Hey...misschien moest ik maar eens een wandeling ondernemen naar het dierenparkje hier vlak bij...maar het is zo koud....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:40 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorproefje, ga zo weer naar buiten om meer foto's te maken.![]()
Die kou valt best mee. En anders is die best op te lossen met een glaasje gloeiwijn na afloop................quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey...misschien moest ik maar eens een wandeling ondernemen naar het dierenparkje hier vlak bij...maar het is zo koud....
tering, is dat al weer 5 jaar? dat gaat snelquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
nu ben ik al 5 jaar Fok!ker maar ik weet nog steeds niet wat een tvp is
aangepast voor je Puckzzzquote:
Senks! Daar had ik nog niet eens aan gedacht.. 'K heb foto 3 ingezondenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:01 schreef pea4fun het volgende:
Dat zijn foto's die zo mee kunnen in de fotowedstrijd "beweging" van deze maand!
Mag ik jou ff meelokken naar GAD?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:55 schreef Stievus het volgende:
gisteravond, wel met foon dus qualiteit is niet te vergelijken. gaat meer om idee
[afbeelding]
Ik een Canon G5quote:
De Canon S1IS is niet de meest ideale camera voor de botervliegen,quote:Op zondag 16 januari 2005 21:04 schreef Ouwesok het volgende:
Ik een Canon G5En een collectie voorzetlenzen en achromaten
En omdat ik het nogal koud buiten vond en wat insectuele ontwenningsverschijnselen kreeg ben ik maar lekker bij de kachel gaan fotograferen
Voorteken:
[afbeelding]
scherpstellen op de ogen voor een goei portret
viel wel mee hoor, Hern Sock was ook buiten te vindenquote:Op maandag 17 januari 2005 02:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi Bowiefan en voorgaande Fok!kers! Ik zie dat de meesten er lekker op uit zijn gegaan. behalve die koukleum van een Ouwesokzo koud was het helemaal niet!
wat hij zegtquote:Hoi Offy!
Volgens mij kon dit wel een blijvende reeks worden, het is immers bijna elke week wel een keer weekendquote:Op maandag 17 januari 2005 15:29 schreef Subhuman het volgende:
als iemand mij aan dit topic herinnert als mijn foto's ontwikkeld en afgedrukt zijn zal ik ze hier posten!
Naar hun collegaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:06 schreef Bowiefan het volgende:
waar staan die beesten eigenlijk naar te kijken
Volgens mij herken ik er wel een paarquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:06 schreef Bowiefan het volgende:
Het was fotografisch gezien een bewogen weekend....
ik zat dit topique nog ff door te akkeren en ik vind het wel leuk te zien hoe verschillend men met de winterzon is omgesprongen.
staan een paar hele mooie platen tussen
het draad van puckzzz, de webz van hanneke, dat slapende hert van pea, de koe van nonixje, de vlinder van Sok en de toren van nulleke erg leuk
owhhh en natuurlijk de lama in tegenlicht jammer van dat oor van pea.....
btw...ook nog gezien, lama's in tegenlicht zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
waar staan die beesten eigenlijk naar te kijken
ben ook nog andere FOK!kers tegengekomen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan deze nog:
[afbeelding]
GROUPHUGGGGGGG
Zonde... je voeten staan in de bumper.Anders was het een toppie foto.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Archiefmateriaal zekerquote:Op maandag 17 januari 2005 13:49 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
viel wel mee hoor, Hern Sock was ook buiten te vinden
[afbeelding]
ouwe fotografeert de pinguinen, jonge speelt met de pinguinen (die beesten deden aan schaduwjagen, erg vermakelijk)
welke foto en waar?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:27 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Zonde... je voeten staan in de bumper.Anders was het een toppie foto.
beetje late reactie van me, maaruhmz het was bij Corus, IJmuiden. geen electriciteitcentrale wel kooksfabriekenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:55 schreef kwiebuske het volgende:
stievus: waar is dat ???
als het goed is kan dat een electriciteitscentrale wezen,
ben benieuwd waar en welke
of ff soepen:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:10 schreef Hanneke1983 het volgende:
och ja, dat had ik nog helemaal niet gezien
dat stukje kan ik ook van de foto afknippen
Nouja! Post het dan lekker niet! like we carequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:51 schreef Yamyam het volgende:
Ik had van het weekend een opdracht om een vrouw van 80 te fotograferen (portretsessie)
En dat is lekker privé puh.
Nee, daar gaat het juist om op de foto....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
dank je wel
wat is er mis met het web dan?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:19 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het juist om op de foto....
vandaar de grap om hem weg te soepen
maar dat is net ff teveel werk voor een geintje
Waaaauwquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:11 schreef Holgerson het volgende:
En weer een nieuw weekend! voor werkend NL dan, die van mij loopt al 3 dagen
Kom ik terug van het boodschappen doen, word ik me toch heen en weer geschud in de lift.. Spullen gedumpt en snel de lift weer in naar m'n dakterrasje om die best wel stoere bui die over kwam waaien ff vast te leggen:
[afbeelding]
Details, linksboven de kranen van Europoort.
grotere versie klik
Aangezien er behalve 'mooi' verder geen specifieke eisen aan dat weekend uit de topictitel zijn te destilleren lijkt het me niet meer dan redelijk dat foto's uit ieder weekend in dit topic kunnenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Foto's van dit weekend mogen ook wel zeker?
Maken we anders gewoon voor elke dag een topicquote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:07 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Aangezien er behalve 'mooi' verder geen specifieke eisen aan dat weekend uit de topictitel zijn te destilleren lijkt het me niet meer dan redelijk dat foto's uit ieder weekend in dit topic kunnen.
Op het gevaar af dat er straks iemand een topic opent voor doordeweekse feauteaux
Ja en dan aan het eind van het jaar 7 wedstrijden:quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maken we anders gewoon voor elke dag een topic
Gaat ongetwijfeld leuke discussies opleverenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan aan het eind van het jaar 7 wedstrijden:
*Uw mooiste maandagse foto
*Uw mooiste dinsdagse foto
.
.
.
etc.
Ik denk niet dat dat een goed plan is![]()
quote:Op een kwaad moment schreef Een user naar keuze het volgende:
Prachtfoto, maar volgens mij is ie helemaal niet van maandag
Is heel goed mogelijk, de buien gingen inderdaad die kant op..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
WaaaauwDie is erg mooi! Volgens mij heb ik die bui ook in Utrecht zien overkomen (wolken zien er heel herkenbaar uit
) Maar ik was te druk aan het werk om foto's te kunnen maken
Deze week hebben we die maar eens overgeslagenquote:Op zondag 23 januari 2005 19:19 schreef qltel het volgende:
Ahum, Ouwesok, je bent toch hopelijk wel bij de pinguins geweest?
quote:Op zondag 23 januari 2005 19:24 schreef Ouwesok het volgende:
Gelukkig heb ik nog wat pinguins van vorige week liggen.
Mijn pinguins zijn er erg benieuwd naar zoals je ziet..quote:Op zondag 23 januari 2005 19:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Deze week hebben we die maar eens overgeslagen. Gegeven het weer van vandaag geeft dat al aan dat Emmen te groot is voor één bezoekje. Gelukkig heb ik nog wat pinguins van vorige week liggen
.
quote:Op zondag 23 januari 2005 20:27 schreef qltel het volgende:
Maar ff serieus, die Pinguin-hoek in Emmen is echt erg leuk, en volgens mij ook erg fotogeniek..
Was ie lekker?quote:Op zondag 23 januari 2005 20:44 schreef Ouwesok het volgende:
We hadden vandaag een groot deel van de dag te lijden onder de afwezigheid van bruikbaar licht. Daardoor werden de camera's wat traag. Binnen, bij het aquarium werd dat licht alleen maar minder, waardoor de shutterlag buitengewone proporties aannam als je een vis probeerde te fotograferen
[afbeelding]
wauw.. die is echt mooi gewordenquote:Op zondag 23 januari 2005 22:26 schreef Ouwesok het volgende:
Ja, en het kon er niet aan ontbreken met Shark.Bait binnen handbereik![]()
[afbeelding]Image Stabilizer
quote:Op zondag 23 januari 2005 22:43 schreef Bowiefan het volgende:
mijn haaien zijn niet zo goed gelukt als de jouweSok
maar mijn kogelvisje kan het daglicht wel verdragen:
[afbeelding]
Het fotograferen van de kogelvis deed inderdaad aan een computerspelletje denken. Zo af en toe verscheen het beestje een paar seconden in beeld waarbij je maar snel moest zien om het kreng in de scherpte te krijgen en je camera af te vuren. Hinderlijke factor daarbij was dat je zo ongeveer elke keer in de lach schoot als je het porum van die vis zag verschijnenen dan hou ik nog vrij lang mijn gezicht in de plooiquote:Op maandag 24 januari 2005 17:47 schreef Bowiefan het volgende:
mag je doen van mij, maar mij storen ze niet erg...
Als je ziet hoe dit beestje te keer gaat is het al heel wat dat ik deze foto eruit heb weten te persen, en ik doe zo min mogelijk bewerkingen, alleen het hoognodige haal ik weg
En jij dacht dat die vis er altijd zo uitzag.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:11 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het fotograferen van de kogelvis deed inderdaad aan een computerspelletje denken. Zo af en toe verscheen het beestje een paar seconden in beeld waarbij je maar snel moest zien om het kreng in de scherpte te krijgen en je camera af te vuren. Hinderlijke factor daarbij was dat je zo ongeveer elke keer in de lach schoot als je het porum van die vis zag verschijnenen dan hou ik nog vrij lang mijn gezicht in de plooi
Zal ik mijn gironummer doorgeven? Dan praten we nergens meer overquote:Op maandag 24 januari 2005 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
of eigenlijk 2, aangezien ik vandaag onbeschaamd een mooie foto van PdeHoog heb 'geplagieerd' :
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het logo van Schanulleke wel mooier dan de jouwe
pssssst... ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.... volgens mij doelen ze er op dat die ene vlag van een biermerk is en die andere van een laagland........quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:53 schreef Shark.Bait het volgende:
ik denk dat jullie een nieuw woordje bedacht hebben voor gebruikersicon/avatar
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:00 schreef Bowiefan het volgende:
pssssst... ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.... volgens mij doelen ze er op dat die ene vlag van een biermerk is en die andere van een laagland........
Jammer dat de wedstrijd van januari is afgelopen Ivo. Dit was een mooie geweestquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Jullie hebben nog wat foto's van mijn weekend tegoed. Ze staan al wat verspreid op fok, maar nu de beste hier in het weekendtopic.
Zaterdag, Gewestelijk Kampioenschap 1500m, Geleen
4)
[/url]]
quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:57 schreef Pdehoog het volgende[b]
Liejannuh was er zeker bij Ultra_ivo? Ik zie appeltaart
quote:[b]schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jammer dat de wedstrijd van januari is afgelopen Ivo. Dit was een mooie geweest
ik mis je groene zweem![]()
bevalt de camera?
Gefeliciteerd Hookiipa!quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef HOOKIIPA het volgende:
Ik ging afgelopen vrijdag een half jaar met me vriendin dus
had ik een hotelletje geboekt in de plaats waar we elkaar hebben ontmoet![]()
Utrecht
[hoop foto's]
Het is een 4sterren hotel, alles was goed geregeld en dik in orde!!
sochtends ontbijt op de 20e verdieping en bier drinken op de 21e![]()
Stad ligt om de hoek in principe, bios ook binnen 5 minuten lopen...
Toppie was het![]()
er zat hier nog een reactie voorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:43 schreef Oceanonix het volgende:
maar dan had ik het beter in verschillende posts kunnen zetten natuurlijk![]()
Het was een top weekendje, denk er nog vaak aan terugquote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Hookiipa!
Ik kan jammergenoeg niet warm lopen voor je foto's van de hotelkamer. Dat is een 4 sterren zei je? Het spijt me maar daar had ik toch meer van verwacht dan
Maar je hebt het wel gezellig gehad!!
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:24 schreef exile0000 het volgende:
Die sok is zo sneaky dat hij een kadertje maakt met precies de kleur van het forum. en dat sjopt ie er een dropshadow in met lekker veel fuzziness. iets te veel eigenlijk, want nu houden zijn schaduwen zo abrubt op...
spiek maar eens bij een foto van hem, zonder het forum erachter:
http://img203.exs.cx/img203/6035/hhz0123vp.jpg
Met 120 km / u hoor je te sturen ipv te fotograferenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
Vind niemand iets van m'n zonnetjes? Ik vond ze nog redelijk gelukt gezien de omstandigheden
Dat heb ik eraf gecroptquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met 120 km / u hoor je te sturen ipv te fotograferenoh nee...nog geen rijbewijs, sorry
Ik vind die eerste het mooist, maar nog steeds qua kleuren best saai. Die tweede is het net niet. Daar had meer landschap op moeten staan.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah...okquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat heb ik eraf gecroptIk vond het randje om de wolk zo mooi
De handelingen zijn wel compleet, alleen de volgordelijkheid valt iets op aan te merken. De 'dropshadow'-actie van fotosoep heb ik een beetje uitgebreid door de onderste laag te selecteren, met de Fok!-achtergrond te vullen en vervolgens het plaatje platslaan. Kwestie van 1 klik dusquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:24 schreef exile0000 het volgende:
Die sok is zo sneaky dat hij een kadertje maakt met precies de kleur van het forum. en dat sjopt ie er een dropshadow in met lekker veel fuzziness. iets te veel eigenlijk, want nu houden zijn schaduwen zo abrubt op...
spiek maar eens bij een foto van hem, zonder het forum erachter:
http://img203.exs.cx/img203/6035/hhz0123vp.jpg
Hertjesquote:Op zondag 27 februari 2005 18:33 schreef Bowiefan het volgende:
zien we (wilde) edelherten, gaat er 1 voor staan
[afbeelding]
edelhert[1]
[[url=http://img186.exs.cx/img186/1955/edelhert12rk.jpg]afbeelding][/URL]
edelhert[2]
[[url=http://img186.exs.cx/img186/3312/edelhert21cz.jpg]afbeelding][/URL]
edelhert[3]
[[url=http://img186.exs.cx/img186/7008/edelhert34yj.jpg]afbeelding][/URL]
was eigenlijk niet eens zo moeilijk. Redelijk lichtsterke lens (1.7) en gewoon uit de hand bij 800 ASA. Instellingen soms op basis van de camerawaardes, soms op het heilig oog.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:35 schreef pea4fun het volgende:
Maar ik zag in een post van 6 feb foto's van Ultra_Ivo met prachtig belichte foto's uit brussel by nightHoe heb je dat zo voor elkaar gekregen zonder dat het licht overstraalt? ik hoop dat je dit nog leest
Een kwestie van ervaring dus eigenlijk. Dan moet ik nog veel oefenenquote:Op zondag 27 februari 2005 18:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
was eigenlijk niet eens zo moeilijk. Redelijk lichtsterke lens (1.7) en gewoon uit de hand bij 800 ASA. Instellingen soms op basis van de camerawaardes, soms op het heilig oog.
Maar niemand die weet dat ik heben, ha!quote:Op zondag 27 februari 2005 18:33 schreef Bowiefan het volgende:
zien we (wilde) edelherten, gaat er 1 voor staan
[afbeelding]
dank jequote:
Het formaat is niet het probleem. Ik zie zo weinig doordat de foto nogal donker is.........quote:Op maandag 28 februari 2005 01:08 schreef MacroTough het volgende:
Okay, ook nog een landschapje dan. Wees gewaarschuwd, ik zat wel in een erge Anton Pieck-trip vandaag...
[afbeelding]
(Ik hoop dat de sneeuwvlokken een beetje uitkomen in dit formaat.
quote:Op maandag 28 februari 2005 09:31 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het formaat is niet het probleem. Ik zie zo weinig doordat de foto nogal donker is.........![]()
mijn versie:quote:Op zondag 27 februari 2005 23:05 schreef RubberDuckey het volgende:
Hier mijn foto`s van het weekend, ook vanuit de OVP.
Zie: http://www.pbase.com/zooi/flevolandquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:37 schreef Bowiefan het volgende:
mooi beautje SB
heb je hem ook greauter
Dank je...nu is ie foetsiequote:
Die wil ik wel een beetje groter zien, kan dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:20 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste IR-foto.
Kl*te imagevenue
'quote:
Hij is te groot zie: Er is GEEN excuus meer: plaatjes-resizer!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:09 schreef idiotforaliving het volgende:
[afbeelding]
Vanochtend in Enschede
Ik zat op de fiets midden op een kruispunt dus dat ging wat moeilijk, vond het effect wel leukquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:34 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Hij is te groot zie: Er is GEEN excuus meer: plaatjes-resizer!
En foto's tegen de zon innnemen is over het algemeen niet slim. Je ziet dat ook terug in de vlekken op de foto. Volgende keer dus even omdraaien en hopen dat dat uitzicht ook leuk is.![]()
Ben er in 2002 geweest met de auto.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:06 schreef kwiebuske het volgende:
gaat maandag naar euro-disney
zal s kijken of daar ook nog sneeuw ligt
donderdag post ik, als ze gelukt zijn, wel een paar fotoos
see joe donderdag weer allemaal
O die middelste zou ik helemaal niet plaatsenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
2
1 is een heerlijke foto omdat hij dat warme zomer gevoel echt kan overbrengen.
2 zegt me niet zoveel, maar 3 vind'k wel weer leuk.
1 & 3 vind'k
Ja wel erg oranje allemaal hequote:Op zondag 17 april 2005 18:59 schreef Puckzzz het volgende:
Sikh die niet weten dat 30 april Koninginnedag is?
Moeten de foto's in dit topic niet door jezelf gemaakt worden?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |