ik geef er geen kut om,mag dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
weltrusten Vaduz, op de BBC zijn de eerste foto's van Titanerg gaaf om te zien
k zag net beelden van daar, allemaal achter hun laptopje, zag er best grappig uitquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:36 schreef SCH het volgende:
Een vriend van mij zit nu al dagen opgesloten in zo'n centrum, die werkt bij de ESA. Hij probeert het mij ook niet meer uit te leggen
Hey jij klikkie pas maar opquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:Bluezz heeft last van JustMe acties, doorposten in een gesloten hools
quote:
in de gaten houden kan heel lief zijnquote:
Ik heb de H*K en dat is K*Tquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:
in de gaten houden kan heel lief zijnstalken
BOEquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:59 schreef rubbereend het volgende:
BOE
k heb zojuist mn meest suc6volle Onzin topic ooit geopend, nu al 35 posts, zover ben k nog nooit gekomen
ONZquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:05 schreef rubbereend het volgende:
ik denk al, k voel iets, maar je hebt dus op me geklikt.
Eindelijk na al die jaren heb k eens een leuk onzin topic. K ben definitief verpest door Fok!
hik je nog?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:13 schreef Bluezz het volgende:
Het is over, ik heb geplast en ik neem nog een wijntje en ik heb 4 dagen vrij
Geld...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:17 schreef rubbereend het volgende:
bloemenkwekerij, mn bijbaantje
Hij loopt nog steeds als beste topic momenteel,quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:59 schreef rubbereend het volgende:
BOE
k heb zojuist mn meest suc6volle Onzin topic ooit geopend, nu al 35 posts, zover ben k nog nooit gekomen
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:07 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools.
Zometeen de eerste wedstrijd na de winterstop
Ik heb er echt zin inquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:10 schreef just me het volgende:
[..]wij gaan morgen ook weer aan de bak!!
wij spelen morgen om 14.30 uur thuis en het 2e speelt morgen om 14.00 uur thuis, allebei vriendschappelijke wedstrijden. Het 2e speelt tegen een studententeam waar een hele goeie vriend (ook Concordiaan) trainer is! Zal veel bier na afloop gaan wordenquote:
JustLam dus morgenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:36 schreef just me het volgende:
[..]
wij spelen morgen om 14.30 uur thuis en het 2e speelt morgen om 14.00 uur thuis, allebei vriendschappelijke wedstrijden. Het 2e speelt tegen een studententeam waar een hele goeie vriend (ook Concordiaan) trainer is! Zal veel bier na afloop gaan worden![]()
Jup, het is hier echt een bende nu!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:48 schreef PyTh het volgende:
Mogguh
Ben ook al weer even wakker.
Leuk Noca, kun je al vast oefenen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:03 schreef Spideyman het volgende:
Mogguh!
Damn wat een nacht.
Zoiets zie je normaal alleen in films. En wordt alleen bezongen in het mooiste lied. Ik dacht dat ik hem nooit beleven zou lalalala lalalala
D'r is dit meisje waar in nu sinds oud en nieuw mee om ga, gister de derde date gehad en ging super! Zitten met veel dingen op dezelfde golflengte, kna met haar lachen, ze is best intelligent en ook best wel knapquote:
lief ben ik welquote:
quote:
quote:VS broedt op homo-leger
De Verenigde Staten. Het blijft het land der onbegrensde mogelijkheden. Zo hebben de Yanks overwogen een chemisch wapen te ontwikkelen, waarvan vijandelijke troepen zo geil zouden worden, dat zij elkaar zouden bespringen. Gewoon een sproeivliegtuig over je tegenstander heen laten scheren en de toch al besnorde vijand (War on terror) zou kiezen voor love, not war. Levert bovendien mooie propagandabeelden op: zie hier 'het vijandelijke, immorele homoleger'. Zo onthult het wetenschappelijke tijdschrift The New Scientist, dat zich baseert op vrijgegeven stukken van het ministerie van Defensie. Ook is gedacht aan een middel dat de huid van de tegenstander overgevoelig maakt voor zonlicht, terroristen zitten immers in de woestijn, waardoor de vijand bij daglicht vergaat van de pijn en niet in staat is om te vechten. En last, but not least: Voor gebieden waar rebellen de baas zijn (lees Irak), is gedacht aan een chemisch middel dat langdurig een slechte adem veroorzaakt. Het zou zodoende kinderlijk eenvoudig zijn de bad guys die zich in de grote stad wagen er tussenuit te pikken...
met sch gesekst dus ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]Superduper
Van Geenstijl.nl:
[..]
Nee, die heeft me laatst afgewezenquote:
ehm die runt een pompstationquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:34 schreef SCH het volgende:
Ik meld me aan voor het homoleger
Hey spidey, wat doet haar vader?
Niet praten, wel pijpen, zei ik tochquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nee, die heeft me laatst afgewezen
Gratis benzine is okayquote:ehm die runt een pompstation
why?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet praten, wel pijpen, zei ik toch
[..]
Gratis benzine is okay![]()
hell yeah, daar begint het natuurlijk mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
Maar nu de details Spideyman - in de goede Hoolstraditie vertellen we elkaar alles, is er al gezoend?
Haar vader is ook Ajaciedquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar zijn ze ook blij met jou
zo'n ajacied als schoonzoon ik moet er niet aan denken
Viezerd!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hell yeah, daar begint het natuurlijk mee.
heb vannacht niet in m'n eigen bed geslapen. scheelt weer wat vlekken![]()
quote:
dat lukt dan zeker weer nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Haar vader is ook Ajacied, haar moeder vind voetbal dan weer niet zo, maar ik heb haar geleert om voor Ajax te juichen
...
Eerst douchen anders mag ik de winkels niet inquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:38 schreef just me het volgende:boodschappen doen, genieten van het mooie weer!!
Wanneer is de "Maak kennis met popolon en neem meteen afscheid van hem"-meeting nou precies?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:44 schreef popolon het volgende:
Aha, een meeting.
In de zomer in de VS.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Wanneer is de "Maak kennis met popolon en neem meteen afscheid van hem"-meeting nou precies?
verplicht een rock dragenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:47 schreef Suijk het volgende:
Een rockmeeting nog wel, wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Dan sla ik deze meeting over.quote:
u spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst douchen anders mag ik de winkels niet in
* popolon kilt weer uitdoet.quote:
Nu duikt SCH vast weer op...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:55 schreef popolon het volgende:
[..]
* popolon kilt weer uitdoet.
Jammer.
Je bent bloot ook het mooist lieverdquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:55 schreef popolon het volgende:
[..]
* popolon kilt weer uitdoet.
Jammer.
Dan is ie mooi te laat.quote:
Dat is een vlak:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:55 schreef VoreG het volgende:
Hoe teken je X >= Y in een grafiek?
1 2 3 4 5 6 | y | X | XX | XXX | XXXX |XXXXX - x |
quote:
Yep, klopt en dat probeerde ik ook te tekenen, maar tekenen in code is niet echt optimaalquote:
Jij was ook snel met het aanpassenquote:
vannacht uit verveling geboren, niet gedacht dat t boven de 25 postst uit zou komen: Stel hier Newbie vragenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Welk topic Rubbereend?
Ja, ik zat ook al even te prutsen, tot ik er achter kwam dat het handiger was om gewoon te zeggen dat het het oppervlak onder de lijn x=y was. En toen had je het alweer aangepast.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Jij was ook snel met het aanpassen
(tekenen in code is niet optimaal)
Dat vind ik nou echt een newbie vraag mm ..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Welk topic Rubbereend?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een newbie vraag mm ..
De tv was mooi maar nog ff verder zoeken, de prijzen waren overal zo'n beetje tussen de 850 en 900, viel me toch wat tegenquote:
Fok! Rock Meeting, Amsterdam 15 januari, deel 23quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:47 schreef Suijk het volgende:
Een rockmeeting nog wel, wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Volgens mij is B&W te klein voor die hoeveelheid ...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Fok! Rock Meeting, Amsterdam 15 januari, deel 23
Christ, you know it ain't easy. John Lennon zong het al.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:38 schreef Doc het volgende:
Dat ik nu geen enorm kut-humeur heb is omdat de meisjes me heel lief op probeerde te beuren (hetgeen ze gelukt is). Nu lekker pannekoeken voor ze pakken
Dat denk ik eerlijk gezegd ook, maar het grote afmelden is intussen ook al begonnenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:40 schreef Doc het volgende:
Volgens mij is B&W te klein voor die hoeveelheid ...
Vandaar ook dat we The Waterhole als uitwijkplaats erbij hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:40 schreef Doc het volgende:
Volgens mij is B&W te klein voor die hoeveelheid ...
You know how hard it can ...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Christ, you know it ain't easy. John Lennon zong het al.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
www.turksetroel.nl
Ga ik vanavond heen.
Ben je bij haar shows geweest?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik vind haar dus totaal niet grappig of leuk. Maar k hoop dat t meevalt
nee, hele stukken op tv gezien en op de radio gehoord en heb niet een keer moeten lachen. K weet dat er veel via tv niet over komt maar k vond t echt niet grappig.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ben je bij haar shows geweest?
die websitequote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
www.turksetroel.nl
Ga ik vanavond heen.
Ik heb zo het vermoeden dat Doc niet wil dat foto's van hem en zijn kroost hier op Internet verspreid wordt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:04 schreef pascalheister het volgende:
hier nog wat foto's van Doc z'n meissie
hij heeft ze gemaild golferquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat Doc niet wil dat foto's van hem en zijn kroost hier op Internet verspreid wordt.
Okee, dan is ie wat dat betreft blijkbaar van mening veranderd, want ik kon mij herinneren dat hij in het verleden absoluut geen afbeeldingen van hem of zijn kinderen op Internet wilde hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:21 schreef tong80 het volgende:
Doc post ze zelf ook in het Stonerrock topic.
ja dat klopt, maar nu niet meer dusquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Okee, dan is ie wat dat betreft blijkbaar van mening veranderd, want ik kon mij herinneren dat hij in het verleden absoluut geen afbeeldingen van hem of zijn kinderen op Internet wilde hebben.
* Bos81 is onderwegquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
iSketchers in het cafe aanwezig ?
* maakt Hools alvast aan
Ok, ik kom eraan!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
* maakt Hools alvast aan
Eerst kokenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
* maakt Hools alvast aan
Mijn kroost ben ik wat minder streng op geweest. Ikzelf of Carine wat strengerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Okee, dan is ie wat dat betreft blijkbaar van mening veranderd, want ik kon mij herinneren dat hij in het verleden absoluut geen afbeeldingen van hem of zijn kinderen op Internet wilde hebben.
En Barlaeusquote:
toch heel wat crewleden onder de vaste bezoekers... bovendien in de kroeg klaag je alleen over de problemen, je probeert ze niet serieus op te lossen.quote:
Wel als het gratis isquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:28 schreef pascalheister het volgende:
amstel lekker dat kan niet vom?
wordt je zo uit isketch geflikkert
Het is te hopen van wel: http://breuls.fok.nl/2005/01/15.html#a155quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:52 schreef manny het volgende:
Is er licht aan het eind van de tunnel ?
Nee, op dit moment nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:37 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi...wordt er nog gesketched ?
...en laat je kroeg maar in de steek,quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:48 schreef pascalheister het volgende:
ik ben ook weg, fijne avond alleen
ja beetje afwisseling moet je houden hequote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
...en laat je kroeg maar in de steek,
en laat je kroeg maar in de steek,
en laat je kroeg maar in de steek,
en laat je kroeg maar in de steek
fijne avond !
niemand Isketch ?
En terechtquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat Doc niet wil dat foto's van hem en zijn kroost hier op Internet verspreid wordt.
Het is echt een stuk sneller geworden. Mooi waark!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is te hopen van wel: http://breuls.fok.nl/2005/01/15.html#a155
Het is overigens zelfs nu nog behoorlijk snel.Ok, 5 sec wachten, maar liever 5 dan 50 sec.
Goedenavond Heer Vaduz.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
Zat ik ook net naar te kijken, komen niet echt geweldige films op...om 22.00uur The Talented mister Ripley, die is nog wel leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Goedenavond Heer Vaduz.
Weet U misschien of er vanavond nog iets plezants is te bekijken op de televischie?
(ben te lui om naar de tvgids te lopen)
Beste heer Spideyman,quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Goedenavond Heer Vaduz.
Weet U misschien of er vanavond nog iets plezants is te bekijken op de televischie?
(ben te lui om naar de tvgids te lopen)
Zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
het is idd diep triest.
What's next ? vier op een rij ?
Huiliequote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:11 schreef popolon het volgende:
Hools ging al nergens over, 't is erger geworden met die sketch rotzooi.
Ik lees niks anders meer hier
*6 ZA-tjes klaar zetquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huilie
Tekenen met een stel is leuk
Je kan gewoon niet tekenen
Je durft gewoon niet te tekenen
En tong ook niet
Ow, en ik ga zo naar amsterdam, dus kom hier ff inzuipen kan dat?
Dat woord alleen alquote:
das nou een mooi woord om te introduceren in de VS, popo !!!quote:
hee tong...een potje ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
het is idd diep triest.
What's next ? vier op een rij ?
Make my dayquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
das nou een mooi woord om te introduceren in de VS, popo !!!
Hey you, big fat motherfucking huillie![]()
Klootzak will do.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
das nou een mooi woord om te introduceren in de VS, popo !!!
Hey you, big fat motherfucking huillie![]()
Net bij Veronica, ik zag het ookquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:54 schreef pfaf het volgende:
Ons eerste elftal heeft gewonnen van de grote rivaal, daarna 30 euro verloten met pokeren, maar wel een donders gezellige avond.![]()
verloten ????quote:
Suggestief posten is okay.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfaf is al half dronken, zo te zien.
Pedofiel verwoest moedwillig leven kind (12)
Daar drink ik dan maar op, cheers.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
Absoluut Spidey, daar zijn we het dan weer over eenSCH
haha dat is allang goed hoor, ik ben sowieso niet haatdragend ofzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:47 schreef SCH het volgende:
Ik was van de week bruut tegen je Spidey, sorry daarvoor nog
geef maar hier danquote:Op zondag 16 januari 2005 00:43 schreef Noca het volgende:
G*dv*r!
Waarom zit ik nou bier te drinken en chips en kaas met een sausje te vreten! Niet goed voor me![]()
Kaas met een sausje, als ik het lees beginnen m'n overgeefspieren al te kriebelen.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:43 schreef Noca het volgende:
G*dv*r!
Waarom zit ik nou bier te drinken en chips en kaas met een sausje te vreten! Niet goed voor me![]()
Nee man, kaas dippen in de saus, in je mond stoppen, dan allemaal chips erbij douwen en kauwenquote:Op zondag 16 januari 2005 00:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kaas met een sausje, als ik het lees beginnen m'n overgeefspieren al te kriebelen.
vriendenquote:Op zondag 16 januari 2005 04:33 schreef rubbereend het volgende:
jij hebt nog medea gekeken. K heb via de msn met vrienden bij zitten kletsen
weet je het zeker.... nog één?quote:Op zondag 16 januari 2005 04:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
vrienden
wij hebben een overdosis vrienden, aandacht en geknuffel mogen ontvangen vanavond
En medea bekeken.
Baal alleen van gisteravond, ik heb de eerst De Mol afl. niet gezien.
* Bluezz neemt nog 1 Za-atje
maar antwoorden op je msn ho maarquote:Op zondag 16 januari 2005 04:59 schreef Da_Sandman het volgende:
* Blumchen doet nog even een dansje..
Hiih die ligt al lang te slapen.. ik ga m zo maar eens verrassenquote:Op zondag 16 januari 2005 05:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar antwoorden op je msn ho maar
veel pelzier bij Sandman
heej Bloes.. het is idd bloem..quote:
En toch wil ik niet golfer zijn, al is het wel eensch gebeurd.quote:Op zondag 16 januari 2005 05:14 schreef rubbereend het volgende:toch wel handig, als je als bloemetje zijnde zo op de computer kan waar Sandman staat ingelogd en je nog te lui bent om jezelf in te loggen
ja stel je voor zomaar veel in VBL posten zonder dat je weet wat buitenspel isquote:Op zondag 16 januari 2005 05:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En toch wil ik niet golfer zijn, al is het wel eensch gebeurd.
en dan post je dus in VBL bv, waar je de ballen verstand van hebt
buitenspel is een heel leuk gezellig spel wat bij voorkeur hier in de tuin(buiten) gespeeld kan worden door alle leeftijdenquote:Op zondag 16 januari 2005 05:28 schreef rubbereend het volgende:
ja stel je voor zomaar veel in VBL posten zonder dat je weet wat buitenspel is
een soort twisterquote:Op zondag 16 januari 2005 05:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
buitenspel is een heel leuk gezellig spel wat bij voorkeur hier in de tuin(buiten) gespeeld kan worden door alle leeftijden
Dat heb ik ook ooit nog wel gehad, is best interessant toch?quote:Op zondag 16 januari 2005 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Vooral theorieën met betrekking tot de massacommunicatie. Zegt je waarschijnlijk niks.
Daarvoor is het ook massacommunicatiequote:Op zondag 16 januari 2005 10:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gaat wel, alleen de hoeveelheid zie ik tegenop.
Ik weet niet eens wat isketchen is ...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:11 schreef popolon het volgende:
Hools ging al nergens over, 't is erger geworden met die sketch rotzooi.
Ik lees niks anders meer hier
Gezien JustMe er ook aan mee doet eerder iets voor oude wijvenquote:
Lekker bijdehand zeg op de vroege morgen.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daarvoor is het ook massacommunicatie
Inderdaad een mooie zonnige dag. Ik ga echter de hele dag lekker nerden achter de PC... heerlijk !quote:Op zondag 16 januari 2005 12:05 schreef superjoden het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze zonnige dag
Maar je mag best eens meedoen hoor Doc, Golfer speelt ook wel eens meequote:Op zondag 16 januari 2005 12:04 schreef Doc het volgende:
[..]
Gezien JustMe er ook aan mee doet eerder iets voor oude wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |