Mooi zo.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:04 schreef golfer het volgende:
Mooi zo.
Wij komen waarschijnlijk vanavond ook nog even langs.
Jullie staan erbij hoor!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:48 schreef Reese het volgende:
Wie komen er?
En als eregastenBluezz
& Golfer
Bleusepeusjequote:
wat een liefdequote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:16 schreef Tessje het volgende:
Correctie, Maanvis gaat toch niet mee
JE BENT EEN LUL HOOR JE ME?
Teus?quote:
Grrr....zoveelste keer dat ik je weer niet ga ontmoeten dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:33 schreef RemCOW het volgende:
Dankzij de heerlijke aanloop vandaag en het vooruitblik op drukke tentamens en werk kom ik toch maar niet.
Het zou leuk zijn als een meeting een keer niet in een periode was dat het eigenlijk niet goed uitkomt.
Gvd.
Oh ja, dat is waar ook, daar hebben we elkaar al ontmoet.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:44 schreef RemCOW het volgende:
FOK! 2-jaar meeting was jij toch ook?
Dit is al de zoveelste meeting dat ik moet afzeggen. Grmbl..
Kom jij niet eensquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel plezier allemaal![]()
Krijgen we morgenochtend vroeg foto's?![]()
Wij zijn ere-gastenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:22 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb Brighteyes proberen te bereiken om te zeggen dat ik niet kwam mee-eten, maar ik hoor er niets meer van
En Faithy heeft wat problemen met haar planning, dus zij komt niet naar de meet.
En ik. Ik weet het niet.... gaan of niet? ik moet er nog maar eens over denken....
Ik zal toch wel weer de foute beslissing maken denk ik.... En aan de topics te lezen zal ik wel niet gemist worden, men heeft voldoende plezier zonder mij
Volgens mij zijn de eerste alweer onderweg naar huis.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus
Gaat die kutmeet nogeens beginnen of WAT??
Het was zeker gezellig.quote:
Lullo, als ik je adres had gehad, dan had ik die even ingeprogrammeerd in mijn nieuwe auto-navigatiesyteempje en je met al je Deense ( die taal spreek ik!) doggen komen opzoeken.quote:
Bluezzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
Nee hoorquote:
Je bent goehoedquote:
Van plezier!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 05:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Van plezier!
Wacht maar tot je ontmaagd wordt binnenkort in Bloemendaal!![]()
Oh, jij niet wilde je zeggenquote:Op zondag 16 januari 2005 05:12 schreef livEliveD het volgende:
Jullie zijn allemaal verslaafd aan fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |