hij heeft ze gemaild golferquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat Doc niet wil dat foto's van hem en zijn kroost hier op Internet verspreid wordt.
Okee, dan is ie wat dat betreft blijkbaar van mening veranderd, want ik kon mij herinneren dat hij in het verleden absoluut geen afbeeldingen van hem of zijn kinderen op Internet wilde hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:21 schreef tong80 het volgende:
Doc post ze zelf ook in het Stonerrock topic.
ja dat klopt, maar nu niet meer dusquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Okee, dan is ie wat dat betreft blijkbaar van mening veranderd, want ik kon mij herinneren dat hij in het verleden absoluut geen afbeeldingen van hem of zijn kinderen op Internet wilde hebben.
* Bos81 is onderwegquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
iSketchers in het cafe aanwezig ?
* maakt Hools alvast aan
Ok, ik kom eraan!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
* maakt Hools alvast aan
Eerst kokenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
* maakt Hools alvast aan
Mijn kroost ben ik wat minder streng op geweest. Ikzelf of Carine wat strengerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Okee, dan is ie wat dat betreft blijkbaar van mening veranderd, want ik kon mij herinneren dat hij in het verleden absoluut geen afbeeldingen van hem of zijn kinderen op Internet wilde hebben.
En Barlaeusquote:
toch heel wat crewleden onder de vaste bezoekers... bovendien in de kroeg klaag je alleen over de problemen, je probeert ze niet serieus op te lossen.quote:
Wel als het gratis isquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:28 schreef pascalheister het volgende:
amstel lekker dat kan niet vom?
wordt je zo uit isketch geflikkert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |