quote:Op zondag 16 januari 2005 14:06 schreef Eilanden het volgende:
Waarom moet bij elke leuke gebeurtenis die irritante cheerleader-smiley erbij gehaald worden??
Niks, dat doen we nu toch ook?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:23 schreef Eilanden het volgende:
Wat is er tegenwoordig mis met gewoon lekker ouwehoeren in Hools?
Ben je nou naakt aan het sjoelen?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:44 schreef Bluezz het volgende:
Hoe krijg je die sjoelstenen vooruit?
Met mijn muis lukt het niet
quote:Op zondag 16 januari 2005 13:52 schreef VoreG het volgende:
Tong, Rubber, Mitt, Zjroentje en Golfer gefeliciteerd met jullie awards
Gefeliciteerd he net zoals de andere winnaars.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]k was nog neit zover gekomen m daar te gaan kijken, dus k lees t hier voor t eerst
mn eerst award op Fok!
Jammer hequote:Op zondag 16 januari 2005 16:11 schreef DutchGooner het volgende:
DiegoArmandoMaradona, beledigingen, off topic zeuren en posts opkrikken. Doorgaan na waarschuwing. Maar nu dus niet meer; 48 uur weg. Daarna wellicht nog een extended TRV-bannetje
ach gut
Ontwenningskliniekje.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:11 schreef DutchGooner het volgende:
DiegoArmandoMaradona, beledigingen, off topic zeuren en posts opkrikken. Doorgaan na waarschuwing. Maar nu dus niet meer; 48 uur weg. Daarna wellicht nog een extended TRV-bannetje
ach gut
en dat gaat je niet goed afquote:Op zondag 16 januari 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Kan er geen traan om laten eigenlijk, al had ik me voorgenomen hem te negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |