Jup, het is hier echt een bende nu!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:48 schreef PyTh het volgende:
Mogguh
Ben ook al weer even wakker.
Leuk Noca, kun je al vast oefenen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:03 schreef Spideyman het volgende:
Mogguh!
Damn wat een nacht.
Zoiets zie je normaal alleen in films. En wordt alleen bezongen in het mooiste lied. Ik dacht dat ik hem nooit beleven zou lalalala lalalala
D'r is dit meisje waar in nu sinds oud en nieuw mee om ga, gister de derde date gehad en ging super! Zitten met veel dingen op dezelfde golflengte, kna met haar lachen, ze is best intelligent en ook best wel knapquote:
lief ben ik welquote:
quote:
quote:VS broedt op homo-leger
De Verenigde Staten. Het blijft het land der onbegrensde mogelijkheden. Zo hebben de Yanks overwogen een chemisch wapen te ontwikkelen, waarvan vijandelijke troepen zo geil zouden worden, dat zij elkaar zouden bespringen. Gewoon een sproeivliegtuig over je tegenstander heen laten scheren en de toch al besnorde vijand (War on terror) zou kiezen voor love, not war. Levert bovendien mooie propagandabeelden op: zie hier 'het vijandelijke, immorele homoleger'. Zo onthult het wetenschappelijke tijdschrift The New Scientist, dat zich baseert op vrijgegeven stukken van het ministerie van Defensie. Ook is gedacht aan een middel dat de huid van de tegenstander overgevoelig maakt voor zonlicht, terroristen zitten immers in de woestijn, waardoor de vijand bij daglicht vergaat van de pijn en niet in staat is om te vechten. En last, but not least: Voor gebieden waar rebellen de baas zijn (lees Irak), is gedacht aan een chemisch middel dat langdurig een slechte adem veroorzaakt. Het zou zodoende kinderlijk eenvoudig zijn de bad guys die zich in de grote stad wagen er tussenuit te pikken...
met sch gesekst dus ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]Superduper
Van Geenstijl.nl:
[..]
Nee, die heeft me laatst afgewezenquote:
ehm die runt een pompstationquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:34 schreef SCH het volgende:
Ik meld me aan voor het homoleger
Hey spidey, wat doet haar vader?
Niet praten, wel pijpen, zei ik tochquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nee, die heeft me laatst afgewezen
Gratis benzine is okayquote:ehm die runt een pompstation
why?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet praten, wel pijpen, zei ik toch
[..]
Gratis benzine is okay![]()
hell yeah, daar begint het natuurlijk mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
Maar nu de details Spideyman - in de goede Hoolstraditie vertellen we elkaar alles, is er al gezoend?
Haar vader is ook Ajaciedquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar zijn ze ook blij met jou
zo'n ajacied als schoonzoon ik moet er niet aan denken
Viezerd!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hell yeah, daar begint het natuurlijk mee.
heb vannacht niet in m'n eigen bed geslapen. scheelt weer wat vlekken![]()
quote:
dat lukt dan zeker weer nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Haar vader is ook Ajacied, haar moeder vind voetbal dan weer niet zo, maar ik heb haar geleert om voor Ajax te juichen
...
Eerst douchen anders mag ik de winkels niet inquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:38 schreef just me het volgende:boodschappen doen, genieten van het mooie weer!!
Wanneer is de "Maak kennis met popolon en neem meteen afscheid van hem"-meeting nou precies?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:44 schreef popolon het volgende:
Aha, een meeting.
In de zomer in de VS.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Wanneer is de "Maak kennis met popolon en neem meteen afscheid van hem"-meeting nou precies?
verplicht een rock dragenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:47 schreef Suijk het volgende:
Een rockmeeting nog wel, wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Dan sla ik deze meeting over.quote:
u spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst douchen anders mag ik de winkels niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |