Mooi zo.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:04 schreef golfer het volgende:
Mooi zo.
Wij komen waarschijnlijk vanavond ook nog even langs.
Jullie staan erbij hoor!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:48 schreef Reese het volgende:
Wie komen er?
En als eregastenBluezz
& Golfer
Bleusepeusjequote:
wat een liefdequote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:16 schreef Tessje het volgende:
Correctie, Maanvis gaat toch niet mee
JE BENT EEN LUL HOOR JE ME?
Teus?quote:
Grrr....zoveelste keer dat ik je weer niet ga ontmoeten dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:33 schreef RemCOW het volgende:
Dankzij de heerlijke aanloop vandaag en het vooruitblik op drukke tentamens en werk kom ik toch maar niet.
Het zou leuk zijn als een meeting een keer niet in een periode was dat het eigenlijk niet goed uitkomt.
Gvd.
Oh ja, dat is waar ook, daar hebben we elkaar al ontmoet.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:44 schreef RemCOW het volgende:
FOK! 2-jaar meeting was jij toch ook?
Dit is al de zoveelste meeting dat ik moet afzeggen. Grmbl..
Kom jij niet eensquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel plezier allemaal![]()
Krijgen we morgenochtend vroeg foto's?![]()
Wij zijn ere-gastenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:22 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb Brighteyes proberen te bereiken om te zeggen dat ik niet kwam mee-eten, maar ik hoor er niets meer van
En Faithy heeft wat problemen met haar planning, dus zij komt niet naar de meet.
En ik. Ik weet het niet.... gaan of niet? ik moet er nog maar eens over denken....
Ik zal toch wel weer de foute beslissing maken denk ik.... En aan de topics te lezen zal ik wel niet gemist worden, men heeft voldoende plezier zonder mij
Volgens mij zijn de eerste alweer onderweg naar huis.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus
Gaat die kutmeet nogeens beginnen of WAT??
Het was zeker gezellig.quote:
Lullo, als ik je adres had gehad, dan had ik die even ingeprogrammeerd in mijn nieuwe auto-navigatiesyteempje en je met al je Deense ( die taal spreek ik!) doggen komen opzoeken.quote:
Bluezzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
Nee hoorquote:
Je bent goehoedquote:
Van plezier!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 05:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Van plezier!
Wacht maar tot je ontmaagd wordt binnenkort in Bloemendaal!![]()
Oh, jij niet wilde je zeggenquote:Op zondag 16 januari 2005 05:12 schreef livEliveD het volgende:
Jullie zijn allemaal verslaafd aan fok
Het is sterker dan ikquote:Op zondag 16 januari 2005 05:15 schreef nikky het volgende:
Weet jij wel hoe laat het is?en dan nog zit je hier
quote:Op zondag 16 januari 2005 05:21 schreef HeatWave het volgende:
Het werd eens tijd zeg.....
Wat wou je er NU nog tegen doenquote:
quote:
quote:
Kijk, nu komen we waar we zijn moetenquote:Op zondag 16 januari 2005 05:33 schreef HeatWave het volgende:
[..].
okok... je hebt nog croissants tegoed....
WOEF [puppy.jpg].quote:Op zondag 16 januari 2005 05:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we waar we zijn moeten
Goed afgericht is het halve werk
quote:Op zondag 16 januari 2005 05:38 schreef Bluezz het volgende:
woef moet richtign F&F <;)
Ik hoor het Tessje nog zeggen: "Nee dat doet geen pijn"quote:Op zondag 16 januari 2005 05:39 schreef golfer het volgende:
Waar is BE nou beland?
Is ze nou aan het kleffen met die uit haar pepperspray spuitende doos of toch ergens ander?
Ik durf het je niet te zeggen waar ze isquote:Op zondag 16 januari 2005 05:39 schreef golfer het volgende:
Waar is BE nou beland?
Is ze nou aan het kleffen met die uit haar pepperspray spuitende doos of toch ergens ander?
quote:Op zondag 16 januari 2005 05:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoor het Tessje nog zeggen: "Nee dat doet geen pijn"
Behalve dan die van smegmarinequote:Op zondag 16 januari 2005 05:43 schreef Bluezz het volgende:
De openingszinnen van Tessje van mij moeten echt de landelijke persch halen hoor
Welterustenquote:Op zondag 16 januari 2005 05:44 schreef livEliveD het volgende:
Anyway ik ga echt slapen![]()
![]()
Nogmaals: Ik heb genoten
Tssssskquote:
En ik stond nog wel op Rotterdam CS 's avonds. Ik had meteen door kunnen gaan.quote:
Trusten laiverd van mequote:
Kissssssquote:Op zondag 16 januari 2005 05:48 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat ook mandje opzoeken.
Mis jullie nou alweer.
*jullie zijn mijn familie*:+
Het zijn maar 23 topics hoorquote:
Eeey LammeTak!quote:Op zondag 16 januari 2005 09:25 schreef heiden6 het volgende:
Goedendag allemaal.
Ik ben net thuis, en Mr. Orange is nog wel twee uur onderweg.
Was erg gezellig.
Ik vraag me af of die kneuzenkermis in Utrecht nog aan de gang is. Tikkertje!quote:Op zondag 16 januari 2005 09:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Eeey LammeTak!
Ik zit nu in dordt... Over een paar uurkes rij ik idd door naar eindhoven (zonder slaap, ben nu nie meer moe)
Moeten we vaker doen een trein pakken die een omweg rijd![]()
Maken we nog eens wat mee
Dat tikkertje groepje zat in de andere trein naast ons...quote:Op zondag 16 januari 2005 09:57 schreef heiden6 het volgende:
Zeg, dames en heren, ik ga naar m'n nest. Toedeloe.
@Orange: laffe herders bij de NS
God nee mannen, wat is er gebeurd nadat ik jullie verliet voor mijn nachtbus (die overigens pas na 20 minuten kwamquote:Op zondag 16 januari 2005 09:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Eeey LammeTak!
Ik zit nu in dordt... Over een paar uurkes rij ik idd door naar eindhoven (zonder slaap, ben nu nie meer moe)
Moeten we vaker doen een trein pakken die een omweg rijd![]()
Maken we nog eens wat mee
Welke buurvrouw was het dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Heerlijk geslapen totdat de buurvrouw het nodig vond om me wakker te bellen
Geen kater wel enorm duf
post made bij nikky
Posted by nikkyquote:Op zondag 16 januari 2005 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke buurvrouw was het dan?
Van heetwijf of nikky![]()
Hier schalde een sms door de kamer als wekker
*doesje gaat nemen*
Het was leuheueueueueueuek
Zo lang hebben wij ongeveer gewacht om een frietje te krijgen...quote:Op zondag 16 januari 2005 13:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
God nee mannen, wat is er gebeurd nadat ik jullie verliet voor mijn nachtbus (die overigens pas na 20 minuten kwam)
Ik had jullie nooit moeten achterlaten![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 15:47 schreef Maanvis het volgende:
TVP voor de foto's!
Dan bekijk je ze toch niet?quote:
knoflookstank? hoe kan dat nu?quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 15:47 schreef Maanvis het volgende:
Fijn om te zien dat het toch nog gezellig was, zonder mij!
TVP voor de foto's!
Ok duidelijker: Ik haat het als mensen foto's van me online zettenquote:
Tessjebeeb.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:03 schreef Tessje het volgende:
Golfer, droomvent, waar ben je?
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
Orange, die van jou ook!
Ik denk dat er meer nodig isquote:Op zondag 16 januari 2005 18:51 schreef Mr. Orange het volgende:
HW was geil...
Maar is dat een roddel?![]()
Moeilijk, moeilijk, aan een kant is dat wel een compliment maar van de andere kant; Yvonne is toch wel enkele decennia ouder dan jijquote:Op zondag 16 januari 2005 18:59 schreef ripley23 het volgende:
Hallo allemaal!
Het was gezellig, ik heb hier mijn normale wachtwoord niet en ik ben niet Yvonne
Die vraag kreeg je 2-3 keer?quote:Op zondag 16 januari 2005 18:59 schreef ripley23 het volgende:
Hallo allemaal!
Het was gezellig, ik heb hier mijn normale wachtwoord niet en ik ben niet Yvonne
Eey Mamsquote:Op zondag 16 januari 2005 19:05 schreef ripley23 het volgende:
[..]Ja! En wie waren toch die mensen van dat andere forum
Zoon![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hey slet van me!
We waren weer lekker op elkaar ingespeeld, he!!![]()
Nikky weet waar mijn huis woont.quote:Op zondag 16 januari 2005 04:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Lullo, als ik je adres had gehad, dan had ik die even ingeprogrammeerd in mijn nieuwe auto-navigatiesyteempje en je met al je Deense ( die taal spreek ik!) doggen komen opzoeken.
Je overdrijft wel een beetje.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk, aan een kant is dat wel een compliment maar van de andere kant; Yvonne is toch wel enkele decennia ouder dan jij![]()
quote:
Alweer een btje bijgekomen van het tikkertje?quote:
Ik ben net een uur wakker. Allemaal rare dromen over Kumbayahvolk op een treinstation en een nepgangster bij de Burger King. Gelukkig was het allemaal niet echt.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:04 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Alweer een btje bijgekomen van het tikkertje?
Wat is dat, Kumbayahvolk.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben net een uur wakker. Allemaal rare dromen over Kumbayahvolk op een treinstation en een nepgangster bij de Burger King. Gelukkig was het allemaal niet echt.
Whehehequote:Op zondag 16 januari 2005 20:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben net een uur wakker. Allemaal rare dromen over Kumbayahvolk op een treinstation en een nepgangster bij de Burger King. Gelukkig was het allemaal niet echt.
Een groep hele rare figuren op Utrecht CS, die tikkertje stonden te spelen. Volgens Orange zouden ze wel van de EO zijn.quote:
Niet dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een groep hele rare figuren op Utrecht CS, die tikkertje stonden te spelen. Volgens Orange zouden ze wel van de EO zijn.
ontvreemd.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:13 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Niet dan?
Met hun zelfgemaakte broodpakketjes enzo..![]()
En een vaag accentje...
Dan waren die gasten in de trein wel gaver...
Eey sjoerd, ze hebben je kaartje ontnomen, ze bellen nu de politie....![]()
Nee hoor ik herinner me je wel!quote:Op zondag 16 januari 2005 20:12 schreef Godshand het volgende:
Haha ja leuk he Yvonne?
Heiden6 was wel goed op dreef
vond het leuke meet, jammer dat niemand zich mij herinnerde
Haddik nu zo weinig indruk achtergelaten?
Ik ook wel hoor.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee hoor ik herinner me je wel!
Eey heb je een paar centen?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
ontvreemd.
Ze komen winkelwagentjes ophalen voor Azië, momentje...
Nu wel ja, daar heb ik wel voor gezorgdquote:Op zondag 16 januari 2005 20:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee hoor ik herinner me je wel!
of knal je msn anders eff aanquote:Op zondag 16 januari 2005 20:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor.
Zeg, ik weet niet wie er interesse heeft, maar aanstaande zaterdag heb ik hier een feestje. Als jullie zin hebben zijn jullie welkom om wat te komen drinken.![]()
ja dat weten we nu wel...quote:Op zondag 16 januari 2005 18:59 schreef ripley23 het volgende:
Hallo allemaal!
hier = in Leiden?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor.
Zeg, ik weet niet wie er interesse heeft, maar aanstaande zaterdag heb ik hier een feestje. Als jullie zin hebben zijn jullie welkom om wat te komen drinken.![]()
Rotterdam.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
hier = in Leiden?
want dan bennik wel van de partij
quote:Op zondag 16 januari 2005 20:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rotterdam.
Nog meer gegadigden, dan hoor ik het wel he.Orange is ook van de partij geloof ik.
Ooooh, was dát het!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:37 schreef stinkie het volgende:
Het gerucht gaat dat Reese het mannelijk deel tot zwijgen heeft gebracht
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
En las, but certainly not least...Reese
*zucht*.... Neuken?
Is er iets te roddelen dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:28 schreef Tessje het volgende:
Heeft iemand nog roddels?
I weet weer allesquote:
Ik was ontzettend keurigquote:Op zondag 16 januari 2005 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er iets te roddelen dan?
Jij hebt je toch weer keurig gedragen?
Oh, dan was jij het natuurlijk niet die een door jou gekregen slotje als piercing aan mijn eikel wilde hangen?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:58 schreef Tessje het volgende:
Ik was ontzettend keurig
Niemand wilde schunnig doen behalve Bluez
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:29 schreef nixxx het volgende:
Drenten zijn okHunnebedden ook, of hunebedden... die grote stenen
met oprit
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dan was jij het natuurlijk niet die een door jou gekregen slotje als piercing aan mijn eikel wilde hangen?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dan was jij het natuurlijk niet die een door jou gekregen slotje als piercing aan mijn eikel wilde hangen?![]()
Hij is wel aan mijn Tepelpiercing gehangen...quote:Op zondag 16 januari 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
al nieuw topic dr over? over hoe wat waar?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rotterdam.
Nog meer gegadigden, dan hoor ik het wel he.Orange is ook van de partij geloof ik.
Ja, neem ik een shirt voor tessje mee.. Krijg ik nie eens een zoen van der...quote:Op zondag 16 januari 2005 21:19 schreef nikky het volgende:
Jaaaaa
FEIT, dus geen roddel
Heatwave en Mr Orange hebben gebekt met elkaar
Weljaquote:Op zondag 16 januari 2005 21:19 schreef nikky het volgende:
Jaaaaa
FEIT, dus geen roddel
Heatwave en Mr Orange hebben gebekt met elkaar
Doe niet zo passief, Orange! Dat slotje hing je er mooi zelf aan!quote:Op zondag 16 januari 2005 21:18 schreef Mr. Orange het volgende:
Hij is wel aan mijn Tepelpiercing gehangen...
Dan heb jij wat gemist meiske..quote:Op zondag 16 januari 2005 21:26 schreef Reese het volgende:
[..]
Doe niet zo passief, Orange! Dat slotje hing je er mooi zelf aan!![]()
Echt, dit komt allemaal door de opvoeding..quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:28 schreef Mr. Orange het volgende:
meiske..
Damn, gemist. Ik heb alleen gezien dat je het zelf deed. ook geil overigensquote:Ik werd vastgehouden door nixxx en tessje heeft hem daarna aan mijn piercing gehangen...
Zouden wij nie is wat afspreken??quote:Op zondag 16 januari 2005 21:34 schreef Reese het volgende:
[..]
[..]
Damn, gemist. Ik heb alleen gezien dat je het zelf deed. ook geil overigens
Zijn er foto's van?
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet godshand nog wel hoor, dat blonde koppie.
We zijn de Chatviltjes kwijt hoor ik net
quote:
Daag je me nu uit ?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:38 schreef nikky het volgende:
Er is wel een foto van iets anders
En die wordt niet geplaatst
Blonde koppie?? :Squote:Op zondag 16 januari 2005 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet godshand nog wel hoor, dat blonde koppie.
We zijn de Chatviltjes kwijt hoor ik net
quote:
Neequote:
Coming from degene die zei: 'Brighteyes? Ken ik niet!'quote:Op zondag 16 januari 2005 20:12 schreef Godshand het volgende:
vond het leuke meet, jammer dat niemand zich mij herinnerde
Ach gos, helemaal beledigd.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Coming from degene die zei: 'Brighteyes? Ken ik niet!'
Nee hoorquote:
Ik weet nog wel wie je bent hoorquote:Op zondag 16 januari 2005 21:58 schreef Godshand het volgende:
Blonde koppie?? :S
Kut. Je hebt gelijkquote:Op zondag 16 januari 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
Nee, geneeskunde.
* Aventura krijgt de Award voor het beste geheugen
Heel vaut de verkeerdequote:Op zondag 16 januari 2005 21:58 schreef Godshand het volgende:
Blonde koppie?? :S
je hebt de verkeerde voor je check me fotoboek maar
Zo win je nog eens wat.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
Nee, geneeskunde.
Ja... en dan ook nog eens het feit dat jij dacht dat ik heel braaf was...quote:
Ja.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja... en dan ook nog eens het feit dat jij dacht dat ik heel braaf was...
Kom ik dan echt zo truttig over?
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:18 schreef HeatWave het volgende:
En dan te bedenken dat IK de brave ben.
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:21 schreef heiden6 het volgende:
Ja.
* Brighteyes maakt gracieus knix-je...quote:Maar ik vond je in het echt wel leuker, want truttig is niet helemaal mijn ding.
Nee, geen keldertje. Ik moet daar nog steeds eens gaan kijken; je maakt me nieuwsgierig en je bent niet de eerste.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:26 schreef Brighteyes het volgende:Ehm... jij komt nooit in SEX? Geen KEL toegang?
* heiden6 grinnikt en schudt zijn hoofd.quote:* Brighteyes maakt gracieus knix-je...
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:26 schreef Aventura het volgende:
[..]Wanneer. Toen ik op het toilet zat ofzo?
Je wilde half beroemd-nederland dood hebben.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:31 schreef Tessje het volgende:
Mijn eigenwaarde wat doe je..
Geef mij eens een voorbeeld dat ik me misdragen heb buiten het feit dat nikky en ik die meneer gingen na doen, ik achter iedereen aanliep, ik mijn slotje overal aan wilde hangen, dat ik aan brighteyes haar tieten gezeten heb, kusjes van nikky heb gehad, en bluez haar tieten in mijn nek gelegd heb!
Echt? Wie dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je wilde half beroemd-nederland dood hebben.
Waar moet ik beginnen?!?!quote:
Ik hoor net dat ik het muurbloempje van de avond was...quote:Op zondag 16 januari 2005 23:35 schreef Paxlie het volgende:
BE is toch altijd heel braaf ?
Inderdaad. Maar er was wel een link met Neurosciences...quote:Op zondag 16 januari 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
Nee, geneeskunde.
hoiquote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:06 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Eey Mams![]()
SL forum ofzo... ThePresident en printscreen
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:38 schreef nikky het volgende:
Er is wel een foto van iets anders
En die wordt niet geplaatst
Stringetjes zijn schijnbaar onweerstaanbaar![]()
Mijn zoonquote:Op maandag 17 januari 2005 00:57 schreef SjeikhAhmedYassin het volgende:
[..]
We wisten niet dat je 'de zoon van' was
Wat mij betreft mag de Rock-meet best een vast gegeven worden. Elke maand bijvoorbeeld..quote:Op maandag 17 januari 2005 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Goedemorgen rockers!
Ik mis een doel in mijn leven...waar moet ik nu naar uit kijken?
De Aftermeet natuurlijk...quote:Op maandag 17 januari 2005 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Goedemorgen rockers!
Ja, waar blijven mijn SMS-jes?quote:Op maandag 17 januari 2005 09:53 schreef PPL het volgende:
Ik heb eindelijk het telefoonnummer van Ripley
Ik meen mij te herinneren dat ik zaterdagnocht nog een verstuurd heb.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Goedemorgen rockers!
Ik heb mooi niks gekregenquote:Op maandag 17 januari 2005 10:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat ik zaterdagnocht nog een verstuurd heb.
Een die toch duidelijk maakte dat ik graag 'bepaalde dingen' met je zou doen( <- Monica Lewinsky sigaar)
Paxlie was zo behulpzaam! Of althans, het was gewoon zijn idee!quote:Op maandag 17 januari 2005 09:53 schreef PPL het volgende:
Ik heb een foto van BE's decolleté(Wiens telefoon heb je dat eigenlijk mee gedaan
Dat was niet jouw nummer. )
Dan heeft nu iemand anders een uitnodiging gekregen om een keer te komen nuecken...quote:
* mompelt iets over afgeleid zijn door je verblindende verschijning *quote:Heb je wel het juiste nummer ingetoetst, je liep zo te klooien.
Mijn dank aan de Paxmeister !quote:Op maandag 17 januari 2005 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Paxlie was zo behulpzaam! Of althans, het was gewoon zijn idee!
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:14 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan heeft nu iemand anders een uitnodiging gekregen om een keer te komen nuecken...
[..]
* mompelt iets over afgeleid zijn door je verblindende verschijning *
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:18 schreef PPL het volgende:
(geile foto trouwens hoor !)
Ik kan wel watquote:Op maandag 17 januari 2005 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ehm... je moet wel weten wat je erin wil zien en ik weet niet hoe hij het gedaan heeft, maar die foto is heel wat 'voordeliger' dan de waarheid hoor!
Je hebt mijn e-mail adres, en telefoonnummer.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
ik mis een doel in mijn leven...waar moet ik nu naar uit kijken?
Ik vind dit wel weer ff voldoende voor een tijdje.quote:
Ik ben voor de spontane meets. Ik bedoel, als ik naar de B&W ga en ik zie Paul daar dan is het sowieso al een meetquote:Op maandag 17 januari 2005 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Elke maand lijkt me ook een tikje overkill, zeker als wel moeten organiseren etc. Ik ben meestal toch wel te vinden in die buurt.8-).
Volgens mij ben jij een beetje in de war.quote:Op maandag 17 januari 2005 11:20 schreef Wrinex het volgende:
Je hebt mijn e-mail adres, en telefoonnummer.
Helaas (nog) nietquote:Op maandag 17 januari 2005 10:29 schreef Ripley het volgende:
[..]Heb je geen antwoord gekregen van de persoon in kwestie?
Precies.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ehm... je moet wel weten wat je erin wil zien
Wil ik je weleens uitleggen hoor.quote:en ik weet niet hoe hij het gedaan heeft,
Wat is 'voordeliger' ?quote:maar die foto is heel wat 'voordeliger' dan de waarheid hoor!
"Hallo, met Norbert. Ja graag, ik zie je dinsdag op het CS. Ik draag een anjer in mijn knoopsgat en chaps"quote:
Het was errug okay.quote:Op maandag 17 januari 2005 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Dus dan hebben we nog 10 posts om te kunnen zeggen dat de muziek, jawel, daar kwamen we voorerg ok was!
Goed!!quote:Op maandag 17 januari 2005 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
Nu het toch nergens meer over gaat... hoe ging je tentamen?
quote:Op maandag 17 januari 2005 11:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Het was errug okay.
De muziek was heerlijk
(net als het decolleté van Ripley, het kontje van BE
,
het haar van Tessjeen de ogen van Reese
)
Kan iemand voor het onvermijdelijke slotje nog even verwijzen naar de foto's van een en ander ?
thnq
@ schatquote:Op maandag 17 januari 2005 12:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mijn sterke punten zijn volledig aan je voorbij gegaan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |