Het formaat is niet het probleem. Ik zie zo weinig doordat de foto nogal donker is.........quote:Op maandag 28 februari 2005 01:08 schreef MacroTough het volgende:
Okay, ook nog een landschapje dan. Wees gewaarschuwd, ik zat wel in een erge Anton Pieck-trip vandaag...
[afbeelding]
(Ik hoop dat de sneeuwvlokken een beetje uitkomen in dit formaat.
quote:Op maandag 28 februari 2005 09:31 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het formaat is niet het probleem. Ik zie zo weinig doordat de foto nogal donker is.........![]()
mijn versie:quote:Op zondag 27 februari 2005 23:05 schreef RubberDuckey het volgende:
Hier mijn foto`s van het weekend, ook vanuit de OVP.
Zie: http://www.pbase.com/zooi/flevolandquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:37 schreef Bowiefan het volgende:
mooi beautje SB
heb je hem ook greauter
Dank je...nu is ie foetsiequote:
Die wil ik wel een beetje groter zien, kan dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:20 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste IR-foto.
Kl*te imagevenue
'quote:
Hij is te groot zie: Er is GEEN excuus meer: plaatjes-resizer!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:09 schreef idiotforaliving het volgende:
[afbeelding]
Vanochtend in Enschede
Ik zat op de fiets midden op een kruispunt dus dat ging wat moeilijk, vond het effect wel leukquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:34 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Hij is te groot zie: Er is GEEN excuus meer: plaatjes-resizer!
En foto's tegen de zon innnemen is over het algemeen niet slim. Je ziet dat ook terug in de vlekken op de foto. Volgende keer dus even omdraaien en hopen dat dat uitzicht ook leuk is.![]()
Ben er in 2002 geweest met de auto.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:06 schreef kwiebuske het volgende:
gaat maandag naar euro-disney
zal s kijken of daar ook nog sneeuw ligt
donderdag post ik, als ze gelukt zijn, wel een paar fotoos
see joe donderdag weer allemaal
O die middelste zou ik helemaal niet plaatsenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
2
1 is een heerlijke foto omdat hij dat warme zomer gevoel echt kan overbrengen.
2 zegt me niet zoveel, maar 3 vind'k wel weer leuk.
1 & 3 vind'k
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |