ai dat is klotequote:Op zondag 16 januari 2005 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik mot het ff kwijt hoor ;
Vanmiddag brak in de auto gesprongen voor een reis om de wereld om mijn zussie weer eens te zien en op ziekenhuisbezoek bij mijn moedertje, die na haar onderbroken heupoperatie heeft gehoord dat ze opnieuw opereren niet eens meer aandurven.
Arme moedertje ligt nu dus met 1 goeie heup, een pracht van een gloednieuwe knie en kan nooit meer lopen, naar huis etc ...
Dus back to the nursinghome dan maar weer....
Ze zat al in het revalidatie/verpleeghuis na een herseninfarct en knie-OK, toen ze weer lekker naar huis mocht.
Het ging prima allemaal, tot ze met borduren een schaartje wilde pakken.
Ze viel, brak haar heup en dat werd geopereerd met pennen en schroeven.
Dat is binnen een week verschoven , vandaar j.l. woensdag nieuwe OK, waarbij ze een mooie nieuwe heup zou krijgen.
Echter tijdens de OK, de pennen/schroeven waren er net uit, ging het met vliegende vaart achteruit met haar, bloed stolde niet meer en hart deed steeds minder zijn bestje...... OK gestaakt, en nu blijkt dat ze het niet meer aandurven met het broze besje
Dus nu maar terug naar het verpleeghuis in een permanente comfortabele rolstoel, en zoveel mogelijk aansterken om de rest van haar leven op nog een volwaardige manier te kunnen leven.
*Biertjes uitdeelt, en proost op haar*
Inderdaad, ik heb bijna een hekel aan auto's maar dit is gewoon geweldigquote:Op zondag 16 januari 2005 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
absoluut,ik geef niets om auto's maar dat programma
ze doen tenminste ook niet van die belegen testjes maar raggen gewoon met die auto's of doen wat origineel.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
absoluut,ik geef niets om auto's maar dat programma
In de eerste aflevering die ik zag schoten ze met een katapult sloopauto's op een caravan,schitterend om te zienquote:Op zondag 16 januari 2005 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze doen tenminste ook niet van die belegen testjes maar raggen gewoon met die auto's of doen wat origineel.
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In de eerste aflevering die ik zag schoten ze met een katapult sloopauto's op een caravan,schitterend om te zien
Ja, ze is geestelijk sterk.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:04 schreef Spideyman het volgende:
Proost. Ik hoop voor je dat ze niet verder achteruit gaat. Is ze na het herseninfarct geestelijk al weer ok? (kun je normaal met haar praten zeg maar?)
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:02 schreef pascalheister het volgende:
straks nog genieten van de laatste stukjes dakar
ook gezienquote:Op zondag 16 januari 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nar de sportverkiezing van het jaar op de Belg sorry
In ieder geval veel leuker dan Ali B.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:21 schreef Noca het volgende:
Ali G was erg leuk ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |