zullen we het dan maar weer gewoon over zwangerschappen, verloskundige, baby's, maxi-cosi's, prenatal enz. hebben ?quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:38 schreef SCH het volgende:
En nee, ik heb helemaal geen zin om hier met jou over te discussieren
Ja dat lijkt me beterquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zullen we het dan maar weer gewoon over zwangerschappen, verloskundige, baby's, maxi-cosi's, prenatal enz. hebben ?
Waar gaat het heen met dit café.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zullen we het dan maar weer gewoon over zwangerschappen, verloskundige, baby's, maxi-cosi's, prenatal enz. hebben ?
ik oefen op lintjes bij winkelsquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:52 schreef Suijk het volgende:
Waar gaat het heen met dit café.
Ben je al aan het oefenen op het doorknippen van de navelstreng?
dat zullen ook nog wel een groot onderwerpen zijnquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Lol, waar er in een cafe allemaal niet over gediscussieerd wordt.
wie de rekening betaald?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Lol, waar er in een cafe allemaal niet over gediscussieerd wordt.
Dat zullen zeker een groot onderwerpen zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat zullen ook nog wel een groot onderwerpen zijn
eea had waarschijnlijk duidelijker geweest als ik het woordje aantal tussen groot en onderwerpen had geplaatstquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zullen zeker een groot onderwerpen zijn.![]()
![]()
dus....ben jij ook zo benieuwd naar de mieke de boer foto'squote:Op donderdag 13 januari 2005 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik als ik het woordje niet eruit had gegooid. En over de rekeningen kunnen we het hier maar beter niet hebben.
Dat klopt, maar moeten we dus even afspreken wanneer het het beste uitkomt voor de meeste.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me leuk, al wordt het wel lastig met de tijden waarop iedereen kan spelen.
Maandagavond komt goed uitquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat klopt, maar moeten we dus even afspreken wanneer het het beste uitkomt voor de meeste.
Zat zelf te denken aan Maandagavond 19.00 - 20.00
En nog een andere avond of middag als het in het weekend zou zijn.
Suggesties voor de andere avond?
dat is wel leuk, dan kan ik meestal wel !quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:42 schreef PyTh het volgende:
Zat zelf te denken aan Maandagavond 19.00 - 20.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |