Heb je op scholieren.com geen date kunnen versieren trouwens? Je was daar toch ook actief?quote:Op zondag 16 januari 2005 18:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kunnen we even ontopic en serieus reageren... Ik hoop altijd dat een leuk meisje misschien mijn oproep ziet en denkt , wat een leuke jongen! maar goed daar gaat het net om natuurlijk, het gaat erom dat ik wat truuks weet om meiden te versieren en leuke flirts en dates heb, waarbij misschien ook sex komt en wie weet rlatie!
Nee, natuurlijk niet. Want dat is immers tegen de policy.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik hoop altijd dat een leuk meisje misschien mijn oproep ziet en denkt , wat een leuke jongen! maar goed daar gaat het niet om natuurlijk,
En dat soort topics zijn inderdaad onmogelijk te vinden in dit subforum...quote:het gaat erom dat ik wat truuks weet om meiden te versieren en leuke flirts en dates heb, waarbij misschien ook sex komt en wie weet relatie!
Je bent dan ook een geval apartquote:Op zondag 16 januari 2005 18:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik lurk hier al jaren, maar ik heb nog niet de gouden tp eruit kunnen halen..
Uiterlijk lijk je dus totaal niet op je passie-, karakter- en lustvolle innerlijk?quote:maargoed, ik ben lelijk, dom, slecht gekleed, saai met weinig geld.. dus tja... maar als ik een meid was zou ikwel op mij vallen, want ik weet dat ik erg gepassioneerd ben en ook erg goed van karakter en ook nog hou van goede sex.
quote:Op zondag 16 januari 2005 18:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
B. je zuipt je kansloos dronken
2. je gaat naar een kansloze discotheek
1. je scoort een kansloze breezerslet
4. je word wakker naast d'r, je weet alleen d'r naam niet (kansloos)
je bent lelijk, dom, slecht gekleed, saai met weinig geld...... dus je neemt eeen houding aan van iemand die mooi is, je doet alsof je slim bent, je vraagt je zus, een buurvrouw of een homesexueele vriend of ze je fatsoenlijk aan kunnen kleden, en gedraag je zo onvoorspelbaar mogelijk.... gewoon een beetje arrogant opstellen (als ze jou niet willen, wil jij hun ook niet), je uiterlijke kenmerken veranderen maar voor de rest die aardige jonge blijven die je bent (als je dat bent dan.....)quote:Op zondag 16 januari 2005 18:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik lurk hier al jaren, maar ik heb nog niet de gouden tp eruit kunnen halen.. maargoed, ik ben lelijk, dom, slecht gekleed, saai met weinig geld.. dus tja.. maar als ik een meid was zou ikwel op mij vallen, want ik weet dat ik erg gepassioneerd ben en ook erg goed van karakter en ook nog hou van goede sex.
succes!quote:Op zondag 16 januari 2005 18:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik lurk hier al jaren, maar ik heb nog niet de gouden tp eruit kunnen halen.. maargoed, ik ben lelijk, dom, slecht gekleed, saai met weinig geld.. dus tja.. maar als ik een meid was zou ikwel op mij vallen, want ik weet dat ik erg gepassioneerd ben en ook erg goed van karakter en ook nog hou van goede sex.
lelijk? doe dan -> bril af, kort kapsel, naar sportsschool en er pas uitkomen totdat je staalkabels als spieren hebt, af en toe een zonnebankje. (lekker standaard, maar werkt wel).quote:Op zondag 16 januari 2005 18:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat werkt bij mij toch niet..quote:Op zondag 16 januari 2005 19:02 schreef Lemmeb het volgende:
Heb je dit trouwens al geprobeerd? Als dat ook niet werkte, weet ik het ook niet meer.
Kijk daar ga je alweer de fout in. Wil je alleen een vriendin voor in bed? Zo ja, ga naar de hoeren!quote:Op zondag 16 januari 2005 19:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat werkt bij mij toch niet..heeft er iemand ervaring mee dan, klinkt wel erg overdreven en ongeloofwaardig dat je ineens met 50-100 vrouwen in bed kan na die cursus..
Na het zien van deze lijst, vind ik hem officeel de meest kansloze Nederlanderquote:Op zondag 16 januari 2005 18:26 schreef Modus het volgende:
608 topics en nog het juiste antwoord niet?.
quote:Op zondag 16 januari 2005 18:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
fotoquote:Op zondag 16 januari 2005 18:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |