29 cent postzegels gebruik je in de periode rond kerst wanneer je de kerstkaarten verstuurd. Normaal is het 39 centquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom kan mijn vriendin dan 0,29cent postzegelsdingen vesturen
Ik kom niet uit het digitale tijdperk hoor,.......
Ah bedankt, want het was inderdaad een kerstkaartquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
29 cent postzegels gebruik je in de periode rond kerst wanneer je de kerstkaarten verstuurd. Normaal is het 39 cent![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:27 schreef Suijk het volgende:
Dat is echt al jaaaaren, dat de kerstzegels goedkoper zijn dan de normale zegels.
Check mijn laatste Isketch-je even, mogen jullie raden wat het is:
Klik
heerlijk gevoel ik ken het nog van vorig jaarquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon geeft 5 rondjes want eindelijk is het zover de laatste dag in de banken, nu nog 20 weken stage maar nooooooit meeeeeeeer les!!!!!!!!!!!!!
voorlopig voor mij nog niet , eerst s3 afkijkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie avond: eerste 4 afleveringen van 24 s4 kijken
Dan heb je jezelf goed ingehouden ik kan dat niet als ik een aflevering heb moet ik hem ook kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie avond: eerste 4 afleveringen van 24 s4 kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |