maandag...quote:Op maandag 17 januari 2005 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een trieste gezichten allemaal
Alvast heeel erg veel succes!!quote:
pijpcursus van de LOI zekerquote:Op maandag 17 januari 2005 11:24 schreef SCH het volgende:
Ik heb ook weer de hele week tentamens, koleruh zeg - eentje om 03.00 snachts en morgenochtend om 07.38 en vrijdag tijdens het middaggebed. Hell no.
Ja dat was niet best als die niet zou schijnenquote:Op maandag 17 januari 2005 11:59 schreef rubbereend het volgende:
middag allemaal, een nieuwe week en de zon schijnt![]()
Waar ben jij op vakantiequote:Op maandag 17 januari 2005 11:59 schreef rubbereend het volgende:
middag allemaal, een nieuwe week en de zon schijnt![]()
gefeliciteerd Vaduzquote:Vorige week maakte je op FOK! weer kans op verschillende prijzen. De prijswinnaars van de CD 'Bot' van Javier Guzman zijn:
the_Da
moorkoppie
-Vaduz-
konijnenkeizer
Be-a-queen
quote:Op maandag 17 januari 2005 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een leuke verrassing! Van de 5 keer dat ik mee heb gedaan heb ik al twee keer iets gewonnen. Eerst een filmpakket van Man on Fire en nu een CD van Javier Guzman!
kijk of je ergens goedkoop of voor nix aan lappen stof kan komen, dat kleed altijd wel een beetje leuk aan. Platen met graffiti laten bespuiten (beetje in het thema) kan meestal ook wel voor heel goedkoop.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus ...
Ik zit in de activiteitencommissie van mijn vereniging (niet voetbal, wel andere sport, doet er niet toe) en we mogen ons dus o.a. gaan bezig houden met het grootste feest van het jaar: De LoveLounge met Valentijn (dit jaar met thema Pure Lust.
Groot feest, mannetje of 130 - 150. Hoofdact is beslist (2 vrouwelijke strippers van het jaar). Nu mag ik (met wat mensen ONDER mij, ik ben dus hoofdverantwoordelijk) de aankleding van het feest (nee, niet de dames) verzorgen.
Enige probleem: het budget. Dat is er vrijwel niet, denk aan een eurootje of 30. Na wat brainstormen hebben we wel wat dingen bedacht zoals pvc-buizen op de bar om een kinky bar-kooi te maken, at random wat handboeien ophangen enzo, idem met een opblaaspop, maar iemand nog een goedkoop idee voor leuke gadgets voor zo'n feest?
Ik ben namelijk een beetje out of inspiratie![]()
Alvast bedankt
Dat is inderdaad een goede tip, goedkope kleden/platen kopen en deze bijvoorbeeld roze spuiten.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk of je ergens goedkoop of voor nix aan lappen stof kan komen, dat kleed altijd wel een beetje leuk aan. Platen met graffiti laten bespuiten (beetje in het thema) kan meestal ook wel voor heel goedkoop.
* Spideyman geeft VoreG een biertje en een klop op z'n schouder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |