Hey...misschien moest ik maar eens een wandeling ondernemen naar het dierenparkje hier vlak bij...maar het is zo koud....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:40 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorproefje, ga zo weer naar buiten om meer foto's te maken.![]()
Die kou valt best mee. En anders is die best op te lossen met een glaasje gloeiwijn na afloop................quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey...misschien moest ik maar eens een wandeling ondernemen naar het dierenparkje hier vlak bij...maar het is zo koud....
tering, is dat al weer 5 jaar? dat gaat snelquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
nu ben ik al 5 jaar Fok!ker maar ik weet nog steeds niet wat een tvp is
aangepast voor je Puckzzzquote:
Senks! Daar had ik nog niet eens aan gedacht.. 'K heb foto 3 ingezondenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:01 schreef pea4fun het volgende:
Dat zijn foto's die zo mee kunnen in de fotowedstrijd "beweging" van deze maand!
Mag ik jou ff meelokken naar GAD?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:55 schreef Stievus het volgende:
gisteravond, wel met foon dus qualiteit is niet te vergelijken. gaat meer om idee
[afbeelding]
Ik een Canon G5quote:
De Canon S1IS is niet de meest ideale camera voor de botervliegen,quote:Op zondag 16 januari 2005 21:04 schreef Ouwesok het volgende:
Ik een Canon G5En een collectie voorzetlenzen en achromaten
En omdat ik het nogal koud buiten vond en wat insectuele ontwenningsverschijnselen kreeg ben ik maar lekker bij de kachel gaan fotograferen
Voorteken:
[afbeelding]
scherpstellen op de ogen voor een goei portret
viel wel mee hoor, Hern Sock was ook buiten te vindenquote:Op maandag 17 januari 2005 02:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi Bowiefan en voorgaande Fok!kers! Ik zie dat de meesten er lekker op uit zijn gegaan. behalve die koukleum van een Ouwesokzo koud was het helemaal niet!
wat hij zegtquote:Hoi Offy!
Volgens mij kon dit wel een blijvende reeks worden, het is immers bijna elke week wel een keer weekendquote:Op maandag 17 januari 2005 15:29 schreef Subhuman het volgende:
als iemand mij aan dit topic herinnert als mijn foto's ontwikkeld en afgedrukt zijn zal ik ze hier posten!
Naar hun collegaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:06 schreef Bowiefan het volgende:
waar staan die beesten eigenlijk naar te kijken
Volgens mij herken ik er wel een paarquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:06 schreef Bowiefan het volgende:
Het was fotografisch gezien een bewogen weekend....
ik zat dit topique nog ff door te akkeren en ik vind het wel leuk te zien hoe verschillend men met de winterzon is omgesprongen.
staan een paar hele mooie platen tussen
het draad van puckzzz, de webz van hanneke, dat slapende hert van pea, de koe van nonixje, de vlinder van Sok en de toren van nulleke erg leuk
owhhh en natuurlijk de lama in tegenlicht jammer van dat oor van pea.....
btw...ook nog gezien, lama's in tegenlicht zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
waar staan die beesten eigenlijk naar te kijken
ben ook nog andere FOK!kers tegengekomen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan deze nog:
[afbeelding]
GROUPHUGGGGGGG
Zonde... je voeten staan in de bumper.Anders was het een toppie foto.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Archiefmateriaal zekerquote:Op maandag 17 januari 2005 13:49 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
viel wel mee hoor, Hern Sock was ook buiten te vinden
[afbeelding]
ouwe fotografeert de pinguinen, jonge speelt met de pinguinen (die beesten deden aan schaduwjagen, erg vermakelijk)
welke foto en waar?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:27 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Zonde... je voeten staan in de bumper.Anders was het een toppie foto.
beetje late reactie van me, maaruhmz het was bij Corus, IJmuiden. geen electriciteitcentrale wel kooksfabriekenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:55 schreef kwiebuske het volgende:
stievus: waar is dat ???
als het goed is kan dat een electriciteitscentrale wezen,
ben benieuwd waar en welke
of ff soepen:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:10 schreef Hanneke1983 het volgende:
och ja, dat had ik nog helemaal niet gezien
dat stukje kan ik ook van de foto afknippen
Nouja! Post het dan lekker niet! like we carequote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:51 schreef Yamyam het volgende:
Ik had van het weekend een opdracht om een vrouw van 80 te fotograferen (portretsessie)
En dat is lekker privé puh.
Nee, daar gaat het juist om op de foto....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
dank je wel
wat is er mis met het web dan?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:19 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het juist om op de foto....
vandaar de grap om hem weg te soepen
maar dat is net ff teveel werk voor een geintje
Waaaauwquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:11 schreef Holgerson het volgende:
En weer een nieuw weekend! voor werkend NL dan, die van mij loopt al 3 dagen
Kom ik terug van het boodschappen doen, word ik me toch heen en weer geschud in de lift.. Spullen gedumpt en snel de lift weer in naar m'n dakterrasje om die best wel stoere bui die over kwam waaien ff vast te leggen:
[afbeelding]
Details, linksboven de kranen van Europoort.
grotere versie klik
Aangezien er behalve 'mooi' verder geen specifieke eisen aan dat weekend uit de topictitel zijn te destilleren lijkt het me niet meer dan redelijk dat foto's uit ieder weekend in dit topic kunnenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Foto's van dit weekend mogen ook wel zeker?
Maken we anders gewoon voor elke dag een topicquote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:07 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Aangezien er behalve 'mooi' verder geen specifieke eisen aan dat weekend uit de topictitel zijn te destilleren lijkt het me niet meer dan redelijk dat foto's uit ieder weekend in dit topic kunnen.
Op het gevaar af dat er straks iemand een topic opent voor doordeweekse feauteaux
Ja en dan aan het eind van het jaar 7 wedstrijden:quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maken we anders gewoon voor elke dag een topic
Gaat ongetwijfeld leuke discussies opleverenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan aan het eind van het jaar 7 wedstrijden:
*Uw mooiste maandagse foto
*Uw mooiste dinsdagse foto
.
.
.
etc.
Ik denk niet dat dat een goed plan is![]()
quote:Op een kwaad moment schreef Een user naar keuze het volgende:
Prachtfoto, maar volgens mij is ie helemaal niet van maandag
Is heel goed mogelijk, de buien gingen inderdaad die kant op..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
WaaaauwDie is erg mooi! Volgens mij heb ik die bui ook in Utrecht zien overkomen (wolken zien er heel herkenbaar uit
) Maar ik was te druk aan het werk om foto's te kunnen maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |