ontvreemd.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:13 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Niet dan?
Met hun zelfgemaakte broodpakketjes enzo..![]()
En een vaag accentje...
Dan waren die gasten in de trein wel gaver...
Eey sjoerd, ze hebben je kaartje ontnomen, ze bellen nu de politie....![]()
Nee hoor ik herinner me je wel!quote:Op zondag 16 januari 2005 20:12 schreef Godshand het volgende:
Haha ja leuk he Yvonne?
Heiden6 was wel goed op dreef
vond het leuke meet, jammer dat niemand zich mij herinnerde
Haddik nu zo weinig indruk achtergelaten?
Ik ook wel hoor.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee hoor ik herinner me je wel!
Eey heb je een paar centen?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
ontvreemd.
Ze komen winkelwagentjes ophalen voor Azië, momentje...
Nu wel ja, daar heb ik wel voor gezorgdquote:Op zondag 16 januari 2005 20:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee hoor ik herinner me je wel!
of knal je msn anders eff aanquote:Op zondag 16 januari 2005 20:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor.
Zeg, ik weet niet wie er interesse heeft, maar aanstaande zaterdag heb ik hier een feestje. Als jullie zin hebben zijn jullie welkom om wat te komen drinken.![]()
ja dat weten we nu wel...quote:Op zondag 16 januari 2005 18:59 schreef ripley23 het volgende:
Hallo allemaal!
Het was gezellig, ik heb hier mijn normale wachtwoord niet en ik ben niet Yvonne
hier = in Leiden?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor.
Zeg, ik weet niet wie er interesse heeft, maar aanstaande zaterdag heb ik hier een feestje. Als jullie zin hebben zijn jullie welkom om wat te komen drinken.![]()
Rotterdam.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
hier = in Leiden?
want dan bennik wel van de partij
quote:Op zondag 16 januari 2005 20:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rotterdam.
Nog meer gegadigden, dan hoor ik het wel he.Orange is ook van de partij geloof ik.
Ooooh, was dát het!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:37 schreef stinkie het volgende:
Het gerucht gaat dat Reese het mannelijk deel tot zwijgen heeft gebracht
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
En las, but certainly not least...Reese
*zucht*.... Neuken?
Is er iets te roddelen dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:28 schreef Tessje het volgende:
Heeft iemand nog roddels?
I weet weer allesquote:
Ik was ontzettend keurigquote:Op zondag 16 januari 2005 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er iets te roddelen dan?
Jij hebt je toch weer keurig gedragen?
Oh, dan was jij het natuurlijk niet die een door jou gekregen slotje als piercing aan mijn eikel wilde hangen?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:58 schreef Tessje het volgende:
Ik was ontzettend keurig
Niemand wilde schunnig doen behalve Bluez
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:29 schreef nixxx het volgende:
Drenten zijn okHunnebedden ook, of hunebedden... die grote stenen
met oprit
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dan was jij het natuurlijk niet die een door jou gekregen slotje als piercing aan mijn eikel wilde hangen?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dan was jij het natuurlijk niet die een door jou gekregen slotje als piercing aan mijn eikel wilde hangen?![]()
Hij is wel aan mijn Tepelpiercing gehangen...quote:Op zondag 16 januari 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
al nieuw topic dr over? over hoe wat waar?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rotterdam.
Nog meer gegadigden, dan hoor ik het wel he.Orange is ook van de partij geloof ik.
Ja, neem ik een shirt voor tessje mee.. Krijg ik nie eens een zoen van der...quote:Op zondag 16 januari 2005 21:19 schreef nikky het volgende:
Jaaaaa
FEIT, dus geen roddel
Heatwave en Mr Orange hebben gebekt met elkaar
Weljaquote:Op zondag 16 januari 2005 21:19 schreef nikky het volgende:
Jaaaaa
FEIT, dus geen roddel
Heatwave en Mr Orange hebben gebekt met elkaar
Doe niet zo passief, Orange! Dat slotje hing je er mooi zelf aan!quote:Op zondag 16 januari 2005 21:18 schreef Mr. Orange het volgende:
Hij is wel aan mijn Tepelpiercing gehangen...
Dan heb jij wat gemist meiske..quote:Op zondag 16 januari 2005 21:26 schreef Reese het volgende:
[..]
Doe niet zo passief, Orange! Dat slotje hing je er mooi zelf aan!![]()
Echt, dit komt allemaal door de opvoeding..quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:28 schreef Mr. Orange het volgende:
meiske..
Damn, gemist. Ik heb alleen gezien dat je het zelf deed. ook geil overigensquote:Ik werd vastgehouden door nixxx en tessje heeft hem daarna aan mijn piercing gehangen...
Zouden wij nie is wat afspreken??quote:Op zondag 16 januari 2005 21:34 schreef Reese het volgende:
[..]
[..]
Damn, gemist. Ik heb alleen gezien dat je het zelf deed. ook geil overigens
Zijn er foto's van?
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet godshand nog wel hoor, dat blonde koppie.
We zijn de Chatviltjes kwijt hoor ik net
quote:
Daag je me nu uit ?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:38 schreef nikky het volgende:
Er is wel een foto van iets anders
En die wordt niet geplaatst
Blonde koppie?? :Squote:Op zondag 16 januari 2005 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet godshand nog wel hoor, dat blonde koppie.
We zijn de Chatviltjes kwijt hoor ik net
quote:
Neequote:
Coming from degene die zei: 'Brighteyes? Ken ik niet!'quote:Op zondag 16 januari 2005 20:12 schreef Godshand het volgende:
vond het leuke meet, jammer dat niemand zich mij herinnerde
Ach gos, helemaal beledigd.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Coming from degene die zei: 'Brighteyes? Ken ik niet!'
Nee hoorquote:
Ik weet nog wel wie je bent hoorquote:Op zondag 16 januari 2005 21:58 schreef Godshand het volgende:
Blonde koppie?? :S
Kut. Je hebt gelijkquote:Op zondag 16 januari 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
Nee, geneeskunde.
* Aventura krijgt de Award voor het beste geheugen
Heel vaut de verkeerdequote:Op zondag 16 januari 2005 21:58 schreef Godshand het volgende:
Blonde koppie?? :S
je hebt de verkeerde voor je check me fotoboek maar
Zo win je nog eens wat.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
Nee, geneeskunde.
* Aventura krijgt de Award voor het beste geheugen
Ja... en dan ook nog eens het feit dat jij dacht dat ik heel braaf was...quote:
Ja.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja... en dan ook nog eens het feit dat jij dacht dat ik heel braaf was...
Kom ik dan echt zo truttig over?
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:18 schreef HeatWave het volgende:
En dan te bedenken dat IK de brave ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |