Tja, dat is jammer, want anders was het een heel leuke foto. Verlies niet de moed, blijven proberen!quote:Op zondag 16 januari 2005 21:43 schreef Schanulleke het volgende:
Inderdaad Borelius, de Sloterplas was goed gezien. En inderdaad, hardstikke lastig die vliegende vogels.
Dat blijkt wel weer uit deze waar ik hem er dan weer niet helemaal op heb staan.
[afbeelding]
Heel mooiquote:Op maandag 17 januari 2005 22:37 schreef Borelius het volgende:
[..]
Tja, dat is jammer, want anders was het een heel leuke foto. Verlies niet de moed, blijven proberen!
Op een goede dag maak je ze ook zo:
[afbeelding]
Texel, september 2004
zo te zien isabella parkieten...quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:10 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb vandaag een aantal vogels voor de lens gekregen die ik nog vaker hoop te schieten. Ik hoop een volgende keer met een licht dat meer recht doet aan deze exotische bewoners van de amsterdamse parken.
[afbeelding]
superfoto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 17 januari 2005 22:37 schreef Borelius het volgende:
[..]
Tja, dat is jammer, want anders was het een heel leuke foto. Verlies niet de moed, blijven proberen!
Op een goede dag maak je ze ook zo:
[afbeelding]
Texel, september 2004
Ze hebben afgelopen week mijn 'zaadfles' ontdekt, ze bevolken nu dagelijks de tuin, misschien eens wat uitgebreider proberen leuke plaat van te schieten. vanuit de keuken was bovenstaande zo ongeveer het best haalbare met de S1, misschien eens doekje ophangen en met statief iets dichterbij proberen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:01 schreef Borelius het volgende:
@Bowiefan, zoveel mussen zie ik hier in een heel jaar niet!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:20 schreef Borelius het volgende:
Hoe hard vlogen wij?
230
Nee, u vloog echt niet harder dan 110
Echt wel!
Een aardige tele-zoom is voor dit soort zaken onontbeerlijk, flink sparen dus!quote:Schanulleke schreef:
Ik vind deze hobby veel te leuk, ik zit nu al naar veel te dure telezoomzaken te kijken
quote:Op woensdag 26 januari 2005 07:06 schreef Borelius het volgende:
[..]
De ooievaars zijn nog dit jaar gemaakt op de laatste fok-meet in Lelystad.
Ja, vroegâh dachten we nog dat de ooievaar ze bracht, tegenwoordig weten we dat het allemaal aankomt op een stuk zelfwerkzaamheidquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:41 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Die Fokkers zijn tegenwoordig ook van alle markten thuis, naast fotograferen hebben ze ook nog tijd om ooievaars in elkaar te knutselen...
![]()
Dank je!quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:45 schreef Schanulleke het volgende:
Ik had je album al eerder bekeken. Er zitten hele mooie foto's tussen!
Ik heb nu een 70-300mm, en dat is nog net te weinig om een beetje schuwe vogel behoorlijk te kunnen benaderen naar mijn smaak. Gebruik jij een 'sterker' objectief?
Ik hoop komend weekend overigens ook een stelletje ooievaars te kunnen vastleggen
schopje naar Culquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik had ook nog een roodborstje in de koker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |