hell yeah, daar begint het natuurlijk mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
Maar nu de details Spideyman - in de goede Hoolstraditie vertellen we elkaar alles, is er al gezoend?
Haar vader is ook Ajaciedquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar zijn ze ook blij met jou
zo'n ajacied als schoonzoon ik moet er niet aan denken
Viezerd!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hell yeah, daar begint het natuurlijk mee.
heb vannacht niet in m'n eigen bed geslapen. scheelt weer wat vlekken![]()
quote:
dat lukt dan zeker weer nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Haar vader is ook Ajacied, haar moeder vind voetbal dan weer niet zo, maar ik heb haar geleert om voor Ajax te juichen
...
Eerst douchen anders mag ik de winkels niet inquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:38 schreef just me het volgende:boodschappen doen, genieten van het mooie weer!!
Wanneer is de "Maak kennis met popolon en neem meteen afscheid van hem"-meeting nou precies?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:44 schreef popolon het volgende:
Aha, een meeting.
In de zomer in de VS.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Wanneer is de "Maak kennis met popolon en neem meteen afscheid van hem"-meeting nou precies?
verplicht een rock dragenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:47 schreef Suijk het volgende:
Een rockmeeting nog wel, wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Dan sla ik deze meeting over.quote:
u spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst douchen anders mag ik de winkels niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |