Deze denk ikquote:Oud-winnaar Fabrizio Meoni verongelukt in Dakar Rally
KIFFA - De 27e Dakar Rally heeft dinsdag een tweede dode moeten betreuren. De Italiaanse motorrijder Fabrizio Meoni kwam in de elfde etappe ten val en overleed even later aan een hartstilstand. "De helikopter met medische hulp kwam te laat. Hij was niet meer te reanimeren", zei koersdirecteur Etienne Lavigne.
bloemiequote:
quote:Nederland heeft minder seks
AMSTERDAM - Nederlanders hebben het afgelopen jaar twintig procent minder seks gehad dan het jaar ervoor. Dat blijkt uit de jaarlijkse enquête door condoomfabrikant Durex. Vorig jaar deed de Nederlander 'het' gemiddeld 103 keer, in 2003 was dat nog 120 keer. Daarmee scoren Nederlanders gemiddeld tussen andere landen zoals Frankrijk (137 keer) en Japan (46 keer).dat is 1x per 8 dagen
Nederlandse therapeuten en seksuologen zeggen in Algemeen Dagblad dat Nederlanders niet veel last hebben van 'aangeboren aseksualiteit'. De reden voor de daling van het aantal keren seks is eerder te vinden in relationele problemen. Seks staat bijvoorbeeld niet op het prioriteitenlijstje van echtparen die kinderen of een carrière hebben.
Er lijkt met name een toename te zijn van het aantal mannen dat geen zin meer heeft in seks, zeggen seksuologen. Henriëtte Schoones verklaart dat de drempel voor mannen om daarover te praten hoog is. 'Echte' mannen horen nu eenmaal zin te hebben in seks.
Annette Heffels, columnist bij het vrouwenblad Margriet, verklaart in het AD dat de media grote invloed hebben op het beeld dat de samenleving heeft van seks. Seks is overal behalve waar die moet zijn: tussen twee mensen. De media beweren dat seks moet terwijl veel mensen eerder de lasten ervan ervaren dan de lusten. Toch is er geen sprake van aseksualiteit: mensen met een verlaagd libido hebben de lust wel gekend terwijl aseksuelen dat gevoel niet kennen.
Nederlanders scoren overigens wel goed op het gebied van voorspel. Gemiddeld wordt daar 21,5 minuut aan besteed. De meeste tijd voor het voorspel nemen de Engelsen: 22,5 minuut. Aziaten lijken sneller tot daden over te gaan: de laatste vijf plaatsen op de lijst worden bezet door Aziatische landen. De minste tijd voor voorspel wordt met 11,5 minuut in Thailand uitgetrokken.
Verder blijkt uit het onderzoek dat mensen steeds vaker een vibrator of een ander hulpmiddel gebruiken als stimulans voor betere seks. Koplopers zijn IJslanders (53 procent), Noren (50 procent) en Engelsen (49 procent). Nederlandse vrouwen die geen vibrator gebruiken noemen het vaakst als reden dat ze er geen durven kopen, Nederlandse mannen noemen een gebrek aan kennis als reden.
Angelina Jolie wordt wereldwijd genoemd als meest sexy beroemde vrouw, gevolgd door Jennifer Lopez en Britney Spears. Bij de mannen worden Brad Pitt, Johnny Depp en David Beckham het meest genoemd.
Aldus: www.nu.nl
Mooi!quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:43 schreef Bjoro het volgende:
gisteren weer prima nieuws bij de verloskundige
tot nu toe verloopt alles voorspoedig !
Denk dat jij met betrekking tot het krikken je troef bent verloren en er binnenkort helemaal niet meer op mag (of je moet een baby met kuiltje in de kin willen)quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:47 schreef Bjoro het volgende:
iemand zin om het gemiddelde weer wat op te krikken ?
[..]
Maar ik ben toch niet zwanger, dus ik voel er niets vanquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Denk dat jij met betrekking tot het krikken je troef bent verloren en er binnenkort helemaal niet meer op mag (of je moet een baby met kuiltje in de kin willen)
tis wat he.....als we maar geen pappa-kind-meet gaan houden vind ik het primaquote:Maar straks dus al een half Hools elftal bij mekaar geneukt hier
Dat zeg je toch ook niet als je je vriendin slaat?quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maar ik ben toch niet zwanger, dus ik voel er niets van
M'n kind meet ik al elke dag, om daarvoor speciaal te gaan reizen is onzin, maar tzt de kleine mee naar een VBL meet, geen probleem hoorquote:tis wat he.....als we maar geen pappa-kind-meet gaan houden vind ik het prima![]()
ik trouw niet, omdat ik daar totaal geen gevoel bij hebt, mijn vriendin denkt daar overigens net zo over !quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Dat zeg je toch ook niet als je je vriendin slaat?
Overigens: TROUWEN, wordt tijd, nietwaar?
of een foto, kan natuurlijk ook.quote:M'n kind meet ik al elke dag, om daarvoor speciaal te gaan reizen is onzin, maar tzt de kleine mee naar een VBL meet, geen probleem hoor
succes, sterkte enzoquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:37 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Zo naar den Bosch, bedrijfsarts.
Wat een onzin, iedereen download dat toch?quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:
middag hools.
zie k dat nou goed op het journaal verkopen ze daar in het rampgebied gewoon DVD's met beelden van die Tsunami
ja ik las het ook.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:
middag hools.
zie k dat nou goed op het journaal verkopen ze daar in het rampgebied gewoon DVD's met beelden van die Tsunami
waarom ik hoef dat niet te zien als mensen voor iemands neus zit te verdrinkenquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat een onzin, iedereen download dat toch?
Mazzelpik,als ik naar een bedrijfsarts moet moet ik naar Utrechtquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:37 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Zo naar den Bosch, bedrijfsarts.
U bent vandaag wel heel vroeg, meneerquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:06 schreef DutchGooner het volgende:
Mazzelpik,als ik naar een bedrijfsarts moet moet ik naar Utrecht
of het forum sloeg weer spontaan in een storingquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:
en iedereen is er helemaal stil van AZ
Ja, lijkt wel met de dag erger te worden.quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Fok! heeft wel kuren zeg de laatste tijd...
Je bent niet de enige die ouder wordt Golfer.quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel met de dag erger te worden.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:11 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor, maar Parijs-Dakar gaat er toch juist om hoeveel doden er vallen?
Dacht ik dus ook altijd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor, maar Parijs-Dakar gaat er toch juist om hoeveel doden er vallen?
Parijs-Dakar......de start dit jaar in Barcelonaquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook altijd.
Maf gedoe, racen in de woestijn.
Het heet dit jaar dan ook Dakar en geen Parijs-Dakar.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Parijs-Dakar......de start dit jaar in Barcelona![]()
![]()
Er is nog geen hools-room. Mocht je je geroepen voelenquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
Column al gelezen en wordt er pictionary gespeeld of pas vanavond?
of ik dus ff wil keepen....wish me luckquote:Mannen, Futsal, Competitie - 1211 Mannen Futsal, 1 - 1e klasse
1 HFC Kon. 1 14 13 0 1 38* 103 41
2 Wijngaart 1 14 10 2 2 32 100 49
3 Farregat 1 14 9 3 2 30 77 62
4 YB/DER 1 14 9 2 3 29 91 56
5 DSC'74 1 14 9 2 3 29 94 72
6 ATC/Carillon Boys 2 14 5 6 3 21 85 61
7 Plein83 1 14 6 3 5 21 64 60
8 BSM 1 14 6 2 6 20 66 65
9 Teleflex 1 14 5 3 6 18 64 75
10 Fico 1 14 4 0 10 12 58 75
11 Knooppunt 't 1 14 5 0 9 10* 74 81
12 ZSGO/WMS 1 14 3 0 11 9 68 120
13 Zandvoort 1 14 2 1 11 7 60 119
14 DeS'81 1 14 0 0 14 0 47 115
hopelijk is er ook een tocque bij, ben daar geloof ik niet zo'n held inquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet je gewoon als een gek voor de bal gooien, dan komt het wel goed.
Lees: bal aan voet = nogo.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan alleen maar keepen, geen balbeheersing.
misschien wat voor jou ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:34 schreef VoreG het volgende:
Lord of the Rings inlegkruisjes?
Heb je al een testament?quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:50 schreef rubbereend het volgende:volgens mij heb k een opkomnd buikgriepje
ja, k laat al mn schulden aan jou na. Lief hequote:
toch maar weer besteldquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:33 schreef pascalheister het volgende:
lego kende je deze al?
[afbeelding]
bij mij ook dusquote:HILVERSUM Bij 64.000 mensen die via de
website van giro 555 geld voor Azië
hebben gestort,is het bedrag twee keer
afgeschreven.Het totaalbedrag dat is
ingezameld is bijgesteld van 124,6
miljoen naar 122,1 miljoen euro.
De mensen bij wie het bedrag dubbel is
afgeschreven,krijgen het geld morgen
terug.Ook krijgen ze een excuus-e-mail.
Giro 555 neemt maatregelen om dubbele
boekingen verder te voorkomen.
Na de actie van vorige week stond de
teller op 112 miljoen euro.In het
aangepaste bedrag van 122 mln is niet
de som van 5 miljoen meegeteld die
minister Van Ardenne heeft toegezegd.
Je moet de schaakstukken opvangen?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, avond.
Ik speel weer eens voor vliegende keep met schaken.
Nee.quote:
Aan sarcasme heb ik dus even helemaal niets.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:09 schreef Suijk het volgende:
Wat een leven, Lego.
Relax joh, neem een cassis.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Aan sarcasme heb ik dus even helemaal niets.
Die neem ik wel, en daarna maar verder aan ANW.quote:
Alles dat maar ook iets met FOK! te maken had lag er ook uit deze keer, dus dat zal mij niets verbazen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
het probleem lag bij Trueserver als k t goed begrepen heb
Dan was er dus echt iets stuk kennelijkquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:
k las bij breuls dat ze van trueserver een monteur stuurden.lache tis echt rustig nu, nog nooit zo'n korte active topic list gezien
*boes gaat mee*quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:44 schreef popolon het volgende:
Aha!
Fok doet het weer, tijd dus om te gaan slapen
wat kosten ze jongetje?quote:
Niks meissiequote:
ik drink het restant van de wijn eerst opquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:01 schreef DivineJester het volgende:
Jeuhj, we doen het weer!!!
Bier??
Doe maar een HJ'tje. Dat Koninck bier wat ik nu drink is te doen, maar nou niet echt super vind ik.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:01 schreef DivineJester het volgende:
Jeuhj, we doen het weer!!!
Bier??
pijn in mijn buik van het lachen en morgen ws een kater van teveel wijnquote:
Gezellie toch?quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:17 schreef just me het volgende:
pijn in mijn buik van het lachen en morgen ws een kater van teveel wijn
had vanavond mijn homo-vriendje op bezoek en het was zooooooooooo gezellig
nou dan laat maar, k wil t goede doel alleen maar stelenquote:
het was karaoke hier.. muziek downloaden en teksten meezingenquote:
non je regrette rienquote:
whehequote:
het was inderdaad lachen vanavondquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
whehe
dat zal wel lachen geweest zijn.
noooooooooooooooon rien rien *met pakje shag in je keel*![]()
Jij mot slapuh gaan, je wekker gaat over bijna 5 uur alweer.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
*nog wakkertje doet*
Ben jij mijn wekker?quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
Jij mot slapuh gaan, je wekker gaat over bijna 5 uur alweer.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij mot slapuh gaan, je wekker gaat over bijna 5 uur alweer.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
Beste Hoolies weltrusten
Omdat woensdag discussiedag is?quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge.
Typisch, waarom moeten Wilders' uitspraken nu altijd op een donderdag komen.Zo kan ik er nooit een goede discussie mee aanzwengelen in de klas.
Niet per sé, maar ik heb op ma, di, en wo Maatschappijleer, eigenlijk de enige plek waar ik dat kan doen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Omdat woensdag discussiedag is?
Hier is woensdag gehaktdag.
ook dat nogquote:
quote:
Respect voor een geloof dat joden en homo's dood wil op grond van wat ze zijn.... mij niet gezien.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet hem gewoon vanuit jezelf principeel geen hand geven omdat je respect hebt voor zijn geloof.
Het Christendom is niets anders hoor. En ik ken geen enkele Moslim die volledig volgens die hallicunaties van die epilept leeft, net als dat ik geen enkele Christen ken die letterlijk volgens de bijbel leeft. Gelukkig lezen veel mensen over die foute passages heen, of plaatsen het in het juiste tijdsbeeld.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Respect voor een geloof dat joden en homo's dood wil op grond van wat ze zijn.... mij niet gezien.
Doe niet zo belachelijk zeg.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Respect voor een geloof dat joden en homo's dood wil op grond van wat ze zijn.... mij niet gezien.
Misschien is dit niet de goeie plaats ervoor, maar goed.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het Christendom is niets anders hoor. En ik ken geen enkele Moslim die volledig volgens die hallicunaties van die epilept leeft, net als dat ik geen enkele Christen ken die letterlijk volgens de bijbel leeft. Gelukkig lezen veel mensen over die foute passages heen, of plaatsen het in het juiste tijdsbeeld.
Staat toch letterlijk in de Koran vermeldt.quote:
Ik wist niet dat jij de Koran las, maar zo letterlijk staat het er niet, er staan wel teksten in die vergelijkbaar zijn met bijbelteksten in derdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Staat toch letterlijk in de Koran vermeldt.
Maar als je daar wil over discusieren stel ik voor dat we een ander topic opzoeken.
nou eigenlijk wel. de Koran heb ik niet helemaal gelezen, alleen passages. verder enkele boeken en een paar samenvattingen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij de Koran las, maar zo letterlijk staat het er niet, er staan wel teksten in die vergelijkbaar zijn met bijbelteksten in derdaad.
ik heb respect voor iemands meningsuiting, tenzij deze racistisch of discriminerend is.quote:Ik snap niet dat je geen respect voor gelovigen op zou kunnen brengen.
Mooi, dan laat ik het hierbijquote:En nee, ik heb helemaal geen zin om hier met jou over te discussieren
ik kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:40 schreef rubbereend het volgende:
morgen hools
spideyJohn Denver.................?
zullen we het dan maar weer gewoon over zwangerschappen, verloskundige, baby's, maxi-cosi's, prenatal enz. hebben ?quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:38 schreef SCH het volgende:
En nee, ik heb helemaal geen zin om hier met jou over te discussieren
Ja dat lijkt me beterquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zullen we het dan maar weer gewoon over zwangerschappen, verloskundige, baby's, maxi-cosi's, prenatal enz. hebben ?
Waar gaat het heen met dit café.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zullen we het dan maar weer gewoon over zwangerschappen, verloskundige, baby's, maxi-cosi's, prenatal enz. hebben ?
ik oefen op lintjes bij winkelsquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:52 schreef Suijk het volgende:
Waar gaat het heen met dit café.
Ben je al aan het oefenen op het doorknippen van de navelstreng?
dat zullen ook nog wel een groot onderwerpen zijnquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Lol, waar er in een cafe allemaal niet over gediscussieerd wordt.
wie de rekening betaald?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Lol, waar er in een cafe allemaal niet over gediscussieerd wordt.
Dat zullen zeker een groot onderwerpen zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat zullen ook nog wel een groot onderwerpen zijn
eea had waarschijnlijk duidelijker geweest als ik het woordje aantal tussen groot en onderwerpen had geplaatstquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zullen zeker een groot onderwerpen zijn.![]()
![]()
dus....ben jij ook zo benieuwd naar de mieke de boer foto'squote:Op donderdag 13 januari 2005 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik als ik het woordje niet eruit had gegooid. En over de rekeningen kunnen we het hier maar beter niet hebben.
Dat klopt, maar moeten we dus even afspreken wanneer het het beste uitkomt voor de meeste.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me leuk, al wordt het wel lastig met de tijden waarop iedereen kan spelen.
Maandagavond komt goed uitquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat klopt, maar moeten we dus even afspreken wanneer het het beste uitkomt voor de meeste.
Zat zelf te denken aan Maandagavond 19.00 - 20.00
En nog een andere avond of middag als het in het weekend zou zijn.
Suggesties voor de andere avond?
dat is wel leuk, dan kan ik meestal wel !quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:42 schreef PyTh het volgende:
Zat zelf te denken aan Maandagavond 19.00 - 20.00
Is er al bekend hoe lang je moeder nog in het ziekenhuis moet liggen?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Van 18:00 tot 20:00 komt mij op dit moment i.v.m het bezoeken van mijn moeder die in het ziekenhuis ligt niet goed uit. (het is overigens niet iets heel ernstigs)Maar dan kunnen jullie het nog wel doen, maakt me niet uit.
Mascotte no. 2 sliep nu al de nachten door, dus ik zou Mateja nog wat strakker trainenquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:47 schreef PyTh het volgende:
Mogguh, weer redelijk lekker en rustig kunnen slapen.
Van 00.30 tot 05.15 en van 05.35 tot 07.30
En je weet wat ze zeggen over mensen met lange navelstrengen.....quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mocht je btw de navelstreng doorknippen? Gekke rare substantie is dat, die van Glenn was overigens errug lang volgens de heren doktoren.
toch wel je schoenen aangehouden hequote:Op donderdag 13 januari 2005 11:50 schreef SCH het volgende:
De imam was aardig, hij verontschuldigde zich dat hij me niks te drinken had aangeboden, ik zei: "ik dacht nog wel dat moslims juis zo gastvrij waren".
Dan heb je mooi geluk gehad Digger.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mascotte no. 2 sliep nu al de nachten door, dus ik zou Mateja nog wat strakker trainen
Mocht je btw de navelstreng doorknippen? Gekke rare substantie is dat, die van Glenn was overigens errug lang volgens de heren doktoren.
En ook van de VBL-ers!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:20 schreef rubbereend het volgende:
middag, drank is vandaag op kosten van de modejs vanwege hun award
quote:Politie rukt uit voor gillende vrouw
AMSTERDAM - Buren vreesden het ergste, toen ze in de nacht van woensdag op donderdag in een bovenwoning aan de Amstelveenseweg in Amsterdam gegil en gestommel hoorden.
De gealarmeerde politie wist dan ook niet hoe snel ze naar de plek des onheils moest komen om poolshoogte te nemen. De verbazing was vervolgens groot toen de agenten ontdekten dat in de desbetreffende woning de buurvrouw zojuist het leven had geschonken aan een jongetje.
Aangezien de bevalling veel sneller ging dan verwacht, kwamen de verloskundige en het opgeroepen ambulancepersoneel te laat. Moeder en kind maken het goed, liet de politie donderdag weten.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:31 schreef SCH het volgende:
Hier slaapt ie meestal de hele nacht door
wel een flesje af en toe
alleen schijt hij de boel nogal eens onder
Hij is 86 kilo nu - ik ben zo'n 20 minuten per nacht wakker
aaaahhhhh wat lievquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:31 schreef SCH het volgende:
wel een flesje af en toe
Ik kan ook iedere doordeweekse avond wel Isketchen. Dus mij maakt het niet uit wanneer we dat doen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net een 3 uur durend interview gedaan voor mijn ondernemingsplan. Wel erg boeiend.
Ik ben trouwens ook wel in voor iSketch! Op dit moment is elke avond wel prima
Euuhm, ikkequote:
1tje gewone, dus dat is ....quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
Middag
Hoeveel aan postzegels moet er op een gewone kaart? (een verjaardagskaart)....
Ik heb hier zegels liggen van 0.39, volgens mij is dat de laagste die er is tochquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:51 schreef VoreG het volgende:
Ow ik wil ook meedoen met Isketch!, en is het een 29cent postzegel?.
Waarom kan mijn vriendin dan 0,29cent postzegelsdingen vesturenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb hier zegels liggen van 0.39, volgens mij is dat de laagste die er is toch
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom kan mijn vriendin dan 0,29cent postzegelsdingen vesturen
Ik kom niet uit het digitale tijdperk hoor,.......
precies z'n vader dusquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:31 schreef SCH het volgende:
wel een flesje af en toe
29 cent postzegels gebruik je in de periode rond kerst wanneer je de kerstkaarten verstuurd. Normaal is het 39 centquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom kan mijn vriendin dan 0,29cent postzegelsdingen vesturen
Ik kom niet uit het digitale tijdperk hoor,.......
Ah bedankt, want het was inderdaad een kerstkaartquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
29 cent postzegels gebruik je in de periode rond kerst wanneer je de kerstkaarten verstuurd. Normaal is het 39 cent![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:27 schreef Suijk het volgende:
Dat is echt al jaaaaren, dat de kerstzegels goedkoper zijn dan de normale zegels.
Check mijn laatste Isketch-je even, mogen jullie raden wat het is:
Klik
heerlijk gevoel ik ken het nog van vorig jaarquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon geeft 5 rondjes want eindelijk is het zover de laatste dag in de banken, nu nog 20 weken stage maar nooooooit meeeeeeeer les!!!!!!!!!!!!!
voorlopig voor mij nog niet , eerst s3 afkijkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie avond: eerste 4 afleveringen van 24 s4 kijken
Dan heb je jezelf goed ingehouden ik kan dat niet als ik een aflevering heb moet ik hem ook kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie avond: eerste 4 afleveringen van 24 s4 kijken
Heb zelfs het spoilertopic ontwekenquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dan heb je jezelf goed ingehouden ik kan dat niet als ik een aflevering heb moet ik hem ook kijken
quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heerlijk gevoel ik ken het nog van vorig jaar
En na een half jaar werken denk je: "KUT, waarom kan ik niet iedere avond tot nacht doorzakken!"quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het is idd heerlijk en ik denk dat als de strage voorbij is je echt gaat denken "Het echte leven begint"
Hoe is het met de Lost Boy?quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:11 schreef just me het volgende:
iedereen krijgt de groetjes van onze eigen T_M !!
Dat is het meest vervelende stadium!quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En na een half jaar werken denk je: "KUT, waarom kan ik niet iedere avond tot nacht doorzakken!"
Hoe is het met hem?quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:11 schreef just me het volgende:
eeeeeeej Hools
![]()
iedereen krijgt de groetjes van onze eigen T_M !!
Hij heeft ontdekt dat er nog een leven naast het internet isquote:
we hebben alleen 2 meter hierquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Alaaf!
Doe mij een meter bier a.u.b!
Wat!?! Ik dacht dat dat een hoax was!quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft ontdekt dat er nog een leven naast het internet is
Ech Nie!quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:16 schreef just me het volgende:
vriendinnetje ?quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet hij wel 24u per dag erachter hebben gezetenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:24 schreef just me het volgende:
Vrienden, school, sport en even afstand nemen van tijdrovend internetten
quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:27 schreef Suijk het volgende:
Dat is echt al jaaaaren, dat de kerstzegels goedkoper zijn dan de normale zegels.
Check mijn laatste Isketch-je even, mogen jullie raden wat het is:
Klik
Op dit moment niet, maar ik wil wel een Hools aanmaken als er meer mensen zin hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:38 schreef rubbereend het volgende:
wordt er nog getekend eigenlijk?
Ah mooi.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:24 schreef just me het volgende:
Vrienden, school, sport en even afstand nemen van tijdrovend internetten
Kon toch al niet meer, budget van "studenten" is echt niet meer zo hoog.quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En na een half jaar werken denk je: "KUT, waarom kan ik niet iedere avond tot nacht doorzakken!"
god wat een gekkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 20:00 schreef pascalheister het volgende:
http://www.siccowijnja.freeler.nl/gsxrstua.wmv
leuk zo'n motor
quote:Op donderdag 13 januari 2005 20:00 schreef pascalheister het volgende:
http://www.siccowijnja.freeler.nl/gsxrstua.wmv
leuk zo'n motor
Doe dat nou niet steeds Tong, dat testen met jouw "terminal", het knippert hier en er komt rook uit hools, en fok ligt er steeds uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |