Zijn Nederlands is in ieder geval beter dan het jouwe: ik word is zonder t.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:40 schreef fanneke het volgende:
In ieder geval veel leuker dan Ali B.
Die wordt de laatste tijd gewoon doodgeknuffeld, krijgt de ene onterechte prijs na de andere. Nu weer de Popprijs.
'Goh kijk ons eens tolerant zijn mensen. Jullie Marokkanen zijn hetzelfde als wij Nederlanders...'
Ik wordt er kotsmisselijk van.
yep. maar goed, liever de prijs naar hem dan naar Trutje Oosterhuis.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
In ieder geval veel leuker dan Ali B.
Die wordt de laatste tijd gewoon doodgeknuffeld, krijgt de ene onterechte prijs na de andere. Nu weer de Popprijs.
'Goh kijk ons eens tolerant zijn mensen. Jullie Marokkanen zijn hetzelfde als wij Nederlanders...'
Ik wordt er kotsmisselijk van.
ah, ik heb hem net binnen op de computer. de recensies zeggen hetzelfde, gewoon een lekkere actiefilm a la indiana jones, heelrijk ongecompiceerd.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net terug van National Treasure in de Cinestar. Best leuke, vermakelijke film als je door de ietwat ongeloofwaardige bovenlaag heenkijktEen 7
![]()
je bent ook niets gewent ook he?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:
nou het grootste coureurs tournament is gelukkig achter de rug, t was werk zat
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je bent ook niets gewent ook he?
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:21 schreef DutchGooner het volgende:
Sportweek en leuk?
Verlaag jij je trouwens al tot de frontpage?
Tuuk nog wakker.quote:Op maandag 17 januari 2005 01:26 schreef Spideyman het volgende:
Nog steeds wakker?
Dan gaan we ook gelijk aan het bier, geen halve maatregelen.
leuk he, Fok!quote:
ja t niveau op de FP is over het algemeen verbazend laagquote:Op maandag 17 januari 2005 01:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,je moet wat tijdens downtime
Wat een reacties weer op de FP
Ik hou altijd op bij de laatste regel van het berichtquote:Op maandag 17 januari 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja t niveau op de FP is over het algemeen verbazend laag
het klinkt ook vrij grappig hoor. helemaal als je zoiets gaat visualiserenquote:Op maandag 17 januari 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
Ik probeer wat user-icons aan te passen, maar het luktme niet en roep spontaan, geheel onschuldig hier "krijg een tyfus-kanker-bloedlul" en vervolgens ligt Bluezz nu al 5 minuten helemaal in een slappe spuitlach.
Ik snap nu waarom André van Duin zo succesvol was.
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
Ik probeer wat user-icons aan te passen, maar het luktme niet en roep spontaan, geheel onschuldig hier "krijg een tyfus-kanker-bloedlul" en vervolgens ligt Bluezz nu al 5 minuten helemaal in een slappe spuitlach.
Ik snap nu waarom André van Duin zo succesvol was.
Pfoe, pijn in mijn buik van het lachen dat wel...quote:Op maandag 17 januari 2005 01:57 schreef rubbereend het volgende:, dat is geen taal voor een integere mod
Boez, denk om je hart
die videoband loopt niet wegquote:Op maandag 17 januari 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfoe, pijn in mijn buik van het lachen dat wel...
en nu moet ik nog steeds 24 kijken
En dan moet ik ook nog tentamens gaan doen van de weekquote:
Sorry Tong, ik ga het morgen even proberen te fixen voor je.quote:Op maandag 17 januari 2005 02:02 schreef tong80 het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden golfer is anders sneller dan z'n leeftijd
Sènd what you've been up to?quote:
Workingquote:
quote:
Goeiemorgen!!quote:Op maandag 17 januari 2005 02:27 schreef Bluezz het volgende:
Dag tongie ook en mogguh Pascal en Justme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |