Mooi zo.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:04 schreef golfer het volgende:
Mooi zo.
Wij komen waarschijnlijk vanavond ook nog even langs.
Jullie staan erbij hoor!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:48 schreef Reese het volgende:
Wie komen er?
En als eregastenBluezz
& Golfer
Bleusepeusjequote:
wat een liefdequote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:16 schreef Tessje het volgende:
Correctie, Maanvis gaat toch niet mee
JE BENT EEN LUL HOOR JE ME?
Teus?quote:
Grrr....zoveelste keer dat ik je weer niet ga ontmoeten dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:33 schreef RemCOW het volgende:
Dankzij de heerlijke aanloop vandaag en het vooruitblik op drukke tentamens en werk kom ik toch maar niet.
Het zou leuk zijn als een meeting een keer niet in een periode was dat het eigenlijk niet goed uitkomt.
Gvd.
Oh ja, dat is waar ook, daar hebben we elkaar al ontmoet.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:44 schreef RemCOW het volgende:
FOK! 2-jaar meeting was jij toch ook?
Dit is al de zoveelste meeting dat ik moet afzeggen. Grmbl..
Kom jij niet eensquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel plezier allemaal![]()
Krijgen we morgenochtend vroeg foto's?![]()
Wij zijn ere-gastenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:22 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb Brighteyes proberen te bereiken om te zeggen dat ik niet kwam mee-eten, maar ik hoor er niets meer van
En Faithy heeft wat problemen met haar planning, dus zij komt niet naar de meet.
En ik. Ik weet het niet.... gaan of niet? ik moet er nog maar eens over denken....
Ik zal toch wel weer de foute beslissing maken denk ik.... En aan de topics te lezen zal ik wel niet gemist worden, men heeft voldoende plezier zonder mij
Volgens mij zijn de eerste alweer onderweg naar huis.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus
Gaat die kutmeet nogeens beginnen of WAT??
Het was zeker gezellig.quote:
Lullo, als ik je adres had gehad, dan had ik die even ingeprogrammeerd in mijn nieuwe auto-navigatiesyteempje en je met al je Deense ( die taal spreek ik!) doggen komen opzoeken.quote:
Bluezzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
Nee hoorquote:
Je bent goehoedquote:
Van plezier!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 05:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Van plezier!
Wacht maar tot je ontmaagd wordt binnenkort in Bloemendaal!![]()
Oh, jij niet wilde je zeggenquote:Op zondag 16 januari 2005 05:12 schreef livEliveD het volgende:
Jullie zijn allemaal verslaafd aan fok
Het is sterker dan ikquote:Op zondag 16 januari 2005 05:15 schreef nikky het volgende:
Weet jij wel hoe laat het is?en dan nog zit je hier
quote:Op zondag 16 januari 2005 05:21 schreef HeatWave het volgende:
Het werd eens tijd zeg.....
Wat wou je er NU nog tegen doenquote:
quote:
quote:
Kijk, nu komen we waar we zijn moetenquote:Op zondag 16 januari 2005 05:33 schreef HeatWave het volgende:
[..].
okok... je hebt nog croissants tegoed....
WOEF [puppy.jpg].quote:Op zondag 16 januari 2005 05:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we waar we zijn moeten
Goed afgericht is het halve werk
quote:Op zondag 16 januari 2005 05:38 schreef Bluezz het volgende:
woef moet richtign F&F <;)
Ik hoor het Tessje nog zeggen: "Nee dat doet geen pijn"quote:Op zondag 16 januari 2005 05:39 schreef golfer het volgende:
Waar is BE nou beland?
Is ze nou aan het kleffen met die uit haar pepperspray spuitende doos of toch ergens ander?
Ik durf het je niet te zeggen waar ze isquote:Op zondag 16 januari 2005 05:39 schreef golfer het volgende:
Waar is BE nou beland?
Is ze nou aan het kleffen met die uit haar pepperspray spuitende doos of toch ergens ander?
quote:Op zondag 16 januari 2005 05:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik hoor het Tessje nog zeggen: "Nee dat doet geen pijn"
Behalve dan die van smegmarinequote:Op zondag 16 januari 2005 05:43 schreef Bluezz het volgende:
De openingszinnen van Tessje van mij moeten echt de landelijke persch halen hoor
Welterustenquote:Op zondag 16 januari 2005 05:44 schreef livEliveD het volgende:
Anyway ik ga echt slapen![]()
![]()
Nogmaals: Ik heb genoten
Tssssskquote:
En ik stond nog wel op Rotterdam CS 's avonds. Ik had meteen door kunnen gaan.quote:
Trusten laiverd van mequote:
Kissssssquote:Op zondag 16 januari 2005 05:48 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat ook mandje opzoeken.
Mis jullie nou alweer.
*jullie zijn mijn familie*:+
Het zijn maar 23 topics hoorquote:
Eeey LammeTak!quote:Op zondag 16 januari 2005 09:25 schreef heiden6 het volgende:
Goedendag allemaal.
Ik ben net thuis, en Mr. Orange is nog wel twee uur onderweg.
Was erg gezellig.
Ik vraag me af of die kneuzenkermis in Utrecht nog aan de gang is. Tikkertje!quote:Op zondag 16 januari 2005 09:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Eeey LammeTak!
Ik zit nu in dordt... Over een paar uurkes rij ik idd door naar eindhoven (zonder slaap, ben nu nie meer moe)
Moeten we vaker doen een trein pakken die een omweg rijd![]()
Maken we nog eens wat mee
Dat tikkertje groepje zat in de andere trein naast ons...quote:Op zondag 16 januari 2005 09:57 schreef heiden6 het volgende:
Zeg, dames en heren, ik ga naar m'n nest. Toedeloe.
@Orange: laffe herders bij de NS
God nee mannen, wat is er gebeurd nadat ik jullie verliet voor mijn nachtbus (die overigens pas na 20 minuten kwamquote:Op zondag 16 januari 2005 09:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Eeey LammeTak!
Ik zit nu in dordt... Over een paar uurkes rij ik idd door naar eindhoven (zonder slaap, ben nu nie meer moe)
Moeten we vaker doen een trein pakken die een omweg rijd![]()
Maken we nog eens wat mee
Welke buurvrouw was het dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Heerlijk geslapen totdat de buurvrouw het nodig vond om me wakker te bellen
Geen kater wel enorm duf
post made bij nikky
Posted by nikkyquote:Op zondag 16 januari 2005 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke buurvrouw was het dan?
Van heetwijf of nikky![]()
Hier schalde een sms door de kamer als wekker
*doesje gaat nemen*
Het was leuheueueueueueuek
Zo lang hebben wij ongeveer gewacht om een frietje te krijgen...quote:Op zondag 16 januari 2005 13:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
God nee mannen, wat is er gebeurd nadat ik jullie verliet voor mijn nachtbus (die overigens pas na 20 minuten kwam)
Ik had jullie nooit moeten achterlaten![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 15:47 schreef Maanvis het volgende:
TVP voor de foto's!
Dan bekijk je ze toch niet?quote:
knoflookstank? hoe kan dat nu?quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 15:47 schreef Maanvis het volgende:
Fijn om te zien dat het toch nog gezellig was, zonder mij!
TVP voor de foto's!
Ok duidelijker: Ik haat het als mensen foto's van me online zettenquote:
Tessjebeeb.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:03 schreef Tessje het volgende:
Golfer, droomvent, waar ben je?
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
Orange, die van jou ook!
Ik denk dat er meer nodig isquote:Op zondag 16 januari 2005 18:51 schreef Mr. Orange het volgende:
HW was geil...
Maar is dat een roddel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |