Hey...misschien moest ik maar eens een wandeling ondernemen naar het dierenparkje hier vlak bij...maar het is zo koud....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:40 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorproefje, ga zo weer naar buiten om meer foto's te maken.![]()
Die kou valt best mee. En anders is die best op te lossen met een glaasje gloeiwijn na afloop................quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey...misschien moest ik maar eens een wandeling ondernemen naar het dierenparkje hier vlak bij...maar het is zo koud....
tering, is dat al weer 5 jaar? dat gaat snelquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
nu ben ik al 5 jaar Fok!ker maar ik weet nog steeds niet wat een tvp is
aangepast voor je Puckzzzquote:
Senks! Daar had ik nog niet eens aan gedacht.. 'K heb foto 3 ingezondenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:01 schreef pea4fun het volgende:
Dat zijn foto's die zo mee kunnen in de fotowedstrijd "beweging" van deze maand!
Mag ik jou ff meelokken naar GAD?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:55 schreef Stievus het volgende:
gisteravond, wel met foon dus qualiteit is niet te vergelijken. gaat meer om idee
[afbeelding]
Ik een Canon G5quote:
De Canon S1IS is niet de meest ideale camera voor de botervliegen,quote:Op zondag 16 januari 2005 21:04 schreef Ouwesok het volgende:
Ik een Canon G5En een collectie voorzetlenzen en achromaten
En omdat ik het nogal koud buiten vond en wat insectuele ontwenningsverschijnselen kreeg ben ik maar lekker bij de kachel gaan fotograferen
Voorteken:
[afbeelding]
scherpstellen op de ogen voor een goei portret
viel wel mee hoor, Hern Sock was ook buiten te vindenquote:Op maandag 17 januari 2005 02:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi Bowiefan en voorgaande Fok!kers! Ik zie dat de meesten er lekker op uit zijn gegaan. behalve die koukleum van een Ouwesokzo koud was het helemaal niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |