Het is te hopen van wel: http://breuls.fok.nl/2005/01/15.html#a155quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:52 schreef manny het volgende:
Is er licht aan het eind van de tunnel ?
Nee, op dit moment nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:37 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi...wordt er nog gesketched ?
...en laat je kroeg maar in de steek,quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:48 schreef pascalheister het volgende:
ik ben ook weg, fijne avond alleen
ja beetje afwisseling moet je houden hequote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
...en laat je kroeg maar in de steek,
en laat je kroeg maar in de steek,
en laat je kroeg maar in de steek,
en laat je kroeg maar in de steek
fijne avond !
niemand Isketch ?
En terechtquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat Doc niet wil dat foto's van hem en zijn kroost hier op Internet verspreid wordt.
Het is echt een stuk sneller geworden. Mooi waark!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is te hopen van wel: http://breuls.fok.nl/2005/01/15.html#a155
Het is overigens zelfs nu nog behoorlijk snel.Ok, 5 sec wachten, maar liever 5 dan 50 sec.
Goedenavond Heer Vaduz.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
Zat ik ook net naar te kijken, komen niet echt geweldige films op...om 22.00uur The Talented mister Ripley, die is nog wel leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Goedenavond Heer Vaduz.
Weet U misschien of er vanavond nog iets plezants is te bekijken op de televischie?
(ben te lui om naar de tvgids te lopen)
Beste heer Spideyman,quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Goedenavond Heer Vaduz.
Weet U misschien of er vanavond nog iets plezants is te bekijken op de televischie?
(ben te lui om naar de tvgids te lopen)
Zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
het is idd diep triest.
What's next ? vier op een rij ?
Huiliequote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:11 schreef popolon het volgende:
Hools ging al nergens over, 't is erger geworden met die sketch rotzooi.
Ik lees niks anders meer hier
*6 ZA-tjes klaar zetquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huilie
Tekenen met een stel is leuk
Je kan gewoon niet tekenen
Je durft gewoon niet te tekenen
En tong ook niet
Ow, en ik ga zo naar amsterdam, dus kom hier ff inzuipen kan dat?
Dat woord alleen alquote:
das nou een mooi woord om te introduceren in de VS, popo !!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |