Beste heer Spideyman,quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Goedenavond Heer Vaduz.
Weet U misschien of er vanavond nog iets plezants is te bekijken op de televischie?
(ben te lui om naar de tvgids te lopen)
Zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
het is idd diep triest.
What's next ? vier op een rij ?
Huiliequote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:11 schreef popolon het volgende:
Hools ging al nergens over, 't is erger geworden met die sketch rotzooi.
Ik lees niks anders meer hier
*6 ZA-tjes klaar zetquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huilie
Tekenen met een stel is leuk
Je kan gewoon niet tekenen
Je durft gewoon niet te tekenen
En tong ook niet
Ow, en ik ga zo naar amsterdam, dus kom hier ff inzuipen kan dat?
Dat woord alleen alquote:
das nou een mooi woord om te introduceren in de VS, popo !!!quote:
hee tong...een potje ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
het is idd diep triest.
What's next ? vier op een rij ?
Make my dayquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
das nou een mooi woord om te introduceren in de VS, popo !!!
Hey you, big fat motherfucking huillie![]()
Klootzak will do.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
das nou een mooi woord om te introduceren in de VS, popo !!!
Hey you, big fat motherfucking huillie![]()
Net bij Veronica, ik zag het ookquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:54 schreef pfaf het volgende:
Ons eerste elftal heeft gewonnen van de grote rivaal, daarna 30 euro verloten met pokeren, maar wel een donders gezellige avond.![]()
verloten ????quote:
Suggestief posten is okay.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfaf is al half dronken, zo te zien.
Pedofiel verwoest moedwillig leven kind (12)
Daar drink ik dan maar op, cheers.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
Absoluut Spidey, daar zijn we het dan weer over eenSCH
haha dat is allang goed hoor, ik ben sowieso niet haatdragend ofzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:47 schreef SCH het volgende:
Ik was van de week bruut tegen je Spidey, sorry daarvoor nog
geef maar hier danquote:Op zondag 16 januari 2005 00:43 schreef Noca het volgende:
G*dv*r!
Waarom zit ik nou bier te drinken en chips en kaas met een sausje te vreten! Niet goed voor me![]()
Kaas met een sausje, als ik het lees beginnen m'n overgeefspieren al te kriebelen.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:43 schreef Noca het volgende:
G*dv*r!
Waarom zit ik nou bier te drinken en chips en kaas met een sausje te vreten! Niet goed voor me![]()
Nee man, kaas dippen in de saus, in je mond stoppen, dan allemaal chips erbij douwen en kauwenquote:Op zondag 16 januari 2005 00:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kaas met een sausje, als ik het lees beginnen m'n overgeefspieren al te kriebelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |