Ah niet al te lastigquote:Op zondag 16 januari 2005 19:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja zo noemen ze dat
Meer een gesprek van:
Wat moet ik daar
Kan je verloofde je onderhoude financieel gezien.
Begrijp je de Engelse taal
etc.
Tja, dat is in the eye of the beholder natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nou als dat niet meer werkt... maar langer haar valt beter in de smaak dan kort haar.
Radio 1.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
wie wat waar wanneer welk programma?
hoe laat, welk programma?quote:
Zij werkt als 'supervisor' (sorry voor de term) op een adoptieburo.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah niet al te lastig. En word je daar onderhouden?
.
Ik kom ook niet op het Nederlandse woord....quote:Op zondag 16 januari 2005 19:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Zij werkt als 'supervisor' (sorry voor de term) op een adoptieburo.
Ik wist dat ik het niet had moeten zeggenquote:Op zondag 16 januari 2005 19:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Tja, dat is in the eye of the beholder natuurlijk.
jij valt dus meer op langharige mannen?![]()
meneer spinnemans heeft ook een keertje gespoten hoorquote:Op zondag 16 januari 2005 19:17 schreef Spideyman het volgende:
Oké, even serieus.. een vriendin is wat ik wil!
Krijg je praatjes vanquote:Op zondag 16 januari 2005 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meneer spinnemans heeft ook een keertje gespoten hoor
hehe, daar had ik nog niet eens zo over nagedacht. feit blijft wel dat iemand die gast eens hard moet aanpakken.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meneer spinnemans heeft ook een keertje gespoten hoor
praatjes vullen geen gaatjesquote:
jij bent liefquote:
Terug naar vroegerquote:Op zondag 16 januari 2005 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lekkere onderwerpen weer hier.
geweldig idd, zitten echt van die "niet met een volle maag kijken" stukken inquote:Op zondag 16 januari 2005 20:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hehe, daar had ik nog niet eens zo over nagedacht. feit blijft wel dat iemand die gast eens hard moet aanpakken.
trouwens, geweldige film die Oldboy. Ik dacht dat de 'californian curb kick' uit american history x de meest brute scene was die er bestond, maar die sene in Oldboy waarin de tanden van zo'n gast er een voor een eruit worden getrokken met een hamer.... djeez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |