Ja dat levert wel punten op, tenminste vorige keren wel. Maar dat is hierbij gewoon bijna onmogelijk omdat je die dingen echt nodig hebt om te kunnen berekenen.quote:Op maandag 17 januari 2005 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
@VoreG: ben je nog wel op een alternatieve manier verder gegaan met de opgaven om te laten zien dat je het wel snapt, of levert dat geen punten op?
ze moeten het huwelijk van rafael en silvie boycottenquote:Op maandag 17 januari 2005 17:17 schreef rubbereend het volgende:
ja gaat gezellig daar in de selectie bij ajax
Lief he, die broze oude man in Cuba?quote:Op maandag 17 januari 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Wat is spoorloos toch een geweldig programma, ik hou het weer niet droog.
alstuquote:Op maandag 17 januari 2005 21:57 schreef Nyluzzz het volgende:
Wie heeft er zin om wat voor mij te doen? Even op deze link kijken en het kaartje kopieren en hier neer zetten. Ik kan namelijk niet op de site komen en ik weet zeker dat dat aan mijn eigen pc ligt (kutding)
http://encarta.msn.com/encyclopedia_761580087/Channel_Tunnel.html
ik heb het kaartje nodig voor een werkstuk![]()
![]()
Helaas is die kaart interactief en kan je hem dus niet echt opslaan, zie ik nu.quote:
was kolonisten bij vrienden en daar stond t ook aan, toch mooi dat die man in Australie toch wel contact met zn dochter wilquote:Op maandag 17 januari 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Wat is spoorloos toch een geweldig programma, ik hou het weer niet droog.
wat is er dan waar gebeurt?quote:Op maandag 17 januari 2005 22:58 schreef Againzender het volgende:
Men speelt weer lekker voor eigen rechter hier in de stad
wat hebben ze gedaanquote:Werkzaamheden webserver Aphrodite
Gepost door Peter (Breuls) UIN: 50672343
Gepubliceerd: maandag 17 januari 2005 @ 21:09
In verband met de aanhoudende traagte vinden er af en toe werkzaamheden plaats zonder dat we deze netjes vantevoren aankondigen. Zoals vanavond.
We hebben net wat tijd gestoken in de setup van de server. Zo is de swappartitie gecontroleerd en een nieuwe swapfile aangemaakt. We vermoeden echter dat dit ons niet veel zal helpen, dus ga maar weer lekker verder met wat je aan het doen was
oooooooooow waarom zetten ze dat er dan niet gewoon neerquote:Op maandag 17 januari 2005 23:23 schreef tong80 het volgende:
Er waren twee stekkertjes een blauwe en een groene. De blauwe moest in een rood plugje en de groene in een gele. Door een fout van de trustliminatoer waren de kleuren verwisseld. De frontdevalupers hebben het hersteld en de juiste kleueren bij elkaar gevoegd. Mits de jive-stimulator in Home blijft kan het nu niet meer mis gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |