Posted by nikkyquote:Op zondag 16 januari 2005 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke buurvrouw was het dan?
Van heetwijf of nikky![]()
Hier schalde een sms door de kamer als wekker
*doesje gaat nemen*
Het was leuheueueueueueuek
Zo lang hebben wij ongeveer gewacht om een frietje te krijgen...quote:Op zondag 16 januari 2005 13:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
God nee mannen, wat is er gebeurd nadat ik jullie verliet voor mijn nachtbus (die overigens pas na 20 minuten kwam)
Ik had jullie nooit moeten achterlaten![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 15:47 schreef Maanvis het volgende:
TVP voor de foto's!
Dan bekijk je ze toch niet?quote:
knoflookstank? hoe kan dat nu?quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 15:47 schreef Maanvis het volgende:
Fijn om te zien dat het toch nog gezellig was, zonder mij!
TVP voor de foto's!
Ok duidelijker: Ik haat het als mensen foto's van me online zettenquote:
Tessjebeeb.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:03 schreef Tessje het volgende:
Golfer, droomvent, waar ben je?
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
Orange, die van jou ook!
Ik denk dat er meer nodig isquote:Op zondag 16 januari 2005 18:51 schreef Mr. Orange het volgende:
HW was geil...
Maar is dat een roddel?![]()
Moeilijk, moeilijk, aan een kant is dat wel een compliment maar van de andere kant; Yvonne is toch wel enkele decennia ouder dan jijquote:Op zondag 16 januari 2005 18:59 schreef ripley23 het volgende:
Hallo allemaal!
Het was gezellig, ik heb hier mijn normale wachtwoord niet en ik ben niet Yvonne
Die vraag kreeg je 2-3 keer?quote:Op zondag 16 januari 2005 18:59 schreef ripley23 het volgende:
Hallo allemaal!
Het was gezellig, ik heb hier mijn normale wachtwoord niet en ik ben niet Yvonne
Eey Mamsquote:Op zondag 16 januari 2005 19:05 schreef ripley23 het volgende:
[..]Ja! En wie waren toch die mensen van dat andere forum
Zoon![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hey slet van me!
We waren weer lekker op elkaar ingespeeld, he!!![]()
Nikky weet waar mijn huis woont.quote:Op zondag 16 januari 2005 04:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Lullo, als ik je adres had gehad, dan had ik die even ingeprogrammeerd in mijn nieuwe auto-navigatiesyteempje en je met al je Deense ( die taal spreek ik!) doggen komen opzoeken.
Je overdrijft wel een beetje.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk, aan een kant is dat wel een compliment maar van de andere kant; Yvonne is toch wel enkele decennia ouder dan jij![]()
quote:
Alweer een btje bijgekomen van het tikkertje?quote:
Ik ben net een uur wakker. Allemaal rare dromen over Kumbayahvolk op een treinstation en een nepgangster bij de Burger King. Gelukkig was het allemaal niet echt.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:04 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Alweer een btje bijgekomen van het tikkertje?
Wat is dat, Kumbayahvolk.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben net een uur wakker. Allemaal rare dromen over Kumbayahvolk op een treinstation en een nepgangster bij de Burger King. Gelukkig was het allemaal niet echt.
Whehehequote:Op zondag 16 januari 2005 20:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben net een uur wakker. Allemaal rare dromen over Kumbayahvolk op een treinstation en een nepgangster bij de Burger King. Gelukkig was het allemaal niet echt.
Een groep hele rare figuren op Utrecht CS, die tikkertje stonden te spelen. Volgens Orange zouden ze wel van de EO zijn.quote:
Niet dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een groep hele rare figuren op Utrecht CS, die tikkertje stonden te spelen. Volgens Orange zouden ze wel van de EO zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |