Dan heeft nu iemand anders een uitnodiging gekregen om een keer te komen nuecken...quote:
* mompelt iets over afgeleid zijn door je verblindende verschijning *quote:Heb je wel het juiste nummer ingetoetst, je liep zo te klooien.
Mijn dank aan de Paxmeister !quote:Op maandag 17 januari 2005 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Paxlie was zo behulpzaam! Of althans, het was gewoon zijn idee!
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:14 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan heeft nu iemand anders een uitnodiging gekregen om een keer te komen nuecken...
[..]
* mompelt iets over afgeleid zijn door je verblindende verschijning *
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:18 schreef PPL het volgende:
(geile foto trouwens hoor !)
Ik kan wel watquote:Op maandag 17 januari 2005 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ehm... je moet wel weten wat je erin wil zien en ik weet niet hoe hij het gedaan heeft, maar die foto is heel wat 'voordeliger' dan de waarheid hoor!
Je hebt mijn e-mail adres, en telefoonnummer.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
ik mis een doel in mijn leven...waar moet ik nu naar uit kijken?
Ik vind dit wel weer ff voldoende voor een tijdje.quote:
Ik ben voor de spontane meets. Ik bedoel, als ik naar de B&W ga en ik zie Paul daar dan is het sowieso al een meetquote:Op maandag 17 januari 2005 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Elke maand lijkt me ook een tikje overkill, zeker als wel moeten organiseren etc. Ik ben meestal toch wel te vinden in die buurt.8-).
Volgens mij ben jij een beetje in de war.quote:Op maandag 17 januari 2005 11:20 schreef Wrinex het volgende:
Je hebt mijn e-mail adres, en telefoonnummer.
Helaas (nog) nietquote:Op maandag 17 januari 2005 10:29 schreef Ripley het volgende:
[..]Heb je geen antwoord gekregen van de persoon in kwestie?
Precies.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ehm... je moet wel weten wat je erin wil zien
Wil ik je weleens uitleggen hoor.quote:en ik weet niet hoe hij het gedaan heeft,
Wat is 'voordeliger' ?quote:maar die foto is heel wat 'voordeliger' dan de waarheid hoor!
"Hallo, met Norbert. Ja graag, ik zie je dinsdag op het CS. Ik draag een anjer in mijn knoopsgat en chaps"quote:
Het was errug okay.quote:Op maandag 17 januari 2005 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Dus dan hebben we nog 10 posts om te kunnen zeggen dat de muziek, jawel, daar kwamen we voorerg ok was!
Goed!!quote:Op maandag 17 januari 2005 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
Nu het toch nergens meer over gaat... hoe ging je tentamen?
quote:Op maandag 17 januari 2005 11:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Het was errug okay.
De muziek was heerlijk
(net als het decolleté van Ripley, het kontje van BE
,
het haar van Tessjeen de ogen van Reese
)
Kan iemand voor het onvermijdelijke slotje nog even verwijzen naar de foto's van een en ander ?
thnq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |