En ook van de VBL-ers!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:20 schreef rubbereend het volgende:
middag, drank is vandaag op kosten van de modejs vanwege hun award
quote:Politie rukt uit voor gillende vrouw
AMSTERDAM - Buren vreesden het ergste, toen ze in de nacht van woensdag op donderdag in een bovenwoning aan de Amstelveenseweg in Amsterdam gegil en gestommel hoorden.
De gealarmeerde politie wist dan ook niet hoe snel ze naar de plek des onheils moest komen om poolshoogte te nemen. De verbazing was vervolgens groot toen de agenten ontdekten dat in de desbetreffende woning de buurvrouw zojuist het leven had geschonken aan een jongetje.
Aangezien de bevalling veel sneller ging dan verwacht, kwamen de verloskundige en het opgeroepen ambulancepersoneel te laat. Moeder en kind maken het goed, liet de politie donderdag weten.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:31 schreef SCH het volgende:
Hier slaapt ie meestal de hele nacht door
wel een flesje af en toe
alleen schijt hij de boel nogal eens onder
Hij is 86 kilo nu - ik ben zo'n 20 minuten per nacht wakker
aaaahhhhh wat lievquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:31 schreef SCH het volgende:
wel een flesje af en toe
Ik kan ook iedere doordeweekse avond wel Isketchen. Dus mij maakt het niet uit wanneer we dat doen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net een 3 uur durend interview gedaan voor mijn ondernemingsplan. Wel erg boeiend.
Ik ben trouwens ook wel in voor iSketch! Op dit moment is elke avond wel prima
Euuhm, ikkequote:
1tje gewone, dus dat is ....quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:43 schreef VoreG het volgende:
Middag
Hoeveel aan postzegels moet er op een gewone kaart? (een verjaardagskaart)....
Ik heb hier zegels liggen van 0.39, volgens mij is dat de laagste die er is tochquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:51 schreef VoreG het volgende:
Ow ik wil ook meedoen met Isketch!, en is het een 29cent postzegel?.
Waarom kan mijn vriendin dan 0,29cent postzegelsdingen vesturenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb hier zegels liggen van 0.39, volgens mij is dat de laagste die er is toch
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom kan mijn vriendin dan 0,29cent postzegelsdingen vesturen
Ik kom niet uit het digitale tijdperk hoor,.......
precies z'n vader dusquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:31 schreef SCH het volgende:
wel een flesje af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |