Moeilijk, moeilijk, aan een kant is dat wel een compliment maar van de andere kant; Yvonne is toch wel enkele decennia ouder dan jijquote:Op zondag 16 januari 2005 18:59 schreef ripley23 het volgende:
Hallo allemaal!
Het was gezellig, ik heb hier mijn normale wachtwoord niet en ik ben niet Yvonne
Die vraag kreeg je 2-3 keer?quote:Op zondag 16 januari 2005 18:59 schreef ripley23 het volgende:
Hallo allemaal!
Het was gezellig, ik heb hier mijn normale wachtwoord niet en ik ben niet Yvonne
Eey Mamsquote:Op zondag 16 januari 2005 19:05 schreef ripley23 het volgende:
[..]Ja! En wie waren toch die mensen van dat andere forum
Zoon![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hey slet van me!
We waren weer lekker op elkaar ingespeeld, he!!![]()
Nikky weet waar mijn huis woont.quote:Op zondag 16 januari 2005 04:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Lullo, als ik je adres had gehad, dan had ik die even ingeprogrammeerd in mijn nieuwe auto-navigatiesyteempje en je met al je Deense ( die taal spreek ik!) doggen komen opzoeken.
Je overdrijft wel een beetje.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk, aan een kant is dat wel een compliment maar van de andere kant; Yvonne is toch wel enkele decennia ouder dan jij![]()
quote:
Alweer een btje bijgekomen van het tikkertje?quote:
Ik ben net een uur wakker. Allemaal rare dromen over Kumbayahvolk op een treinstation en een nepgangster bij de Burger King. Gelukkig was het allemaal niet echt.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:04 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Alweer een btje bijgekomen van het tikkertje?
Wat is dat, Kumbayahvolk.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben net een uur wakker. Allemaal rare dromen over Kumbayahvolk op een treinstation en een nepgangster bij de Burger King. Gelukkig was het allemaal niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |