quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een newbie vraag mm ..
De tv was mooi maar nog ff verder zoeken, de prijzen waren overal zo'n beetje tussen de 850 en 900, viel me toch wat tegenquote:
Fok! Rock Meeting, Amsterdam 15 januari, deel 23quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:47 schreef Suijk het volgende:
Een rockmeeting nog wel, wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Volgens mij is B&W te klein voor die hoeveelheid ...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Fok! Rock Meeting, Amsterdam 15 januari, deel 23
Christ, you know it ain't easy. John Lennon zong het al.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:38 schreef Doc het volgende:
Dat ik nu geen enorm kut-humeur heb is omdat de meisjes me heel lief op probeerde te beuren (hetgeen ze gelukt is). Nu lekker pannekoeken voor ze pakken
Dat denk ik eerlijk gezegd ook, maar het grote afmelden is intussen ook al begonnenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:40 schreef Doc het volgende:
Volgens mij is B&W te klein voor die hoeveelheid ...
Vandaar ook dat we The Waterhole als uitwijkplaats erbij hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:40 schreef Doc het volgende:
Volgens mij is B&W te klein voor die hoeveelheid ...
You know how hard it can ...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Christ, you know it ain't easy. John Lennon zong het al.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
www.turksetroel.nl
Ga ik vanavond heen.
Ben je bij haar shows geweest?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik vind haar dus totaal niet grappig of leuk. Maar k hoop dat t meevalt
nee, hele stukken op tv gezien en op de radio gehoord en heb niet een keer moeten lachen. K weet dat er veel via tv niet over komt maar k vond t echt niet grappig.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ben je bij haar shows geweest?
die websitequote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
www.turksetroel.nl
Ga ik vanavond heen.
Ik heb zo het vermoeden dat Doc niet wil dat foto's van hem en zijn kroost hier op Internet verspreid wordt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:04 schreef pascalheister het volgende:
hier nog wat foto's van Doc z'n meissie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |