kanker-bloedlul" en vervolgens ligt Bluezz nu al 5 minuten helemaal in een slappe spuitlach.
Ik snap nu waarom André van Duin zo succesvol was.
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
Ik probeer wat user-icons aan te passen, maar het luktme niet en roep spontaan, geheel onschuldig hier "krijg een tyfus-kanker-bloedlul" en vervolgens ligt Bluezz nu al 5 minuten helemaal in een slappe spuitlach.
Ik snap nu waarom André van Duin zo succesvol was.
Pfoe, pijn in mijn buik van het lachen dat wel...quote:Op maandag 17 januari 2005 01:57 schreef rubbereend het volgende:, dat is geen taal voor een integere mod
Boez, denk om je hart
die videoband loopt niet wegquote:Op maandag 17 januari 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfoe, pijn in mijn buik van het lachen dat wel...
en nu moet ik nog steeds 24 kijken
En dan moet ik ook nog tentamens gaan doen van de weekquote:
Sorry Tong, ik ga het morgen even proberen te fixen voor je.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:02 schreef tong80 het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden golfer is anders sneller dan z'n leeftijd
Sènd what you've been up to?quote:
Workingquote:
quote:
Goeiemorgen!!quote:Op maandag 17 januari 2005 02:27 schreef Bluezz het volgende:
Dag tongie ook en mogguh Pascal en Justme
maandag...quote:Op maandag 17 januari 2005 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een trieste gezichten allemaal
Alvast heeel erg veel succes!!quote:
pijpcursus van de LOI zekerquote:Op maandag 17 januari 2005 11:24 schreef SCH het volgende:
Ik heb ook weer de hele week tentamens, koleruh zeg - eentje om 03.00 snachts en morgenochtend om 07.38 en vrijdag tijdens het middaggebed. Hell no.
Ja dat was niet best als die niet zou schijnenquote:Op maandag 17 januari 2005 11:59 schreef rubbereend het volgende:
middag allemaal, een nieuwe week en de zon schijnt![]()
Waar ben jij op vakantiequote:Op maandag 17 januari 2005 11:59 schreef rubbereend het volgende:
middag allemaal, een nieuwe week en de zon schijnt![]()
gefeliciteerd Vaduzquote:Vorige week maakte je op FOK! weer kans op verschillende prijzen. De prijswinnaars van de CD 'Bot' van Javier Guzman zijn:
the_Da
moorkoppie
-Vaduz-
konijnenkeizer
Be-a-queen
quote:Op maandag 17 januari 2005 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een leuke verrassing! Van de 5 keer dat ik mee heb gedaan heb ik al twee keer iets gewonnen. Eerst een filmpakket van Man on Fire en nu een CD van Javier Guzman!
kijk of je ergens goedkoop of voor nix aan lappen stof kan komen, dat kleed altijd wel een beetje leuk aan. Platen met graffiti laten bespuiten (beetje in het thema) kan meestal ook wel voor heel goedkoop.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus ...
Ik zit in de activiteitencommissie van mijn vereniging (niet voetbal, wel andere sport, doet er niet toe) en we mogen ons dus o.a. gaan bezig houden met het grootste feest van het jaar: De LoveLounge met Valentijn (dit jaar met thema Pure Lust.
Groot feest, mannetje of 130 - 150. Hoofdact is beslist (2 vrouwelijke strippers van het jaar). Nu mag ik (met wat mensen ONDER mij, ik ben dus hoofdverantwoordelijk) de aankleding van het feest (nee, niet de dames) verzorgen.
Enige probleem: het budget. Dat is er vrijwel niet, denk aan een eurootje of 30. Na wat brainstormen hebben we wel wat dingen bedacht zoals pvc-buizen op de bar om een kinky bar-kooi te maken, at random wat handboeien ophangen enzo, idem met een opblaaspop, maar iemand nog een goedkoop idee voor leuke gadgets voor zo'n feest?
Ik ben namelijk een beetje out of inspiratie![]()
Alvast bedankt
Dat is inderdaad een goede tip, goedkope kleden/platen kopen en deze bijvoorbeeld roze spuiten.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk of je ergens goedkoop of voor nix aan lappen stof kan komen, dat kleed altijd wel een beetje leuk aan. Platen met graffiti laten bespuiten (beetje in het thema) kan meestal ook wel voor heel goedkoop.
* Spideyman geeft VoreG een biertje en een klop op z'n schouder.quote:
Ja dat levert wel punten op, tenminste vorige keren wel. Maar dat is hierbij gewoon bijna onmogelijk omdat je die dingen echt nodig hebt om te kunnen berekenen.quote:Op maandag 17 januari 2005 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
@VoreG: ben je nog wel op een alternatieve manier verder gegaan met de opgaven om te laten zien dat je het wel snapt, of levert dat geen punten op?
ze moeten het huwelijk van rafael en silvie boycottenquote:Op maandag 17 januari 2005 17:17 schreef rubbereend het volgende:
ja gaat gezellig daar in de selectie bij ajax
Lief he, die broze oude man in Cuba?quote:Op maandag 17 januari 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Wat is spoorloos toch een geweldig programma, ik hou het weer niet droog.
alstuquote:Op maandag 17 januari 2005 21:57 schreef Nyluzzz het volgende:
Wie heeft er zin om wat voor mij te doen? Even op deze link kijken en het kaartje kopieren en hier neer zetten. Ik kan namelijk niet op de site komen en ik weet zeker dat dat aan mijn eigen pc ligt (kutding)
http://encarta.msn.com/encyclopedia_761580087/Channel_Tunnel.html
ik heb het kaartje nodig voor een werkstuk![]()
![]()
Helaas is die kaart interactief en kan je hem dus niet echt opslaan, zie ik nu.quote:
was kolonisten bij vrienden en daar stond t ook aan, toch mooi dat die man in Australie toch wel contact met zn dochter wilquote:Op maandag 17 januari 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Wat is spoorloos toch een geweldig programma, ik hou het weer niet droog.
wat is er dan waar gebeurt?quote:Op maandag 17 januari 2005 22:58 schreef Againzender het volgende:
Men speelt weer lekker voor eigen rechter hier in de stad
wat hebben ze gedaanquote:Werkzaamheden webserver Aphrodite
Gepost door Peter (Breuls) UIN: 50672343
Gepubliceerd: maandag 17 januari 2005 @ 21:09
In verband met de aanhoudende traagte vinden er af en toe werkzaamheden plaats zonder dat we deze netjes vantevoren aankondigen. Zoals vanavond.
We hebben net wat tijd gestoken in de setup van de server. Zo is de swappartitie gecontroleerd en een nieuwe swapfile aangemaakt. We vermoeden echter dat dit ons niet veel zal helpen, dus ga maar weer lekker verder met wat je aan het doen was
oooooooooow waarom zetten ze dat er dan niet gewoon neerquote:Op maandag 17 januari 2005 23:23 schreef tong80 het volgende:
Er waren twee stekkertjes een blauwe en een groene. De blauwe moest in een rood plugje en de groene in een gele. Door een fout van de trustliminatoer waren de kleuren verwisseld. De frontdevalupers hebben het hersteld en de juiste kleueren bij elkaar gevoegd. Mits de jive-stimulator in Home blijft kan het nu niet meer mis gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |