Omdat woensdag discussiedag is?quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge.
Typisch, waarom moeten Wilders' uitspraken nu altijd op een donderdag komen.Zo kan ik er nooit een goede discussie mee aanzwengelen in de klas.
Niet per sé, maar ik heb op ma, di, en wo Maatschappijleer, eigenlijk de enige plek waar ik dat kan doen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Omdat woensdag discussiedag is?
Hier is woensdag gehaktdag.
ook dat nogquote:
quote:
Respect voor een geloof dat joden en homo's dood wil op grond van wat ze zijn.... mij niet gezien.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet hem gewoon vanuit jezelf principeel geen hand geven omdat je respect hebt voor zijn geloof.
Het Christendom is niets anders hoor. En ik ken geen enkele Moslim die volledig volgens die hallicunaties van die epilept leeft, net als dat ik geen enkele Christen ken die letterlijk volgens de bijbel leeft. Gelukkig lezen veel mensen over die foute passages heen, of plaatsen het in het juiste tijdsbeeld.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Respect voor een geloof dat joden en homo's dood wil op grond van wat ze zijn.... mij niet gezien.
Doe niet zo belachelijk zeg.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Respect voor een geloof dat joden en homo's dood wil op grond van wat ze zijn.... mij niet gezien.
Misschien is dit niet de goeie plaats ervoor, maar goed.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het Christendom is niets anders hoor. En ik ken geen enkele Moslim die volledig volgens die hallicunaties van die epilept leeft, net als dat ik geen enkele Christen ken die letterlijk volgens de bijbel leeft. Gelukkig lezen veel mensen over die foute passages heen, of plaatsen het in het juiste tijdsbeeld.
Staat toch letterlijk in de Koran vermeldt.quote:
Ik wist niet dat jij de Koran las, maar zo letterlijk staat het er niet, er staan wel teksten in die vergelijkbaar zijn met bijbelteksten in derdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Staat toch letterlijk in de Koran vermeldt.
Maar als je daar wil over discusieren stel ik voor dat we een ander topic opzoeken.
nou eigenlijk wel. de Koran heb ik niet helemaal gelezen, alleen passages. verder enkele boeken en een paar samenvattingen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij de Koran las, maar zo letterlijk staat het er niet, er staan wel teksten in die vergelijkbaar zijn met bijbelteksten in derdaad.
ik heb respect voor iemands meningsuiting, tenzij deze racistisch of discriminerend is.quote:Ik snap niet dat je geen respect voor gelovigen op zou kunnen brengen.
Mooi, dan laat ik het hierbijquote:En nee, ik heb helemaal geen zin om hier met jou over te discussieren
ik kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:40 schreef rubbereend het volgende:
morgen hools
spideyJohn Denver.................?
zullen we het dan maar weer gewoon over zwangerschappen, verloskundige, baby's, maxi-cosi's, prenatal enz. hebben ?quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:38 schreef SCH het volgende:
En nee, ik heb helemaal geen zin om hier met jou over te discussieren
Ja dat lijkt me beterquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zullen we het dan maar weer gewoon over zwangerschappen, verloskundige, baby's, maxi-cosi's, prenatal enz. hebben ?
Waar gaat het heen met dit café.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zullen we het dan maar weer gewoon over zwangerschappen, verloskundige, baby's, maxi-cosi's, prenatal enz. hebben ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |