vriendenquote:Op zondag 16 januari 2005 04:33 schreef rubbereend het volgende:
jij hebt nog medea gekeken. K heb via de msn met vrienden bij zitten kletsen
weet je het zeker.... nog één?quote:Op zondag 16 januari 2005 04:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
vrienden
wij hebben een overdosis vrienden, aandacht en geknuffel mogen ontvangen vanavond
En medea bekeken.
Baal alleen van gisteravond, ik heb de eerst De Mol afl. niet gezien.
* Bluezz neemt nog 1 Za-atje
maar antwoorden op je msn ho maarquote:Op zondag 16 januari 2005 04:59 schreef Da_Sandman het volgende:
* Blumchen doet nog even een dansje..
Hiih die ligt al lang te slapen.. ik ga m zo maar eens verrassenquote:Op zondag 16 januari 2005 05:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar antwoorden op je msn ho maar
veel pelzier bij Sandman
heej Bloes.. het is idd bloem..quote:
En toch wil ik niet golfer zijn, al is het wel eensch gebeurd.quote:Op zondag 16 januari 2005 05:14 schreef rubbereend het volgende:toch wel handig, als je als bloemetje zijnde zo op de computer kan waar Sandman staat ingelogd en je nog te lui bent om jezelf in te loggen
ja stel je voor zomaar veel in VBL posten zonder dat je weet wat buitenspel isquote:Op zondag 16 januari 2005 05:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En toch wil ik niet golfer zijn, al is het wel eensch gebeurd.
en dan post je dus in VBL bv, waar je de ballen verstand van hebt
buitenspel is een heel leuk gezellig spel wat bij voorkeur hier in de tuin(buiten) gespeeld kan worden door alle leeftijdenquote:Op zondag 16 januari 2005 05:28 schreef rubbereend het volgende:
ja stel je voor zomaar veel in VBL posten zonder dat je weet wat buitenspel is
een soort twisterquote:Op zondag 16 januari 2005 05:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
buitenspel is een heel leuk gezellig spel wat bij voorkeur hier in de tuin(buiten) gespeeld kan worden door alle leeftijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |