thanks.quote:@ Calimero vind vooral nr. 3 erg mooi!
Prachtige foto, Srevwa!quote:Op zondag 27 februari 2005 19:01 schreef Srevwa het volgende:
Genomen uit het raam van mijn appartement toen ik in Engeland op stage was.
Bedankt, die van jou zijn ook niet misquote:Scootmobiel:
Prachtige foto, Srevwa!![]()
http://www.i-questo.com/resizer/quote:Hoe groter de foto, des te meer tijd het kost om te laden. Omdat je de foto's toch maar op een maximale breedte van 550 pixels te zien krijgt op het forum zou het zeer wenselijk zijn als je foto's die 550 pixels in de breedte niet overschrijden.
Daarnaast heb je met dit formaat ook de zekerheid dat je kunstwerken alleen geschikt zijn om te bekijken en je dus niet de kans loopt dat je ze op de vreemdste hoeken van de aardkloot terugvind zonder bronvermelding
Dit resizen kan je doen door de met een bewerking programma wat kleiner te maken, of door gebruik te maken van ThaMarco's fotoresizer, te vinden op:
1: Resizen is hier verplicht!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:49 schreef Salvad0R het volgende:
resizen is zonde van mn breedbandconnectie.
Dus Nee, ik resize m niet naar max. 500 pixels. Zijn jullie gek geworden ofzo, weetje hoe zonde dat is van mn multimegapixelcam? en van de details op de foto?
Haal maar een betere PC ofzo
Lees jij eerst maar eens goed de regels door!quote:Haal maar een betere PC ofzo
iddquote:
Vooral die laatste rode lucht, ik pleurde zowat uit mijn balkondeur toen ik dat in het echt zag afgelopen zomerquote:
Heb ik een keer gehad toen ik om 21:30 langs door de duinen naar huis fietste..quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:12 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Vooral die laatste rode lucht, ik pleurde zowat uit mijn balkondeur toen ik dat in het echt zag afgelopen zomerheb er echt met open mond naar staan kijken!
Ik zou alleen de schaduw van die mensen nog veranderen in de goede richting anders klopt het nietquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:53 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
[..]
Ik zou alleen de schaduw van die mensen nog veranderen in de goede richting anders klopt het niet![]()
oeps vergetenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:53 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
[..]
Ik zou alleen de schaduw van die mensen nog veranderen in de goede richting anders klopt het niet![]()
Kan gebeuren...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:32 schreef eeenuitduizend het volgende:
[..]
oeps vergeten![]()
(het zijn twee foto's: de boevenste is niets aan veranderd, de onderste is afgeknipt boven de horizon: aan de kleur is opmerkelijk genooeg niets veranderd).
Thnxquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |