Ik vraag me af of die kneuzenkermis in Utrecht nog aan de gang is. Tikkertje!quote:Op zondag 16 januari 2005 09:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Eeey LammeTak!
Ik zit nu in dordt... Over een paar uurkes rij ik idd door naar eindhoven (zonder slaap, ben nu nie meer moe)
Moeten we vaker doen een trein pakken die een omweg rijd![]()
Maken we nog eens wat mee
Dat tikkertje groepje zat in de andere trein naast ons...quote:Op zondag 16 januari 2005 09:57 schreef heiden6 het volgende:
Zeg, dames en heren, ik ga naar m'n nest. Toedeloe.
@Orange: laffe herders bij de NS
God nee mannen, wat is er gebeurd nadat ik jullie verliet voor mijn nachtbus (die overigens pas na 20 minuten kwamquote:Op zondag 16 januari 2005 09:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Eeey LammeTak!
Ik zit nu in dordt... Over een paar uurkes rij ik idd door naar eindhoven (zonder slaap, ben nu nie meer moe)
Moeten we vaker doen een trein pakken die een omweg rijd![]()
Maken we nog eens wat mee
Welke buurvrouw was het dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Heerlijk geslapen totdat de buurvrouw het nodig vond om me wakker te bellen
Geen kater wel enorm duf
post made bij nikky
Posted by nikkyquote:Op zondag 16 januari 2005 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke buurvrouw was het dan?
Van heetwijf of nikky![]()
Hier schalde een sms door de kamer als wekker
*doesje gaat nemen*
Het was leuheueueueueueuek
Zo lang hebben wij ongeveer gewacht om een frietje te krijgen...quote:Op zondag 16 januari 2005 13:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
God nee mannen, wat is er gebeurd nadat ik jullie verliet voor mijn nachtbus (die overigens pas na 20 minuten kwam)
Ik had jullie nooit moeten achterlaten![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 15:47 schreef Maanvis het volgende:
TVP voor de foto's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |