quote:Op zondag 16 januari 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dan was jij het natuurlijk niet die een door jou gekregen slotje als piercing aan mijn eikel wilde hangen?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dan was jij het natuurlijk niet die een door jou gekregen slotje als piercing aan mijn eikel wilde hangen?![]()
Hij is wel aan mijn Tepelpiercing gehangen...quote:Op zondag 16 januari 2005 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
al nieuw topic dr over? over hoe wat waar?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rotterdam.
Nog meer gegadigden, dan hoor ik het wel he.Orange is ook van de partij geloof ik.
Ja, neem ik een shirt voor tessje mee.. Krijg ik nie eens een zoen van der...quote:Op zondag 16 januari 2005 21:19 schreef nikky het volgende:
Jaaaaa
FEIT, dus geen roddel
Heatwave en Mr Orange hebben gebekt met elkaar
Weljaquote:Op zondag 16 januari 2005 21:19 schreef nikky het volgende:
Jaaaaa
FEIT, dus geen roddel
Heatwave en Mr Orange hebben gebekt met elkaar
Doe niet zo passief, Orange! Dat slotje hing je er mooi zelf aan!quote:Op zondag 16 januari 2005 21:18 schreef Mr. Orange het volgende:
Hij is wel aan mijn Tepelpiercing gehangen...
Dan heb jij wat gemist meiske..quote:Op zondag 16 januari 2005 21:26 schreef Reese het volgende:
[..]
Doe niet zo passief, Orange! Dat slotje hing je er mooi zelf aan!![]()
Echt, dit komt allemaal door de opvoeding..quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:28 schreef Mr. Orange het volgende:
meiske..
Damn, gemist. Ik heb alleen gezien dat je het zelf deed. ook geil overigensquote:Ik werd vastgehouden door nixxx en tessje heeft hem daarna aan mijn piercing gehangen...
Zouden wij nie is wat afspreken??quote:Op zondag 16 januari 2005 21:34 schreef Reese het volgende:
[..]
[..]
Damn, gemist. Ik heb alleen gezien dat je het zelf deed. ook geil overigens
Zijn er foto's van?
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet godshand nog wel hoor, dat blonde koppie.
We zijn de Chatviltjes kwijt hoor ik net
quote:
Daag je me nu uit ?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:38 schreef nikky het volgende:
Er is wel een foto van iets anders
En die wordt niet geplaatst
Blonde koppie?? :Squote:Op zondag 16 januari 2005 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet godshand nog wel hoor, dat blonde koppie.
We zijn de Chatviltjes kwijt hoor ik net
quote:
Neequote:
Coming from degene die zei: 'Brighteyes? Ken ik niet!'quote:Op zondag 16 januari 2005 20:12 schreef Godshand het volgende:
vond het leuke meet, jammer dat niemand zich mij herinnerde
Ach gos, helemaal beledigd.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Coming from degene die zei: 'Brighteyes? Ken ik niet!'
Nee hoorquote:
Ik weet nog wel wie je bent hoorquote:Op zondag 16 januari 2005 21:58 schreef Godshand het volgende:
Blonde koppie?? :S
Kut. Je hebt gelijkquote:Op zondag 16 januari 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
Nee, geneeskunde.
* Aventura krijgt de Award voor het beste geheugen
Heel vaut de verkeerdequote:Op zondag 16 januari 2005 21:58 schreef Godshand het volgende:
Blonde koppie?? :S
je hebt de verkeerde voor je check me fotoboek maar
Zo win je nog eens wat.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
Nee, geneeskunde.
* Aventura krijgt de Award voor het beste geheugen
Ja... en dan ook nog eens het feit dat jij dacht dat ik heel braaf was...quote:
Ja.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja... en dan ook nog eens het feit dat jij dacht dat ik heel braaf was...
Kom ik dan echt zo truttig over?
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:18 schreef HeatWave het volgende:
En dan te bedenken dat IK de brave ben.
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:21 schreef heiden6 het volgende:
Ja.
* Brighteyes maakt gracieus knix-je...quote:Maar ik vond je in het echt wel leuker, want truttig is niet helemaal mijn ding.
Nee, geen keldertje. Ik moet daar nog steeds eens gaan kijken; je maakt me nieuwsgierig en je bent niet de eerste.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:26 schreef Brighteyes het volgende:Ehm... jij komt nooit in SEX? Geen KEL toegang?
* heiden6 grinnikt en schudt zijn hoofd.quote:* Brighteyes maakt gracieus knix-je...
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:26 schreef Aventura het volgende:
[..]Wanneer. Toen ik op het toilet zat ofzo?
Je wilde half beroemd-nederland dood hebben.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:31 schreef Tessje het volgende:
Mijn eigenwaarde wat doe je..
Geef mij eens een voorbeeld dat ik me misdragen heb buiten het feit dat nikky en ik die meneer gingen na doen, ik achter iedereen aanliep, ik mijn slotje overal aan wilde hangen, dat ik aan brighteyes haar tieten gezeten heb, kusjes van nikky heb gehad, en bluez haar tieten in mijn nek gelegd heb!
Echt? Wie dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je wilde half beroemd-nederland dood hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |