Deze week hebben we die maar eens overgeslagenquote:Op zondag 23 januari 2005 19:19 schreef qltel het volgende:
Ahum, Ouwesok, je bent toch hopelijk wel bij de pinguins geweest?
quote:Op zondag 23 januari 2005 19:24 schreef Ouwesok het volgende:
Gelukkig heb ik nog wat pinguins van vorige week liggen.
Mijn pinguins zijn er erg benieuwd naar zoals je ziet..quote:Op zondag 23 januari 2005 19:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Deze week hebben we die maar eens overgeslagen. Gegeven het weer van vandaag geeft dat al aan dat Emmen te groot is voor één bezoekje. Gelukkig heb ik nog wat pinguins van vorige week liggen
.
quote:Op zondag 23 januari 2005 20:27 schreef qltel het volgende:
Maar ff serieus, die Pinguin-hoek in Emmen is echt erg leuk, en volgens mij ook erg fotogeniek..
Was ie lekker?quote:Op zondag 23 januari 2005 20:44 schreef Ouwesok het volgende:
We hadden vandaag een groot deel van de dag te lijden onder de afwezigheid van bruikbaar licht. Daardoor werden de camera's wat traag. Binnen, bij het aquarium werd dat licht alleen maar minder, waardoor de shutterlag buitengewone proporties aannam als je een vis probeerde te fotograferen
[afbeelding]
wauw.. die is echt mooi gewordenquote:Op zondag 23 januari 2005 22:26 schreef Ouwesok het volgende:
Ja, en het kon er niet aan ontbreken met Shark.Bait binnen handbereik![]()
[afbeelding]Image Stabilizer
quote:Op zondag 23 januari 2005 22:43 schreef Bowiefan het volgende:
mijn haaien zijn niet zo goed gelukt als de jouweSok
maar mijn kogelvisje kan het daglicht wel verdragen:
[afbeelding]
Het fotograferen van de kogelvis deed inderdaad aan een computerspelletje denken. Zo af en toe verscheen het beestje een paar seconden in beeld waarbij je maar snel moest zien om het kreng in de scherpte te krijgen en je camera af te vuren. Hinderlijke factor daarbij was dat je zo ongeveer elke keer in de lach schoot als je het porum van die vis zag verschijnenen dan hou ik nog vrij lang mijn gezicht in de plooiquote:Op maandag 24 januari 2005 17:47 schreef Bowiefan het volgende:
mag je doen van mij, maar mij storen ze niet erg...
Als je ziet hoe dit beestje te keer gaat is het al heel wat dat ik deze foto eruit heb weten te persen, en ik doe zo min mogelijk bewerkingen, alleen het hoognodige haal ik weg
En jij dacht dat die vis er altijd zo uitzag.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:11 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het fotograferen van de kogelvis deed inderdaad aan een computerspelletje denken. Zo af en toe verscheen het beestje een paar seconden in beeld waarbij je maar snel moest zien om het kreng in de scherpte te krijgen en je camera af te vuren. Hinderlijke factor daarbij was dat je zo ongeveer elke keer in de lach schoot als je het porum van die vis zag verschijnenen dan hou ik nog vrij lang mijn gezicht in de plooi
Zal ik mijn gironummer doorgeven? Dan praten we nergens meer overquote:Op maandag 24 januari 2005 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
of eigenlijk 2, aangezien ik vandaag onbeschaamd een mooie foto van PdeHoog heb 'geplagieerd' :
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het logo van Schanulleke wel mooier dan de jouwe
pssssst... ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.... volgens mij doelen ze er op dat die ene vlag van een biermerk is en die andere van een laagland........quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:53 schreef Shark.Bait het volgende:
ik denk dat jullie een nieuw woordje bedacht hebben voor gebruikersicon/avatar
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:00 schreef Bowiefan het volgende:
pssssst... ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.... volgens mij doelen ze er op dat die ene vlag van een biermerk is en die andere van een laagland........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |